AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Barnet mitt har vært syk denne uka av å på, feber går veldig opp å ned. Mye av det som går rundt for tiden ifølge barnehage og andre barn. Vet dere hva dette kan være? og før trollene kommer, barnet har ikke alvorlig feber og kommer til å gå til legen neste uke hvis det ikke gir seg i løpet av helga. Anonymkode: a24e2...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Man kan ikke identifisere et virus bare ut i fra informasjon om at barnet har feber av og på.. Det går alskens slags forkjølelsesvirus og influensa i hele landet på vinteren, og slik er det hver vinter. Det er ikke et enslig virus som sirkulerer i hele landets barnehager samtidig. Anonymkode: f69ec...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Vi har nå hatt munn, hånd og fotsyke. Halsbetennelse, forkjølelse og øyebetennelsr på 2 uker. Nå har det utviklet seg trolig lungebetennelse m feber. Pluss inni dette. For ikke lenge siden norovirus. Noen andre på avdelingene har hatt brennkopper. Litt vanskelig å si for ditt tilfelle, da det er veldig avhengig av området og de andre barna der. Anonymkode: 7b79e...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Det er vel ikke nødvendigvis samme virus som går i alle barnehager i landet... I vår barnehage er det såvidt jeg vet ingenting spesielt som går. De fleste på avdelingen til min (småbarn) har iallfall vært i barnehagen hver dag i januar. Barnet mitt har sagt "x var syk i dag" et par ganger men da har jeg sett barnet igjen 1-2 dager senere så virker ikke som at noen har hatt noe alvorlig iallfall. I fjor på denne tiden gikk omgangssyken så antar det kommer en runde av det i vinter og Har ikke vært noe så langt i barnehageåret. Anonymkode: d2182...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ingenting spesielt å notere seg på småbarnsavdelingen til sønnen min Virker som alle har vært der denne uken. Er litt hoste og snørr, men ikke noe verre enn lett forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden I vår barnehage har mange,både barn og voksne, hatt feber og hoste de siste ukene. Noen har hatt mykoplasma. Var noen tilfeller av omgangssyke før jul,men var egentlig ikke så mange som fikk det. Anonymkode: 996cf...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Pest og kolera Anonymkode: b5847...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Spørs jo hvor man bor da, men i vinterhalvåret går det gjerne mange forskjellige forkjølelsesvirus, influensa og omgangssyke. Små barn får gjerne feber selv om det kun er en forkjølelse. I vår bhg går det både forkjølelser, influensa og omgangssyken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Vært feber og forkjølelse Anonymkode: 18de7...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Mange varianter av lungebetennelse ute å går nå. Anonymkode: 88e05...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden HIV- virus og gonore er det hvertfall mye av. Anonymkode: 28b38...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #12 Del Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Barnet mitt har vært syk denne uka av å på, feber går veldig opp å ned. Mye av det som går rundt for tiden ifølge barnehage og andre barn. Vet dere hva dette kan være? og før trollene kommer, barnet har ikke alvorlig feber og kommer til å gå til legen neste uke hvis det ikke gir seg i løpet av helga. Anonymkode: a24e2...707 Det er mest sannsynlig Influensa. Den er på tippen nå og barn smittes lettere enn voksne. Det er vanlig med høy feber av og på i 1 til 2 uker. Mine hadde det i julen og fikk påvist Influensa A med hurtigtest hos fastlegen. Sist ene barnet hadde Imfluensa var han syk hele desember. Influensa viruset kan være seigt. Anonymkode: 1be35...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå