exictence Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar ....av merker, typer? Jeg er så glad i grønnsaksblanding og pasta og så med smør og sennep. Godt og enkelt å lave. Hva er beste pastaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Vet ikke hvor du bor eller hvilke butikker du har tilgang på. Men gjelder det tørr pasta, så ser du på fargen. Jo gulere, jo verre kvalitet. Best er den som er veldig lys gul. Anonymkode: 7d133...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1. februar Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vet ikke hvor du bor eller hvilke butikker du har tilgang på. Men gjelder det tørr pasta, så ser du på fargen. Jo gulere, jo verre kvalitet. Best er den som er veldig lys gul. Anonymkode: 7d133...b99 Det hadde jeg faktisk trodd var omvendt. Jo mer gul, jo mer egg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar exictence skrev (1 time siden): Det hadde jeg faktisk trodd var omvendt. Jo mer gul, jo mer egg ? Nei, det stemmer. Mindre gul, bedre pasta. Anonymkode: 1c25b...389 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar Den ferske hjemmelagde pastaen, laget på norsk Tipo 00-mel er den beste. Det er litt jobb og tar litt tid, men det er ikke vanskelig. Du kan selvsagt både fryse og tørke hjemmelagaet pasta, slik at du kan ha en "bakedag" og lage mye. Er du litt kreativ, kan du også eksperimentere med smakstilsetninger for å lage din egen helt fantastiske variant. Hvis du kjøper deg pastamaskin, så IKKE kjøp noe billige greier med sveiv til under 500 kroner. Tro meg, jeg har prøvd, og den ble kastet etter første gangs bruk. Kjøp en skikkelig maskin med elekstrisk drift. Billige og dyre maskiner kan se helt identiske ut, forskjellen ligger i om de fungerer eller ikke. Anonymkode: 4977d...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar De Cecco er det beste pastamerket etter mitt syn. Barilla som en ok nr to, mens Sopps orker jeg ikke (bortsett fra makaroni i hjemmelaget fiskegrateng, der funker det). Anonymkode: ca80b...61c 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vet ikke hvor du bor eller hvilke butikker du har tilgang på. Men gjelder det tørr pasta, så ser du på fargen. Jo gulere, jo verre kvalitet. Best er den som er veldig lys gul. Anonymkode: 7d133...b99 Dette stemmer ikke. Gul pasta betyr at de faktisk har brukt egg, i motsetning til billigmerkene som bare bruker vann. Gul pasta = god kvalitet og mer smak på pastaen. Det kan selvsagt være at akkurat du ikke liker smaken på god pasta, men det er ikke det samme som at pasta med egg har dårlig kvalitet. Anonymkode: fd3c3...4f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Her spiser vi ikke så mye pasta, men ser dette med egg komme opp. Det meste av vanlig tørr pasta, som er av den billige sorten er uten egg. Fersk pasta er noe annet da, der er det vanlig med egg. Jeg likte best å blande den gamle ertepastaen og linsepastaen til Rema før. Grønn og rød sammen, og det ble både godt og fargerikt, og mye protein. Usikker på om de fra Goodly (eller noe sånt) er samme, for har ikke prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar Rummo og La Molisana. De Cecco er som Sopps å regne. Anonymkode: d9b7a...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #10 Del Skrevet 1. februar Jeg spiser aldri pasta lenger. Men jeg pleide å foretrekke speltpasta fra Helios. Anonymkode: 73813...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå