AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:27 #81 Del Skrevet søndag kl 22:27 Angrer på at jeg stolte på menn og ikke sparte penger for meg selv. Anonymkode: 007be...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:30 #82 Del Skrevet mandag kl 09:30 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 22.12): Angrer vel mest på at jeg er så ordentlig og at så mange mennesker søker meg for råd. Inne i meg bor det en raller, en som bare ER i nuet - uten ansvar og ambisjoner. På kvinneguiden får jeg utløp for denne ralleren som er i meg Anonymkode: bd263...7d9 En som har lyst å jobbe på jernbanen? Anonymkode: 5fa76...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:17 #83 Del Skrevet mandag kl 11:17 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 21.16): Jeg angrer aldri på valg jeg har tatt. Det er det som har formet meg slik jeg er i dag. Ja tatt dårlige valg men angrer ikke. Det er fint å ha noen mål i livet. Lykken er å ikke bli lei seg hvis ikke alle målene kommer i mål. Men heller endre dem. Anonymkode: 06846...d6c Så du angrer ikke på alle ganger du har såret folk med vilje og mobbet folk?Hvis noen ikke angrer noenting er dem narsissist. Er lov å angre det er bare sunt og et godt tegn. Anonymkode: 52bc9...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet mandag kl 18:31 #84 Del Skrevet mandag kl 18:31 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 14.50): Det blir feil å si at jeg angrer, for jeg gjorde det beste jeg kunne med de forutsetningene jeg hadde. Men kunne jeg gitt råd til meg selv som ung hadde det blitt: - Stå opp for deg selv, ikke finn deg i så mye drittbehandling. Om folk på jobb behandler deg dårlig, finn ny med en gang. Det er ingen premie for å holde ut psykisk mishandling, heller tvert imot. - Det samme gjelder dårlige venner og kjærester: kutt dem ut om de ikke oppfører seg. Vær ærlig med deg selv om hvem folk er, aksepter at de faktisk er sånn, og så ta stilling til om det er bra nok eller ikke. - Ikke vær for pliktoppfyllende på jobb, da forventer de at det er din standard og du kan aldri slappe av. Ikke får du bedre betalt for det heller, og i helse er det også ofte trynefaktor som gir deg f.eks faste stillinger eller de "beste" operasjonene. - Ikke ta deg selv så seriøst. Kjenn mer etter hva som gir deg noe, ikke lev etter den malen du har laget i hodet på hva suksess er. - Gi mer faen. Ting er ikke så stort og alvorlig som det virker. - Ikke la frykt og bekymringer styre deg så mye. - Det er så mye viktigere å vite at du får barn med riktig mann, enn til riktig tidspunkt. Hadde jeg fått, og klart å følge, disse rådene ville jeg spart meg for mye vondt. Det hadde gjort meg i stand til å være en bedre venn, kjæreste og ansatt. Og gitt bedre rom for å fokusere på å bedre min økonomiske situasjon. Anonymkode: 48f89...314 Dette er noe jeg selv minner meg på hvis noe spesielt skjer i livet mitt. Har merket at hvis jeg er sliten, så kan ting lettere virke mer alvorlig enn det er. Jeg leste også en gang at vi mennesker bekymrer oss for 95-99% ting som egentlig viser seg å ikke være noen problemer i det hele tatt. Men, selvfølgelig hvis jeg får følelsen at jeg uheldigvis skulle ha såret noen, da tenker jeg ikke slik. Synes det er bedre å si unnskyld en gang for mye enn en gang for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:49 #85 Del Skrevet onsdag kl 08:49 AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 10.30): En som har lyst å jobbe på jernbanen? Anonymkode: 5fa76...741 Jernbanen? Anonymkode: 5164f...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:41 #86 Del Skrevet onsdag kl 18:41 Angrer på alle de damene jeg bare overså å ikke hadde sex med Anonymkode: d41bb...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:39 #87 Del Skrevet onsdag kl 20:39 Jeg angrer bittert på at jeg valgte å gå fra barnefar. 😭 Jeg hadde alt i livet, og ødela det. Jeg var så sliten og deprimert og gikk inn i en psykisk krise, og så ingen annen utvei enn å gjøre det slutt. Det var selvsagt helt totalt feil løsning for å komme ut av krisa. Livet mitt har kollapset totalt, jeg hater hver eneste dag, og må leve resten av livet med at jeg har ødelagt alt det fine jeg hadde😭😭😭 Anonymkode: 7e32d...9c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:00 #88 Del Skrevet onsdag kl 21:00 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg angrer bittert på at jeg valgte å gå fra barnefar. 😭 Jeg hadde alt i livet, og ødela det. Jeg var så sliten og deprimert og gikk inn i en psykisk krise, og så ingen annen utvei enn å gjøre det slutt. Det var selvsagt helt totalt feil løsning for å komme ut av krisa. Livet mitt har kollapset totalt, jeg hater hver eneste dag, og må leve resten av livet med at jeg har ødelagt alt det fine jeg hadde😭😭😭 Anonymkode: 7e32d...9c5 Går an å angre seg for å så anskaffe seg hjelp til å ordne opp før det er for sent, aldri for sent å snu i livet Anonymkode: d41bb...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:11 #89 Del Skrevet onsdag kl 21:11 Angrer på mannen pga han, men samtidig ikke, for uten han hadde jeg ikke fått nøyaktig de ungene jeg har. Barna mine er alt for meg, men jeg er ikke lykkelig i dette samlivet. Anonymkode: c7691...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:15 #90 Del Skrevet onsdag kl 21:15 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Går an å angre seg for å så anskaffe seg hjelp til å ordne opp før det er for sent, aldri for sent å snu i livet Anonymkode: d41bb...e10 Det er for sent å ordne det ifht barnefar, om det var det du tenkte på. Han får jeg dessverre aldri tilbake. Og jeg vil aldri få tilbake hverken familien eller livet jeg hadde. Men jeg jobber med å få fikset psyken og kroppen i det minste. Men jeg har ødelagt alt det fineste jeg hadde, og det må jeg leve med. 😭 Anonymkode: 7e32d...9c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:19 #91 Del Skrevet onsdag kl 21:19 Jeg har en stor sorg i livet, og det er at jeg ikke fikk vert på sykehuset sammen med min pappa da han døde. Jeg kommer aldri over at han lå på sykehuset alene da han gikk bort. Vi rakk det rett og slett ikke, og ante nok heller ikke omfanget av innleggelsen hans. Dette er noen år siden, men jeg får tårer i øynene bare jeg skriver dette. 😔 Anonymkode: 9f2a4...c27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:20 #92 Del Skrevet onsdag kl 21:20 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Angrer på mannen pga han, men samtidig ikke, for uten han hadde jeg ikke fått nøyaktig de ungene jeg har. Barna mine er alt for meg, men jeg er ikke lykkelig i dette samlivet. Anonymkode: c7691...6c5 Skjønner hva du mener og du skal alltid ta barna dine fremfor alt annet her i verden, eks mannen din har det helt sikkert bra der han her nå. Det er aldri forseint å ordne opp, trust me! Har vært så langt nede og har hatt en eks dame som har kommet krympende å stått i to timer i -7 å skreket etter meg. Alt går an å fikses Anonymkode: d41bb...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:24 #93 Del Skrevet onsdag kl 21:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har en stor sorg i livet, og det er at jeg ikke fikk vert på sykehuset sammen med min pappa da han døde. Jeg kommer aldri over at han lå på sykehuset alene da han gikk bort. Vi rakk det rett og slett ikke, og ante nok heller ikke omfanget av innleggelsen hans. Dette er noen år siden, men jeg får tårer i øynene bare jeg skriver dette. 😔 Anonymkode: 9f2a4...c27 ❤️ Anonymkode: d41bb...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:20 #94 Del Skrevet onsdag kl 22:20 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er for sent å ordne det ifht barnefar, om det var det du tenkte på. Han får jeg dessverre aldri tilbake. Og jeg vil aldri få tilbake hverken familien eller livet jeg hadde. Men jeg jobber med å få fikset psyken og kroppen i det minste. Men jeg har ødelagt alt det fineste jeg hadde, og det må jeg leve med. 😭 Anonymkode: 7e32d...9c5 Å hvorfor er det for sent å ordne opp med barnefaren? Som sagt det er aldri for sent å ordne opp, stol meg på den! Ja det blir kanskje annerledes det forholdet men kanskje bedre om dere fikser opp i problemer. Dere hadde sikkert problemer begge to som gjorde at det forholdet måtte ta slutt. Skal et forhold vare så må kommunikasjon være bra mellom dere og dere må samarbeide om problemene som kommer på deres sti som dere vandrer på. Dere må være venner samtidig som kjærester, sexen må være der mellom dere Anonymkode: d41bb...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:44 #95 Del Skrevet onsdag kl 23:44 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jernbanen? Anonymkode: 5164f...425 Ja, rallerne jobbet der. Anonymkode: 5fa76...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:56 #96 Del Skrevet onsdag kl 23:56 Angrer mest på veterinær utdanningen. Anonymkode: 73d86...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:05 #97 Del Skrevet torsdag kl 00:05 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 13.06): Wow så bitter og generaliserende du er ovenfor andre mennesker. Hevder at de er arrogante og tar det å være frisk som en selvfølge. Tror du bør jobbe med bitterheten din. Samtidig må du slutte med å tenke at andre ikke får lov til å mene at de har tatt dårlige valg, fordi det finnes andre som er syke. Da kan heller ikke jeg få lov til å klage på mat, fordi barn i Afrika sulter. Forstår du ikke hvor idiotisk tankegangen er? Å være syk er ikke ensbetydende med det å ikke kunne følge sine drømmer eller gjøre man ønsker. Er selv kronisk syk og uføretrygdet, men går ikke og tenker over at jeg skulle ønske at jeg var frisk. Tenker heller på hva jeg faktisk har og kan gjøre, og lar meg selv ha drømmer. Alt jeg har hatt av drømmer har jeg oppnådd. Jeg har tatt to grader, kjøpt leilighet og kan reise når og hvor jeg vil. Sykdom trenger ikke å være negativt. Jeg ville ikke ha vært foruten det, for da ville jeg ikke ha tilegnet meg de erfaringene jeg har. For jeg har lært så mye om livet. Kanskje har jeg gått glipp av ungdomstiden, men alle mine erfaringer trumfer denne tiden. Jeg vet om mennesker som sitter i rullestol, som reiser verden rundt. Fordi de nettopp ser muligheter istedenfor begrensninger på grunn av sykdommen sin. Anonymkode: 816c5...4e2 Herregud, skjerp deg. Klarinetta, er det deg igjen? Anonymkode: c0220...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:08 #98 Del Skrevet torsdag kl 00:08 At jeg ikke var snillere på ungdomsskolen. At jeg ikke tok meg i nakken og jobbet hardere for å komme ut av depresjon i tenårene. At jeg var negativ til tross for alt det gode. Anonymkode: c0220...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:24 #99 Del Skrevet torsdag kl 00:24 At jeg begynte til psykolog forrige gang og nå sitter med 2 feildiagnoser jeg kanskje ikke får kvittet meg med på mange år og kanskje ikke kan få barn eller noe på grunn av det. At jeg ikke gikk inn på skolen da jeg skulle studere, og tok en sjangse. At jeg lot megselv bli isolert. Ikke kjørte opp til bil. Ikke slo opp med exn før. Ikke har sydd alt jeg ønsket, trent alt jeg ønsket. Det er mye. Anonymkode: 556dc...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet torsdag kl 00:40 #100 Del Skrevet torsdag kl 00:40 Angrer på at jeg ikke ble sammen med jenta som var vanvittig forelska i meg på ungdomsskolen. Hun har var helt søt og grei, jeg var bare umoden. Hun sendte, det jeg i dag ser på som søtt, brev hvor hun spurte om vi skulle bli sammen. En rute å krysse for ja og en for nei. Jeg svarte nei hver gang. Ble for flaut. Angsten vant den gang, som nå. Kunne fått en fin erfaring tidlig, ting kunne blitt annerledes. Her sitter jeg og pusher 40 og sliter med relasjoner. Ingen blir forelska i meg lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå