AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:06 #21 Del Skrevet onsdag kl 06:06 Ja fant ny partner. Han hadde to store barn og jeg hadde to små. De har aldri bodd sammen. Anonymkode: 7124b...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 06:21 #22 Del Skrevet onsdag kl 06:21 En jeg kjenner skilte seg og hadde 4 barn. Et par-tre år etterpå møtte hun en ny mann som også var nyskilt og hadde 2 barn. De ble kjempeforelsket. Tilsammen har de altså 6 barn. Men de har valgt å ikke bo sammen pga dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:49 #23 Del Skrevet onsdag kl 08:49 Jeg har 5 barn, men bare 2 som bor hjemme og jeg har ingen problem å få med kjæreste. Dette er ingenting å bekymre seg over😊 Anonymkode: 6ed1e...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:06 #24 Del Skrevet torsdag kl 21:06 Trøst deg med at jeg var alenemor 100% til tre barn. Jeg fant en ny mann som elsker oss alle 4. Så barn ingen hindring Anonymkode: 9f48b...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå