AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar I dag fønet jeg ikke håret, og selv om det er 25 grader i leiligheten gjorde det våte og avkjølte håret at nakken og skuldrene stivnet, og endte i hodepine. Når dette skjer har jeg vondt i flere dager og Paracet og voltaren hjelper ikke. Det er helt jævlig. Flere som har det slik? Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 09556...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Stress og holdning. Tøy ut nakke, skuldre. Rett opp nå nakken. Ikke bruk mobil, bruk pc i rett arbeidsstilling. Massasje, fysioterapi og varme bad Anonymkode: 0fd90...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Gjør styrkeøvelser for nakken. Hjelper masse! Krever ikke mer enn 5-10 min per dag. Anonymkode: 70003...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Tren styrke, gå turer i ulendt terreng (styrker og tøyer mange små muskler i ryggen). Anonymkode: de016...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar Kom deg til en fysioterapeut og få behandling/råd om trening. Du bør også sjekke at hodeputa di og madrassen din gjør at du ligger riktig, og du bør ha fokus på at du får i deg nok d vitamin, kalsium, m.m. Hvis du sliter med stress, angst, m.m, så setter dette seg fort i skuldre/nakke. Lær deg avspenningsteknikker. Anonymkode: acc1c...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå