AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er nybakt mamma. Har en liten en på 4 uker som har begynt å snu seg til siden og sover. Er dette normalt? Det er ikke farlig? Er redd han skal snu seg på magen, siden de ikke skal sove på magen uten tilsyn pga krybbedød etter hva jeg har fått beskjed fra jordmor og helsesøster. Jeg ofte snur han på ryggen igjen, men han snur seg på siden igjen 😅 Bare saklig svar. Anonymkode: 0d1b3...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Skjønner at du er bekymret som nybakt mamma for første gang! Alle mine har ligget mye på siden og det har gått kjempefint med alle 3 ❤️ Om det er en trøst har de ikke kunnet rulle helt rundt fra rygg til mage før de har bikket 4 mnd 😊 Anonymkode: fd297...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner at du er bekymret som nybakt mamma for første gang! Alle mine har ligget mye på siden og det har gått kjempefint med alle 3 ❤️ Om det er en trøst har de ikke kunnet rulle helt rundt fra rygg til mage før de har bikket 4 mnd 😊 Anonymkode: fd297...bd9 Takk for svar, ja da kan jeg puste litt lettet ut, for da vriker det normalt ❤️ Er så lett å bli overbekymret når det er så mye forhåndsregler med disse små😥 og vil ikke gjøre noe feil som kan utsette han for fare! Anonymkode: 0d1b3...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar, ja da kan jeg puste litt lettet ut, for da vriker det normalt ❤️ Er så lett å bli overbekymret når det er så mye forhåndsregler med disse små😥 og vil ikke gjøre noe feil som kan utsette han for fare! Anonymkode: 0d1b3...2f7 Skjønner det! Det går nok veldig fint så lenge baby ikke har veldig myk madrass, mye bamser og pledd som ligger løst rundt hen 😊 men høres ut som du er oppdatert 🥰 Anonymkode: fd297...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå