AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden I ca to år har dama mi gått på NAV pga psykisk uhelse. Og henger med andre folk som også enten er uføre eller har andre psykiske problemer, som gjør at de ikke jobber nå. Jeg synes hun er utrolig søt, snill og trygg. Men likevel blir jeg litt usikker på om hun aldri skal jobbe, hun får kun 15 tusen i mnd. Og betaler husleie på 10 som betyr lite penger til overs. Ikke at jeg bryr meg, men tenker litt på det. Hun går på noe som heter «fontenehuset» noen ganger siden hun ikke jobber. Er jeg for hard her, eller hva hadde dere tenkt. Jeg er selv arbeidssøkende per dags dato. Anonymkode: aa6bb...be6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du klarer ikke å kommunisere med dette mennesket som er dama di? Anonymkode: 52026...796 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg ville ikke gått inn i et forhold med en med psykiske plager. Mulig jeg er dømmende, men det er mitt valg. Anonymkode: 21525...aeb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du klarer ikke å kommunisere med dette mennesket som er dama di? Anonymkode: 52026...796 Har man lov å søke råd om hvordan man skal gå frem? Og da kan du blant annet råde ham til å snakke med damen i stedet for å angripe han…. Sånne svar som du gir…. Anonymkode: 64ac1...fcf 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er jeg for hard her, eller hva hadde dere tenkt. Jeg er selv arbeidssøkende per dags dato. Så ingen av dere er i jobb med andre ord. Hva er din unnskyldning? AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ikke at jeg bryr meg, men tenker litt på det Bestem deg. Du sier du ikke bryr deg, men lurer på om du er for hard?? Anonymkode: e986d...9b9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Først og fremst ville jeg prøvd å snakke med henne, og tatt et valg ut fra det. Hvis det er slik at hun sier at hun ikke ønsker å jobbe, og trives med dette opplegget, hadde jeg gått. Hvis hun sier - og mener det - at hun ønsker å komme seg ut av dette, bli frisk, og prøve alt før hun gir opp, hadde jeg blitt, evt sett det an. Hvis hun ikke ønsker å snakke om det, hadde jeg også gått. Anonymkode: 64ac1...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først og fremst ville jeg prøvd å snakke med henne, og tatt et valg ut fra det. Hvis det er slik at hun sier at hun ikke ønsker å jobbe, og trives med dette opplegget, hadde jeg gått. Hvis hun sier - og mener det - at hun ønsker å komme seg ut av dette, bli frisk, og prøve alt før hun gir opp, hadde jeg blitt, evt sett det an. Hvis hun ikke ønsker å snakke om det, hadde jeg også gått. Anonymkode: 64ac1...fcf Kan være ett alternativ hvor hun gjør så godt hun kan også Anonymkode: d6642...026 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Du er usikker på om hun skal ut i jobb en eller gang i fremtiden? Eller hva er det du egentlig mener? Anonymkode: a0d66...74f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så ingen av dere er i jobb med andre ord. Hva er din unnskyldning? Bestem deg. Du sier du ikke bryr deg, men lurer på om du er for hard?? Anonymkode: e986d...9b9 Herregud! Hvorfor angripe?? Du vet ikke hva han gjør for å få jobb, eller om det blir kortvarig. Alle kan bli arbeidsledig! Poenget her er hva kjæresten gjør for å bli frisk, og hva TS gjør for å jobbe, men du går rett i angrep. Sjarmerende! Selv om en i utgangspunktet aksepterer at kjæresten «går på NAV», så må jo det være lov å tenke fremover…. Hvis han ser hun ikke gjør noe for å komme videre f.eks. Alt i livet er ikke her og nå. Det må være lov å tenke på en fremtid! Anonymkode: 64ac1...fcf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud! Hvorfor angripe?? Du vet ikke hva han gjør for å få jobb, eller om det blir kortvarig. Alle kan bli arbeidsledig! Poenget her er hva kjæresten gjør for å bli frisk, og hva TS gjør for å jobbe, men du går rett i angrep. Sjarmerende! Selv om en i utgangspunktet aksepterer at kjæresten «går på NAV», så må jo det være lov å tenke fremover…. Hvis han ser hun ikke gjør noe for å komme videre f.eks. Alt i livet er ikke her og nå. Det må være lov å tenke på en fremtid! Anonymkode: 64ac1...fcf Hvor ser du et angrep? Jeg stiller to spørsmål. Bruker ikke engang utropstegn. Hvor mange har du brukt her? Minst fire som jeg ser i farten. Jaja, på seg selv kjenner man andre. Anonymkode: e986d...9b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så ingen av dere er i jobb med andre ord. Hva er din unnskyldning? Bestem deg. Du sier du ikke bryr deg, men lurer på om du er for hard?? Anonymkode: e986d...9b9 Kontrakten min gikk ut. Men jeg er aktiv jobbsøker. Trives å være i jobb. Anonymkode: aa6bb...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Herregud! Hvorfor angripe?? Du vet ikke hva han gjør for å få jobb, eller om det blir kortvarig. Alle kan bli arbeidsledig! Poenget her er hva kjæresten gjør for å bli frisk, og hva TS gjør for å jobbe, men du går rett i angrep. Sjarmerende! Selv om en i utgangspunktet aksepterer at kjæresten «går på NAV», så må jo det være lov å tenke fremover…. Hvis han ser hun ikke gjør noe for å komme videre f.eks. Alt i livet er ikke her og nå. Det må være lov å tenke på en fremtid! Anonymkode: 64ac1...fcf Hun går til psykolog! Men er bare litt redd for at hun aldri skal gå i jobb, eller være i jobb. Har gått to år nå, men hun mener hun ikke er frisk nok til å jobbe. jeg må selv til psykolog for mine problemer, men er redd vi begge har for mye problemer. Anonymkode: aa6bb...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Først og fremst ville jeg prøvd å snakke med henne, og tatt et valg ut fra det. Hvis det er slik at hun sier at hun ikke ønsker å jobbe, og trives med dette opplegget, hadde jeg gått. Hvis hun sier - og mener det - at hun ønsker å komme seg ut av dette, bli frisk, og prøve alt før hun gir opp, hadde jeg blitt, evt sett det an. Hvis hun ikke ønsker å snakke om det, hadde jeg også gått. Anonymkode: 64ac1...fcf Jeg vil være sammen med henne. Hun er snill, god og trygg. Samtidig som jeg trenger en som pusher meg litt på mine valg i livet. Er litt redd for at jeg blir den som etterhvert må dra begge i «land». men har gått kort tid enda. Og vil ikke gi opp enda, vi får se med tiden. Anonymkode: aa6bb...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Jakt på en jobb og ikke på en kvinne så ordner det meste seg, også delen med kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun går til psykolog! Men er bare litt redd for at hun aldri skal gå i jobb, eller være i jobb. Har gått to år nå, men hun mener hun ikke er frisk nok til å jobbe. jeg må selv til psykolog for mine problemer, men er redd vi begge har for mye problemer. Anonymkode: aa6bb...be6 Det er forståelig at du bekymrer deg for hvilke begrensninger både du og hun kan få i fremtiden både hver for dere og sammen. Du må ta de valgene du trenger, og det samme må hun. Hennes muligheter for både jobb og tilfriskning, vurderinger for hvor mye arbeid og hvordan kan du overlate til henne, nav og behandlerne hennes. Snakk med henne, og støtt henne, se på løsninger sammen om hun er åpen/klar for det. Jeg antar at hun er på AAP, så det er mange nok aktører inne for å legge press og avklare til at du ikke trenger å ta den rollen. Om du vurderer å gå trenger du ikke noen godkjenning for det. Anonymkode: d6642...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun går til psykolog! Men er bare litt redd for at hun aldri skal gå i jobb, eller være i jobb. Har gått to år nå, men hun mener hun ikke er frisk nok til å jobbe. jeg må selv til psykolog for mine problemer, men er redd vi begge har for mye problemer. Anonymkode: aa6bb...be6 Skjønner at du blir usikker. Jeg mener at det er bra for psyken å være i jobb. Kan ikke se at det å gå hjemme og ikke ha noe fast å gå til, arbeidskollegaer og en mening i hverdagen er bra for den psykiske helsa. Må jo være ganske alvorlig hvis en ikke kan være i jobb på grunn av noe slikt. Anonymkode: 7f579...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden 0/10 bli ferdig med ungdomsskolen før du troller. Anonymkode: af458...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg ville ikke gått inn i et forhold med en med psykiske plager. Mulig jeg er dømmende, men det er mitt valg. Anonymkode: 21525...aeb Da får vi jo inderlig håpe at din psykiske helse er på et stabilt nivå hele livet ditt..ikke at jeg noensinne har møtt en person som aldri har gått gjennom en psykisk knekk i sitt liv.. Du vet at psykiske plager favner bredt..? Anonymkode: d62f7...186 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg vil være sammen med henne. Hun er snill, god og trygg. Samtidig som jeg trenger en som pusher meg litt på mine valg i livet. Er litt redd for at jeg blir den som etterhvert må dra begge i «land». men har gått kort tid enda. Og vil ikke gi opp enda, vi får se med tiden. Anonymkode: aa6bb...be6 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kontrakten min gikk ut. Men jeg er aktiv jobbsøker. Trives å være i jobb. Anonymkode: aa6bb...be6 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hun går til psykolog! Men er bare litt redd for at hun aldri skal gå i jobb, eller være i jobb. Har gått to år nå, men hun mener hun ikke er frisk nok til å jobbe. jeg må selv til psykolog for mine problemer, men er redd vi begge har for mye problemer. Anonymkode: aa6bb...be6 Du trenger noen som pusher deg. Pusher hun ikke deg? Er det lenge siden kontrakten din gikk ut? Kan du pushe henne? Det kan jo være at hun kan være i jobb, hun kan jo prøve seg i jobb. Det pleier ikke å skade å prøve. Nav synes jeg er veldig slappe (egen erfaring) og mange av de som nav samarbeider med er bare ute etter billig arbeidskraft de kan utnytte. Du er redd for at du må dra dere begge i land? Mener du egentlig at du er redd for at det er du som må dra lasset? Anonymkode: e986d...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Her ville jeg ha vært forsiktig. Årene de flyr fort! Anonymkode: 404aa...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå