AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Har to jenter på fem og tre år. Det er nesten ikke mulig å være med de alene. De krangler og terger hverandre hele tiden. Gjør ingenting om vi er hjemme, ute eller hos andre. Det klikker for meg! Går dette over? Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: 87a0f...f69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har to jenter på fem og tre år. Det er nesten ikke mulig å være med de alene. De krangler og terger hverandre hele tiden. Gjør ingenting om vi er hjemme, ute eller hos andre. Det klikker for meg! Går dette over? Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: 87a0f...f69 Det er ikke sikkert at det går over. Min bestemor og hennes søster kranglet til de var 90. Anonymkode: 817f8...fb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Skulle hilse fra min mor og si at det går over når den første av dem flytter hjemmefra... Anonymkode: 112e4...965 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg og min søster kranglet som bare det, det gikk over og i dag er hun både søster og bestevennine. Det er helt normalt. Anonymkode: b4541...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Respekt til alle som får mer enn ett barn og som må være fredsmegler daglig 🫶🏼 Anonymkode: 1b1b3...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #6 Del Skrevet 2 minutter siden Mine er seks og ti og de krangler enda. Anonymkode: fbf7a...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå