Gå til innhold

Prøvd alt - hva har jeg oversett? Kanskje ikke alle fortjener lykke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå er ikke jeg mann. Men det som slo meg er hvor aktiv du er. Jeg vil ikke ha en mann som er så aktiv som dette. Og så virker alt du gjør å handle om å finne en ny mann. Hva med å bare date deg selv litt? Jeg tror en ny mann kommer når du minst venter det. 🙂

Anonymkode: 26d50...edb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har null mening med livet..

- Gått til livsmentor, terapi og coach: for å forsikre meg at mitt mentale sinn alltid har to føtter i bakken, slik at jeg kan være den beste vesjonen av meg selv (klisje som det høres ut, det er så ufattelig viktig å være aligned når man er så mye alene). 

Anonymkode: 8ffe1...fc1

Det må ha vært bortkastede penger.

Anonymkode: bd231...47c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg holder meg mye opptatt fordi jeg vil distrahere meg selv, for å leve livet lykkelig. Ikke for å lete..

Distrahere deg selv i fra hva? Men du er jo ikke lykkelig. Du høres forferdelig ulykkelig ut. Du blir ikke lykkelig av å distrahere deg selv fra hva som egentlig foregår. Det du prøver å distrahere deg selv i fra må du pakke opp som en gave, se på det og omfavne det. ♥️ 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå er ikke jeg mann. Men det som slo meg er hvor aktiv du er. Jeg vil ikke ha en mann som er så aktiv som dette. Og så virker alt du gjør å handle om å finne en ny mann. Hva med å bare date deg selv litt? Jeg tror en ny mann kommer når du minst venter det. 🙂

Veldig sant. Jeg tar alle tips! Jeg har begynt å forvente mindre, jeg har tatt alle råd om å komme meg ut, nå tar jeg alle råd om å sitte hjemme i sofaen. Jeg er veldig rolig dame av natur ☺️ Lite hyperaktivitet, men jeg syns kveldene i løpet av de siste årene har blitt tyngre bare.

når det er sagt, en mann vet jo ikke at jeg gikk på tennis for to år siden, og stod på ski for 4 år siden, eller gikk på fotokurs for 3år siden. Eller at jeg er på et foredrag i uka eller er på treningsstudio som normale folk. I det store bildet hvis du drar det utover år er jeg veldig normal trodde jeg, men en person som leter etter det jeg brenner for 😋 Jeg fant ut hva jeg skulle fortsette med og ikke. Poenget i tråden var vel bare, ikke fortell meg å gå ut å test en ny hobby for å møte mennesker. TS

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Enten trenger du jobb, familie, kjærlighet eller vennskap som gir mening.

Igjen så legger du ansvar på andre for din mening med livet, du må finne lykken i deg selv enn så mye klisje det høres ut som, før du blir oppriktig glad i og lykkelig med deg selv så kommer du ikke til å finne noen.

Anonymkode: 36862...e52

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er du veldig "på" når du møter en ny mann? 

jeg har nemlig nettopp vært igjennom noe lignende. Møtte én som jeg ville ha, og ble veldig nervøs og unaturlig hver gang vi var sammen. Etter litt tid klarte jeg å legge hekten litt fra meg. .. og hva skjedde? Sist gang vi så hverandre var det han som var veldig oppmerksom og som ville gjøre meg til lags. 

Det jeg vel vil fram til er at man ofte er ganske så uattraktiv når man ikke er autentisk. 

Anonymkode: 64365...80f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ER vanskelig å møte noen i dag, og spesielt tiden etter at datingapper ble allemannseie.

Jeg har strevd hele mitt voksne liv med å finne noen jeg følte jeg hørte hjemme hos. Har blitt ghosta, har vært på "reservebenken", blitt løyet til, bedratt osv. osv. Det samme har nære venninner. Vi er helt vanlige kvinner som bare vil ha en vanlig mann.

Min sivilstatus endret seg plutselig for fire år siden. I utgangspunktet var han nok en sveip på Tinder. Vi skrev noen setninger frem og tilbake. Møttes på en kafe etter noen dager. Helga etter en middag, så en liten fjelltur. Etter det var det gjort; har aldri hatt det så fint i hele mitt liv. 

Det eneste jeg er lei meg for, er at jeg ikke møtte ham tidligere i livet. Muligheten til å få barn hadde gått ifra meg, og hele situasjonen rundt det å "ikke få det til" har vært utfordrende i alle disse årene. 

Jeg gjorde ikke noe annerledes på andre date'er kontra den med nåværende samboer, så jeg har dessverre ingen fasit å gi deg TS. Den eneste forskjellen var at jeg denne gangen møtte en som var hel ved og som også ble betatt/forelska i meg. 

Endret av Blåsippa
  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du virker litt for intens. Kanskje du skremmer vekk menn? 

Anonymkode: e573d...219

Dette var det første som slo meg også. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

er du veldig "på" når du møter en ny mann? 

jeg har nemlig nettopp vært igjennom noe lignende. Møtte én som jeg ville ha, og ble veldig nervøs og unaturlig hver gang vi var sammen. Etter litt tid klarte jeg å legge hekten litt fra meg. .. og hva skjedde? Sist gang vi så hverandre var det han som var veldig oppmerksom og som ville gjøre meg til lags. 

Det jeg vel vil fram til er at man ofte er ganske så uattraktiv når man ikke er autentisk. 

Anonymkode: 64365...80f

Nei egentlig ikke. Kan bli litt blyg. Men sist lo vi masse, tulla og klemte og det ble kanskje for «perfect date». Jeg var veldig meg selv og har følt at jeg har skremt han. 

Hvor lang tid lot du det gå fra første runde til at han kom løpende etter deg? 
ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men sist lo vi masse, tulla og klemte og det ble kanskje for «perfect date». Jeg var veldig meg selv og har følt at jeg har skremt han. 

Hvis han blir skremt av hvem du er, så er han ikke den rette uansett. Men jeg tror ikke det var grunnen. Han var bare ikke så interessert som du hadde håpet. Og da er han jo heller ikke den rette for deg. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man sletter apper, og leter mindre… er det ekte genuine meninger om at man møter hverandre på trikken, i kaffekøen eller matbutikken? Finnes det gode historier på det? Desverre for meg virker apper som det eneste midlet

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er to ting jeg får ut fra HI:

1. Meg, meg, meg, meg.

2. Står du stødig i deg selv? Hvorfor prøver du ny aktivitet hvert år? Hvorfor finner du ikke en aktivitet du liker så godt at du sriver med den år etter år. Eller at du rett og slett slutter med aktivitet hvis det egentlig ikke er så gøy? Har du et sterkt jeg? Å stå stødig i seg selv og tenke at du ikke trenger å gjøre ditt og datt for å tiltrekke deg noen.?

Anonymkode: 3ac1e...75f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå må jeg bare spørre. Hva vil det si å ikke være desperat? ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Burde jo være minimum krav at han skal være alt dette. Hva ville du tatt bort? Ingenting kan taes bort. Hun skal kun søke det beste. Hun skal ikke ta til takke med en som mangler noe av dette på listen. Nope.

Jeg hadde ikke tatt bort noe som helst, jeg har en enda lengre liste. Men jeg sier at å finne en mann med de kvalitetene er utrolig vanskelig og at det er veldig langt mellom de (som også er en av grunnene til at ts er singel på 6. året). Derav at for en mann er dette mange krav.

TS legger for mye verdi i seg selv for en mann. TS trenger å finne mening i sitt liv uten en mann, og at en evt mann blir en bonus.

jeg holder meg mye opptatt fordi jeg vil distrahere meg selv, for å leve livet lykkelig. Ikke for å lete.. men dette med å utvikle meg selv og passe på at jeg er den beste versjonen av meg selv, er noe jeg genuint verdsetter

Du distraherer deg selv for å leve livet lykkelig? Har du det gøy på disse tingene du er med på? Liker du å være med på alt dette?

'Den best versjonen av meg selv', det høres utrolig klisje ut. Har du prøvd å roe litt ned? Ikke som i å gi opp, men å faktisk utvikle deg på et mer mentalt plan. Noe som kan gjøre at du ikke legger all din verdi i denne mannen du er på let etter.

Som Dalai Lama sa: meningen med livet er å være lykkelig. Er du lykkelig?

Anonymkode: bb192...352

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å slappe av, nyyyte livet og trives med deg selv ? du prøver aaalt for hardt.. jeg hadde løpt, fooort om dette var en jeg datet

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
monican94 skrev (6 minutter siden):

hva med å slappe av, nyyyte livet og trives med deg selv ? du prøver aaalt for hardt.. jeg hadde løpt, fooort om dette var en jeg datet

Takk for kommentar <3. dette er spredt utover 5-6 år. Men jeg ser flere sier dette, så jeg tar det til meg. Jeg har bare reflektert tilbake og tenkt gud så mye jeg har gjort. Jeg har aldri tiltenkt meg en ny aktivitet for å møte noen, men for å få årene til å gå og finne noe jeg genuint liker. Jeg syns vel det er litt vondt å sitte hjemme i sofaen hver dag etter jobb med masse serier etter hverandre, logikken min sa det litt i mot. TS

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kanskje et svært personlig spørsmål, men hvordan er din sexyness? Er du et seksuelt menneske? 

Etter min erfaring er det ofte kvinner som ikke utstråler noe sensualitet, og som er litt tørre og korrekt som sliter med å få menns interesse. Selv er par av mine svært pene og intelligente venninner. Menn liker at kvinner har gnist og smil. 

En sann historie om ene av mine venninner som slet: Hun var (er) klassisk pen, flink på alle måter inkludert sosialt, ordentlig og burde på alle måter være en drømmedame egentlig, men hun manglet liksom sexyness, og menn dumpet henne etter få dater. Så vi venninner snakket en del om dette med å slippe løs sin sexyness. Hun ble flau av de samtaler, og sa hun ikke visste hvordan hun skulle slippe sin sensualitet løs. Plutselig skjedde det likevel stor endring i henne, og fra å bli oversett av menn mye og alltid dumpet etter noen få dater var hun plutselig veldig populær. Vi så også at hun var blitt frekkere og freidigere i blikket og i tilnærming og dialog med menn, altså sluppet sin sexyness løs, men hva hadde hun egentlig konkret gjort? 

Den sannheten holdt hun inne med en stund, men til slutt røpet hun trikset sitt. Hun pirret seg selv opp med onanering, men ikke til forløsning, før hun gikk ut. Så hun gikk regelrett kåt på byen. Det ga henne en glød som gjorde menn yre. 

Etter en stund trengte hun ikke bruke trikset for å slippe sin sexyness løs. Hun hadde sluppet den fri, og blitt en sensuell kvinne menn traktet etter. 

Anonymkode: bdd10...cae

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for kommentar <3. Hvis du var meg, hva hadde du gjort i februar måned for å nyte, leve livet og være lykkelig?

dette med aktiviteter spredt utover 5 år. Men jeg ser flere sier dette, så jeg tar det til meg. Jeg har bare reflektert tilbake og tenkt gud så mye jeg har gjort. Jeg har aldri tiltenkt meg en ny aktivitet for å møte noen, men for å få årene til å gå og finne noe jeg genuint liker. Jeg syns vel det er litt vondt å sitte hjemme i sofaen hver dag etter jobb med masse serier etter hverandre, logikken min sa det litt i mot. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts, noen her kommer med gode råd men andre her kunne formulert seg noe hyggeligere.

Uansett, jeg vet ikke hva som fungerer. Singel selv og synes dating er vanskelig. Nå har jeg barn så jeg gjør ikke en tiendedel av hva du gjør. Livet mitt har mye mening i barn, venner og jobb. En mann hadde vært en bonus i livet, men har ikke møtt en det har klaffet med.

Ville bare si at jeg synes du høres ut som en fin person som er gøy å være med. En som tørr mye. Hadde lett vært venn med deg.

Lykke til:)

Anonymkode: 837fe...a09

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje et svært personlig spørsmål, men hvordan er din sexyness? Er du et seksuelt menneske? 

Etter min erfaring er det ofte kvinner som ikke utstråler noe sensualitet, og som er litt tørre og korrekt som sliter med å få menns interesse. Selv er par av mine svært pene og intelligente venninner. Menn liker at kvinner har gnist og smil. 

En sann historie om ene av mine venninner som slet: Hun var (er) klassisk pen, flink på alle måter inkludert sosialt, ordentlig og burde på alle måter være en drømmedame egentlig, men hun manglet liksom sexyness, og menn dumpet henne etter få dater. Så vi venninner snakket en del om dette med å slippe løs sin sexyness. Hun ble flau av de samtaler, og sa hun ikke visste hvordan hun skulle slippe sin sensualitet løs. Plutselig skjedde det likevel stor endring i henne, og fra å bli oversett av menn mye og alltid dumpet etter noen få dater var hun plutselig veldig populær. Vi så også at hun var blitt frekkere og freidigere i blikket og i tilnærming og dialog med menn, altså sluppet sin sexyness løs, men hva hadde hun egentlig konkret gjort? 

Den sannheten holdt hun inne med en stund, men til slutt røpet hun trikset sitt. Hun pirret seg selv opp med onanering, men ikke til forløsning, før hun gikk ut. Så hun gikk regelrett kåt på byen. Det ga henne en glød som gjorde menn yre. 

Etter en stund trengte hun ikke bruke trikset for å slippe sin sexyness løs. Hun hadde sluppet den fri, og blitt en sensuell kvinne menn traktet etter. 

Anonymkode: bdd10...cae

Er dette skrevet av en mann? Høres sånn ut. 🙄

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...