AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:14 #41 Del Skrevet søndag kl 07:14 Høres ut som hun prøver å sabotere ja. Ikke ta imot neste gang! Anonymkode: a0247...6e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:26 #42 Del Skrevet søndag kl 07:26 Si du ikke tåler de lengre. Du får vondt i magen. De du fikk nå kaster du bare. Anonymkode: 29eb0...0d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:38 #43 Del Skrevet søndag kl 07:38 Ta imot og kast. Du må ikke spise de, selv om jeg forstår det med null selvdisiplin. eventuelt sier du at du ønsker å kutte sukker eller noe. Men enkleste er vel å bare kaste. Er ikke så ofte. Anonymkode: 7f5ff...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:04 #44 Del Skrevet søndag kl 15:04 I prinsippet er jeg enig i at det er en uting å kaste mat. Men dette handler om noe mer. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å kaste støvsugerne. De er ikke bra for deg. Seks pakker er hinsides mye. Kast dem! Anonymkode: 35653...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet søndag kl 15:11 #45 Del Skrevet søndag kl 15:11 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 20.12): En gang sa jeg til min nabo at jeg er så glad i hjemmelagde "støvsugere", altså disse små sjokolade-marsipanbitene som smaker himmelsk, men som man blir kvalm av etter 5 biter. Kakemonster som jeg er med null disiplin, klarer jeg ikke å begrense meg, så jeg spiser lett altfor mange og sitter igjen med dårlig samvittighet siden jeg prøver å slanke meg. To uker etter at jeg fortalte min nabo dette hadde jeg bursdag, og jeg fikk 6 pakker med "Damsugare" fra Europris, som ikke kan måle seg med hjemmelagde når det gjelder smak. Jeg takket for "punsjrullene" som de også kalles, og hun overrasket meg i årene etter dette med flere pakker "støvsugere" både til jul, bursdag og rett som det var. Jeg har prøvd å si til henne at jeg ikke ønsker disse lengre, men hun sier da; "selvfølgelig må du få de siden du liker de så godt". Om en uke har jeg bursdag og tenkte da å si til henne at jeg ikke ønsker disse kakene lengre, da de ikke smaker godt og er veldig usunne, og at en bukett tulipaner fra Rema er mer ønsket. Men i går kveld dukket hun opp på trappen min med 6 pakker "punsjruller" fra bunnpris, og det skulle være bursdags presang fra henne til meg 😕 Klarte ikke å si noe til henne om det, fordi hun var så fornøyd med seg selv og mente jeg ble veldig glad som fikk hele 6 pakker punsjruller. Kan legge til at hun aldri spiser godteri selv og heller ikke disse "støvsugerne", og ingen andre rundt meg liker de heller, så jeg blir sittende å spise på de selv helt til de går i søpla. Hva sier jeg for at hun ikke skal bli fornærmet? Hilsen ei som er altfor "people pleaser". Anonymkode: 42d40...ab1 Du kan si at du har spist så mange av de at du har gått lei? Evt bare ut av kontekst begynner å snakke om noe nytt du liker godt. Endret søndag kl 15:12 av Maleficenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet søndag kl 15:14 #46 Del Skrevet søndag kl 15:14 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 20.20): Jeg begynner nesten å lure på om hun liker å mate meg siden hun ikke spiser noe søtt selv, eller faktisk vil at jeg ikke skal klare slankekuren min. Hun vet at jeg er udisiplinert og at jeg gir etter for søtsaker. Ts Anonymkode: 42d40...ab1 Det er nok godt ment fra hennes kant . Enten må du pense neste samtale innpå at du er begynt med en diett, evnt må du prøve å få bytta de, gitt de bort 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:24 #47 Del Skrevet søndag kl 20:24 Men hvis hun var så lydhør og husker den gangen du snakket så godt om de punsjrullene, så vil vel samme taktikk fungere igjen? " åh, nå har jeg fått skikkelig dilla på ananas, tenk hvis jeg hadde fått ananas som en overraskelse så hadde jeg blitt kjempeglad! Kunne aldri klart å spise meg lei av noe så godt!" Så kanskje du får en ananas i gave fremover istedenfor.. Eller noe annet sunt du liker. Anonymkode: dfea8...d49 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå