AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Nå i voksen alder. Har det blitt bedre? Hva er deres fordeler og ulemper? Har du noen tanker på hvordan det skal gå i fremtiden når deres foreldre går bort? Anonymkode: ebc2c...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Nja vil egentlig si det er en svært kompleks relasjon. På en måte en av mine nærmeste her i livet på en annen måte en av de mest utfordrende relasjonene jeg har. Fordel er vell at vi rett og slett er veldig glad i hverandre jeg trur nok det er en av de tingene som holder det sammen. Vi har vært hverandres nærmeste gjennom livet. Hverandres grunn til å holde ut når vi ikke hadde noe annet. Ulemper er at barndoms traumer blir veldig trigget når vi er sammen. Blir alltid veldig mye vanskelige følelser og vanskelig holde ut. Må passe på at det er et begrenset tidsrom. En faktor i det er nok at jeg har gått i terapi og bearbeidet og jobbet med det. Mitt søsken er ikke enda kommet ditt. Mitt håp er at den dagen kommer før eller siden og at vi da kan bygge en voksen likeverdig og trygg relasjon. Vi har kun en felles forelder. Den dagen den foreldren går bort kan jeg se for meg begge scenario at det blir mer avstand og mindre intenst kanskje også arve oppgjør vil skape kaos og konflikt. Men det jeg håper er at vi vil ha en god relasjon gjennom livet og komme oss gjennom også det traumet som det vil bli. Forhåpentligvis er det vertfall nesten 30 år til om vi skal se på hvor lenge andre familiemedlemmer har levd og generell levetid i samfunnet 🤞forhåpentligvis er vi innen da på et annet sted 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg føler mye søskenkjærlighet for broren min og vi har et godt forhold og sees ganske ofte. Han er min støtte i livet. Anonymkode: 5bd74...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Mye krangling som barn, men har gode forhold til mine søsken i voksen alder. Finner på ting ofte sammen, som oftest et eller annet spill på data da vi ikke bor så nære. Anonymkode: e65dd...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Elsker min yngste søster og min bror. Så har jeg en søster som er så styrt og blendet av den tullingen hun er gift med. I tillegg har de ødelagt sin nå voksne adoptiv datter, som mener at alle som ikke synes hun er det vakreste og beste mennesket, er rasister. Altså tre utålelige mennesker som er deilig og ha avstand til. Savner den hun var før hun fikk mann og barn😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Null kontakt nå. Anonymkode: a213d...421 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Søster to år yngre: Vi er like og kan ha det veldig gøy sammen når vi sees, men bor langt fra hverandre og er begge dårlige på å opprettholde kontakt. Søster fem år yngre: Lite kontakt, lite kjemi. Bror ti år yngre: Bor samme sted, god kontakt. Jeg er glad i alle tre, men ser for meg at kontakten med begge søstre blir ganske begrenset den dagen våre foreldre ikke lenger er et samlingspunkt. Anonymkode: e2bb8...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Det er helt ok. vi er ikke veldig nære, men har jevnlig kontakt og respekterer hverandre. Vi er veldig ulike. Regner med at vi har den samme kontakten når foreldrene våre går bort. Ingen av oss har veldig nært forhold til våre foreldre av ulike grunner. Anonymkode: 8ee3f...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Min bror er min beste venn, min halvsøster har jeg ingen kontakt med. Anonymkode: 476d7...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Svært overfladisk forhold dessverre. Anonymkode: 3a02a...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Hadde dårlig forhold da vi vokste opp, søsteren min ble idealisert mens jeg var det sorte fåret. Hun ble oppdratt til å mobbe meg og dette gjør hun fortsatt i voksen alder. Dessverre blir hun bare verre med årene og de siste årene som jeg har vært deprimert har det vært et helvete å være rundt henne. Det at jeg har kuttet kontakten til et minimum har bare gjort henne verre når vi først møtes. Merker så bedring på psyken min når jeg ikke har vært rundt henne en stund. Vil helst ikke ha kontakt med henne i det hele tatt, men det er ikke lett siden moren min er samme ulla, både henne og faren min bare forsvarer henne. Blir bare meg som er problemet hvis jeg tar det opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Har et godt, men ikke nært forhold til søsteren min. Vi bor på hver sin kant av landet, chatter av og til og møtes ca. en gang i året. Derfor blir det ikke så nært som hvis vi hadde møttes oftere. Som barn kranglet vi som søsken flest, men i voksen alder har vi ikke hatt konflikter. Heller ikke om arveoppgjøret etter foreldrene våre. Og da pappa, som satt i uskiftet bo, ville selge barndomshjemmet vårt, var vi enige om at det var lurt. Anonymkode: d7eab...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har to storesøsken. Vi møtes i familieselskaper, men aldri ellers. Har et greit forhold til dem, men har alltid følt meg litt utenfor. Søsknene mine har mye mer kontakt og treffes jevnlig Anonymkode: 225e5...0a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå