AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Er 30 år. Vurderer brudd, barn på 2 og 3 år. Må jeg innstille meg på å leve alene siden jeg har barn eller klarer man å finne seg ny? Har jobb, ser grei ut utseendemessig og er trent Anonymkode: 6487b...bf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Jada, fant ny partner. Jeg hadde 3 barn og ny partner ingen barn (hadde ønsket seg barn men fikk ikke). Anonymkode: 6262c...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Ja:) og fikk to til med han. Han døde og fikk ny 6 år etter med 4 barn. Så ja det er håp:) Anonymkode: 381c5...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er 30 år. Vurderer brudd, barn på 2 og 3 år. Må jeg innstille meg på å leve alene siden jeg har barn eller klarer man å finne seg ny? Har jobb, ser grei ut utseendemessig og er trent Anonymkode: 6487b...bf3 Har 3 barn og har fått flere tilbud, men er veldig forsiktig og vil faktisk være alene en stund. Anonymkode: 9876d...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar Ja. Anonymkode: 03b20...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Anbefaler å vente en stund isåfall etter bruddet. Tar tid å omstille seg fra å være 2 voksne til 1. Til sommeren er det 4 år siden brudd, ikke vært i forhold, møtt bare 3 stk. Tenker på barna først og fremst 😊 eldste her er nesten desperat etter å få en stefar , men samtidig knytter han seg altfor fort til mennesker, så jeg er er veldig skeptisk da det er så mange menn som kun er ute etter sex🙈 det er ikke umulig å finne en partner når du har barn, bare vær obs på at det kan ta tid å du må nok møte en del😊 Anonymkode: 7c790...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar Ja. Ble skilt i 2019 med 2 barn. Fant ny partner i 2020. Fikk ett felles barn i 2023. Livet er ganske fantastisk nå 🩷 Anonymkode: 0ee31...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Anbefaler å vente en stund isåfall etter bruddet. Tar tid å omstille seg fra å være 2 voksne til 1. Til sommeren er det 4 år siden brudd, ikke vært i forhold, møtt bare 3 stk. Tenker på barna først og fremst 😊 eldste her er nesten desperat etter å få en stefar , men samtidig knytter han seg altfor fort til mennesker, så jeg er er veldig skeptisk da det er så mange menn som kun er ute etter sex🙈 det er ikke umulig å finne en partner når du har barn, bare vær obs på at det kan ta tid å du må nok møte en del😊 Anonymkode: 7c790...cd4 Dette. Det er enkelt å møte mer eller mindre shady menn for tilfeldig sex, men det å finne gull er noe annet. Man har jo også gjerne litt høyere standard på runde nr 2 enn man hadde på runde nr 1, fordi man orker jo ikke å havne i den samme fortvilende suppa igjen. Jeg gikk nylig gjennom en vond skilsmisse, og føler at jeg endelig kan puste og finne tilbake til meg selv etter altfor mange år som ubetalt husslave. Aldri i livet at jeg orker å bo med en mann igjen, akkurat der er jeg 100 % brukt opp, men om det skulle dukke opp gull der ute så kunne jeg tenke meg å være særboere. Anonymkode: 20dcd...70b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar Jeg hadde større barn, men tre. Ny mann har to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #10 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette. Det er enkelt å møte mer eller mindre shady menn for tilfeldig sex, men det å finne gull er noe annet. Man har jo også gjerne litt høyere standard på runde nr 2 enn man hadde på runde nr 1, fordi man orker jo ikke å havne i den samme fortvilende suppa igjen. Jeg gikk nylig gjennom en vond skilsmisse, og føler at jeg endelig kan puste og finne tilbake til meg selv etter altfor mange år som ubetalt husslave. Aldri i livet at jeg orker å bo med en mann igjen, akkurat der er jeg 100 % brukt opp, men om det skulle dukke opp gull der ute så kunne jeg tenke meg å være særboere. Anonymkode: 20dcd...70b Så fint å høre du begynner å føle deg bedre💖 det tar lang tid å bygge seg opp igjen ja 😰 det å starte et liv på nytt alene med barn er jo en jobb i seg selv, itillegg at barn skal bli trygge på å bli delt opp i 2 hjem. Da er det nok ikke helt bra å stupe ut i noe nytt veldig kjapt🙈 Du høres fornuftig ut der 😊 man velger såklart helt selv sitt eget liv og hva man gjør , men har man små barn så er det lurt å være obs 😅 særboere høres faktisk luksus ut, da har man hver sin plass å være på😊 Anonymkode: 7c790...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:51 #11 Del Skrevet mandag kl 17:51 Går fint Anonymkode: 22db3...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:44 #12 Del Skrevet mandag kl 19:44 Menn bryr seg ikke om du har to barn pluss en mann fra før så tror ikke at du er single med 2 barn skal være noe problem. Mann er det ikke enkleste å finne seg. Anonymkode: f56f9...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:47 #13 Del Skrevet mandag kl 19:47 Har ny partner, men vi kommer ikke til å bo sammen før begges barn er store. Anonymkode: 192bc...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:12 #14 Del Skrevet tirsdag kl 06:12 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 1.36): Er 30 år. Vurderer brudd, barn på 2 og 3 år. Må jeg innstille meg på å leve alene siden jeg har barn eller klarer man å finne seg ny? Har jobb, ser grei ut utseendemessig og er trent Anonymkode: 6487b...bf3 Alle kan finne seg en, men å finne en du selv vil ha er vanskeligere enn å finne en som vil ha deg. Og med barn selv ble i alle fall jeg en del hakk mer kresen Anonymkode: 0c3f9...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:42 #15 Del Skrevet tirsdag kl 06:42 Vel, jeg har en. Kjæresten har to. Var 40, han 47. Vi er på husjakt nå 🏡🥰 Anonymkode: b4ee8...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:50 #16 Del Skrevet tirsdag kl 06:50 Jeg fant meg en ny mann, jeg hadde tre barn og han ingen. Anonymkode: ee15c...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:03 #17 Del Skrevet tirsdag kl 07:03 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 1.36): Er 30 år. Vurderer brudd, barn på 2 og 3 år. Må jeg innstille meg på å leve alene siden jeg har barn eller klarer man å finne seg ny? Har jobb, ser grei ut utseendemessig og er trent Anonymkode: 6487b...bf3 Hvorfor er det et fokus? Burde du ikke fokusere på å klare deg alene og bygge et liv med barna dine? Du må vite at du kan finne en ny mann mens du enda er i forhold? Anonymkode: bfe1c...906 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:51 #18 Del Skrevet tirsdag kl 16:51 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Alle kan finne seg en, men å finne en du selv vil ha er vanskeligere enn å finne en som vil ha deg. Og med barn selv ble i alle fall jeg en del hakk mer kresen Anonymkode: 0c3f9...ad1 Det er en bra ting å være kresen med barn inn i bildet. Alle bør jo være kresene generelt. Har en god del minner i kategorien "for en usunn stefar han var, ikke bra". Ikke mine, men i omgangskretsen da jeg vokste opp. Anonymkode: 3607f...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:59 #19 Del Skrevet tirsdag kl 16:59 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor er det et fokus? Burde du ikke fokusere på å klare deg alene og bygge et liv med barna dine? Du må vite at du kan finne en ny mann mens du enda er i forhold? Anonymkode: bfe1c...906 Mine tanker også. Og hva med barna, er de klare for banuspappa? Mye rart man skal være opptatt av, en av de tingene man ikke skal være opptatt av ved et ønske om å splitte en familie er om det er vanskelig å finne seg ny partner. Hva om du heller retter fokuset mot barna? Anonymkode: 40785...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:04 #20 Del Skrevet onsdag kl 06:04 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor er det et fokus? Burde du ikke fokusere på å klare deg alene og bygge et liv med barna dine? Du må vite at du kan finne en ny mann mens du enda er i forhold? Anonymkode: bfe1c...906 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mine tanker også. Og hva med barna, er de klare for banuspappa? Mye rart man skal være opptatt av, en av de tingene man ikke skal være opptatt av ved et ønske om å splitte en familie er om det er vanskelig å finne seg ny partner. Hva om du heller retter fokuset mot barna? Anonymkode: 40785...ff5 Det er helt naturlig å tenke på fremtiden og hva den vil bringe uten at TS nødvendigvis vil hoppe inn i et forhold sekundet hun blir singel. Jeg hadde en million tanker etter 15 år og et barn. Intensjonen min for å bli skilt var ikke for å finne en ny mann, men å bli kvitt den gamle og starte på nytt med meg og barnet i fokus. Men jeg er også bare menneske og det å fokusere på meg var å henge mer med venner, trene, dra ut for drinker og starte å leve igjen etter årevis fanget i mørket med en udugelig eks. Både jeg og ungen jeg ble alene med blomstret. Han ble lykkeligere fordi jeg var lykkeligere. Og så våget jeg meg inn på nettdating som knapt hadde blitt født sist jeg var singel. I mine yngre dager og i starten av 20 årene var det bare å gå på jobb eller gå ut med venner og så hadde jeg en date visst jeg ønsket. Som 40 åring og alenemor var singellivet en ny verden, og iallefall møte noen IRL. Jeg storkoste meg med dating. Ikke bare fordi jeg hadde en generell fin opplevelse med fine samtaler, noen kaffe dates og noen jeg datet litt mer seriøst et par mnd. Jeg vokste enormt på dating opplevelsen. Det satte i gang masse følelser. For hver opplevelse lærte jeg noe nytt om meg selv og hva jeg ønsket i et forhold. Jeg ble enda tryggere i meg selv. Og innstillingen min var å møte nye mennesker og se om kjemien føltes rett. Jeg var mett etter 6 mnd. Kjente på at jeg ville ta en lang pause da jeg plutselig åpnet en mld fra en fyr som brente seg inn i netthinnen min. Og han ble min siste date. Da vi møttes klikket alt på plass. Ingen dårlig magefølelse eller usikkerhet. Det var som å møte Tvillingsjelen min og at det var meningen at vi skulle finne hverandre akkurat da. Nå planlegger vi fremtiden sammen og første steg er å kjøpe hus sammen ♥️ Det ER skummelt å bryte ut av noe som har blitt den eneste hverdagen en kjenner til. Men med det så vil en også åpne opp en haug av nye muligheter og du gir deg selv sjansen til å bygge opp livet ditt på dine premisser. Å bli lykkelig i deg selv og etterhvert finne en partner som gjør deg lykkelig også. Anonymkode: b4ee8...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå