AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Jeg har fått markerte linjer på halsen etter mye mobilsurfing og pga alder (53). Bruker fuktserum i ansiktet som jeg smører på halsen også, men leste at det finnes egne serum for halsen. Har dere noen tips? Anonymkode: 9f5a6...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Du kan bruke samme produkter på halsen og i ansiktet, growth factor og andre peptider er supert. Jeg er også veldig glad i rosehip olje. Anonymkode: 32135...245 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan bruke samme produkter på halsen og i ansiktet, growth factor og andre peptider er supert. Jeg er også veldig glad i rosehip olje. Anonymkode: 32135...245 Dette😊 Vil også legge til at retinol kan brukes. Olje eller fete kremer er gull, da huden på halsen har mange færre talgkjertler enn huden i ansiktet. Endret 31. januar av Roci 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Har akkurat kjøpt meg murad retinal resculp overnight treatment da jeg ikke lenger får tak i retrides og måtte prøve noe nytt. Så langt er jeg fornøyd men for tidlig å si noe om den store effekten enda.. Har du noen tanker om den roci? Anonymkode: a5c6f...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet søndag kl 12:08 #5 Del Skrevet søndag kl 12:08 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 23.47): Har akkurat kjøpt meg murad retinal resculp overnight treatment da jeg ikke lenger får tak i retrides og måtte prøve noe nytt. Så langt er jeg fornøyd men for tidlig å si noe om den store effekten enda.. Har du noen tanker om den roci? Anonymkode: a5c6f...445 Serumet har flere gode ingredienser i tillegg til retinal, som bl.a. squalane, sheasmør og urea (karbamid) som gir fukt/fett, og aminosyrer og probiotika som er gunstig både for fukt og hudbarriere. Huden på halsen er tynnere og har færre talgkjertler enn huden i ansiktet, så det er ekstra viktig med både fukt og fett her. Når det er sagt, så er retinal den eneste aktive ingrediensen i serumet. Personlig ville jeg ha satset på peptider og/eller GF/EGF (growth factors) i tillegg til retinoider, for "full pakke". Noen produkter du kan vurdere om du ønsker å legge til disse, er f.eks. Allies of Skin Multi Peptides and GF Advanced Lifting Serum (inneholder både peptider og GF) Medik8 Liquid Peptides LNDA Multi Peptide Skin Booster Bioeffect EGF Serum Noen gode og langt rimeligere alternativer er f.eks. The Ordinary Multi Peptide + HA Serum eller The Ordinary Matrixyl 10% + HA The Ordinary GF Solution 15% Serum, som har fått svært gode omtaler. Jeg har nettopp gått til innkjøp av denne selv, og gleder meg til å prøve den. NB: Denne skal ikke brukes i kombinasjon med C-vitamin, men kan fint brukes sammen med retinoider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:17 #6 Del Skrevet søndag kl 21:17 Jeg blander 3 oljer og som virkelig funker. Har tydelig mindre slapphet på halsen etter jeg startet med det. Jeg blander castrol olje. Jojoba + frankiness olje. 50-50 av de 2 første + 10 dråper frankiness olje. Anonymkode: 20cd2...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå