AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Er 162 innlogginger på min pasientjournal unormalt mange? På en og samme hendelse. Hvordan kan jeg få undersøkt om alle som har åpnet dokumentene i min "sak" har snoket eller reelt jobbet med "papirflytting". Noen som vet? Anonymkode: 44993...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det står jo i tilgangsloggen hvem som har vørt inne, og hva de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jodaneida skrev (2 minutter siden): Det står jo i tilgangsloggen hvem som har vørt inne, og hva de er. Ja det har jeg jo lest og forstått. Men virker det normalt at det er 162 !!! innlogginger? Anonymkode: 44993...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Du har nok en stalker der. Anonymkode: 93e1e...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det har jeg jo lest og forstått. Men virker det normalt at det er 162 !!! innlogginger? Anonymkode: 44993...501 Over hvor lang tid? 162 på kun en uke eller på ett år? Det har litt å si. I ene journalposten til min eldre far er det over 1000. Helt vanlig. Anonymkode: a572f...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Over hvor lang tid? 162 på kun en uke eller på ett år? Det har litt å si. I ene journalposten til min eldre far er det over 1000. Helt vanlig. Anonymkode: a572f...6c5 162 innlogginger i løpet av 20 dager, som omhandler en og samme sak/hendelse Anonymkode: 44993...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har nok en stalker der. Anonymkode: 93e1e...0c5 Jeg ser jo navnene og titlene på de som har logget seg inn å lest. Det er opp til 8-10 sekretærer på sykehuset som har åpnet og lest. Blir bare nyskjerrig om det er fritt frem å snoke eller er det ulovlig? -ts Anonymkode: 44993...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser jo navnene og titlene på de som har logget seg inn å lest. Det er opp til 8-10 sekretærer på sykehuset som har åpnet og lest. Blir bare nyskjerrig om det er fritt frem å snoke eller er det ulovlig? -ts Anonymkode: 44993...501 Jeg aner ikke om dette er normalt eller ikke. Men etter at du postet denne tråden her, så gikk jeg inn på helsenorge selv pga at jeg ble nysgjerrig. Jeg telte ikke, men jeg har også helt sjukt mange innlogginger. Så det er sikkert normalt, men jeg fatter ikke hva dem driver med som skal inn der å glo så mye! Hadde jeg sett navnene til noen jeg kjenner der så hadde jeg blitt skikkelig sinna! Men, jeg tror at det kun er fastlegen som har tilgang på hele journalen. Andre leger som fastlegen evt henviser til har vel tillgang på kun den informasjonen som fastlegen har gitt i henvisningen? Når jeg tok MR bilder så ringte jeg til legekontoret fordi jeg syntes det tok så lang tid å få svar. Legen min var ikke på jobb den dagen jeg ringte, men sekretæren sa da at hun kunne se at legen hadde mottatt svar på bildene, men hun kunne ikke se hva svaret var, det var forbeholdt legen min. Så jeg håper det er mer begrensninger enn vi tror. Anonymkode: dbbd7...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser jo navnene og titlene på de som har logget seg inn å lest. Det er opp til 8-10 sekretærer på sykehuset som har åpnet og lest. Blir bare nyskjerrig om det er fritt frem å snoke eller er det ulovlig? -ts Anonymkode: 44993...501 Hvordan vet du at de har åpnet journalen din for å lese? Der er mange grunner til at ansatte åpner en journal når de jobber på et sykehus, med pasienter. Der er strenge regler for når en journal kan åpnes, der er og kontroller som viser avvik. Blir noen tatt for snoking, så kan de faktisk miste jobben. Er du i tvil så får du be om utvidte søkelogg, og få forklart hva som skjedde i journalen din på de gitte tidspunktene. Å holde på å diskutere her, uten å vite og kunne se hva som er notert i loggen blir bare meningsløst. Anonymkode: 470a9...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har ikke tilgang på dette jeg 🤔 Er det noen andre i Helse Midt-Norge som har det? Anonymkode: 4fc1d...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå