AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er det flere som meg som ikke liker knekkebrød? Føler det knaser i hele hodet når jeg spiser det! Hater og når folk på jobb spiser det, forferdelig lyd! Har ikke problemer med andre lyder,så ikke kom med diagnose. Ville bare høre om andre var som meg. Anonymkode: 56412...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ha-ha... kjenner meg igjen. Jeg liker smaken på knekkebrød, men spiser det ikke om jeg ikke absolutt må. Jeg plages ikke av at andre spiser knekkebrød, da. Har smakt noen hjemmelagede knekkebrød med mye frø/nøtter i, og de er akseptable å spise mtp. lyden, så jeg vurderer faktisk å eksperimentere og se om jeg greier å lage en variant selv som jeg synes er grei å spise. Jeg har heller ingen diagnose eller problem med andre lyder. Anonymkode: 82a71...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Elsker knekkebrød. Anonymkode: eadcf...80a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Liker noen knekkebrød. Men rugsprø er forferderlig, den er altfor sprø. Kjøper kun wasa fiberbalance og leksands. Ingen andre. Anonymkode: 27416...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Elsker Synnøve Finden knekkebrød 😍 Anonymkode: 78d06...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Det tok meg en lang stund, men jeg syntes det er ok nå. Noenganger smører jeg på peanøttsmør eller annet mindre sunt pålegg og så later jeg som om det er kjeks (supersært, jeg vet) men da er den tørre knasingen helt greit og det føles mindre som en slankekur og mer som kos. Bare litt sunnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Rugsprø med jarlsberg og paprika er dritgodt. Anonymkode: feaaa...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg spiser kun knekkebrød til "brødmåltider". Til kokt egg bruker jeg Wasa fiber balance siden de ikke er så harde og ikke går så fort i stykker mens jeg spiser. Ellers foretrekker jeg Sesam delikatesse og Wasa 100. De spiser jeg med smøreost, ost og paprika og slikt. Til kaffen kan jeg gjerne ta knekkebrød med gulost og litt syltetøy, eller peanøttsmør blanda med litt sjokoladepålegg. Wasa Falu Rågrut bruker jeg til supper og salater med godt smør på, noen ganger brekker jeg opp "putene" og bruker som krutonger. Anonymkode: 4a49a...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden jeg HAR problemer med andre lyder, spesielt andres spiselyder for eksempel men jeg har ikke problemer med selv å spise knekkebrød Anonymkode: 6fb05...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Ja! Jeg har med meg 3 stk med gulost på jobb hver dag (stort sett). Kan klinke til med et sånt med havsalt og chiafrø til kvelds også (også det med gulost) 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå