AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Etter at jeg begynte med lykkepiller har jeg blitt tjukk! Har lagt på meg nesten 10 kg og vet ikke min arme råd. Prøver å spise sunt med koser meg kanskje for mye med potetgull😅 Jeg la på meg ganske raskt etter at jeg startet på medisinen. Noen som har erfaring med å slanke seg når man bruke slike medisiner? Anonymkode: 6ad31...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Medisinen bare øker apetitten. Det er du selv som spiser mer. Du har jo svaret egentlig: dropp potetgullet og se om det hjelper. Anonymkode: bdb42...f5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Medisinen bare øker apetitten. Det er du selv som spiser mer. Du har jo svaret egentlig: dropp potetgullet og se om det hjelper. Anonymkode: bdb42...f5f Det er nok ikke helt riktig. Er medisinen som gir økt fettlagring. Anonymkode: 6ad31...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er nok ikke helt riktig. Er medisinen som gir økt fettlagring. Anonymkode: 6ad31...8c8 Tenker du at det er best å fokusere på denne ørlille effekten, eller informasjonen om potetgull? Vi skal vel ikke anbefale en psykisk syk å slutte på medisinen akkurat.. Anonymkode: bdb42...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du at det er best å fokusere på denne ørlille effekten, eller informasjonen om potetgull? Vi skal vel ikke anbefale en psykisk syk å slutte på medisinen akkurat.. Anonymkode: bdb42...f5f Velger å fokusere på hva legen mener Anonymkode: 6ad31...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Velger å fokusere på hva legen mener Anonymkode: 6ad31...8c8 Det er uansett mulig å gå ned i vekt mens du går på medisiner. Det krever bare mer av deg enn for andre som ikke går på medisiner. Anonymkode: 3bd77...d2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden En god start er jo å slutte å kose deg med potetgull. Anonymkode: bb7d0...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Velger å fokusere på hva legen mener Anonymkode: 6ad31...8c8 Du vet jo selv at du har økt matinntaket/snacksinntaket, men om du heller bare vil høre: kos deg, ikke bry deg om vektoppgangen, bare skyld på medisinene du❤️ Anonymkode: bdb42...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du vet jo selv at du har økt matinntaket/snacksinntaket, men om du heller bare vil høre: kos deg, ikke bry deg om vektoppgangen, bare skyld på medisinene du❤️ Anonymkode: bdb42...f5f Jeg spurte om noen hadde erfaring med å gå ned i vekt når de bruker samme medisin som meg. Ba ikke om meninger fra en som ikke har greie på hverken det ene eller det andre! Anonymkode: 6ad31...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er uansett mulig å gå ned i vekt mens du går på medisiner. Det krever bare mer av deg enn for andre som ikke går på medisiner. Anonymkode: 3bd77...d2c Takk for svar. Ja, regner med at det vil kreve mere Anonymkode: 6ad31...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå