AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Vi har vært sammen I 6 år, bor på hans hjemsted, 2 timer unna min familie. I helgen skal vi på familie hytten min, den ligger 1 time fra her vi bor, og 1 time fra foreldrene mine. Min mor skal pensjonere seg nå, og jeg og søsteren min har fått spørsmål om vi kunne finne noen gamle bilder av henne, de skal ha en overraskelses avslutning for henne neste uke. Jeg vil gjerne være med å finne bilder. Søsteren min bor i utlandet, men er hjemme nå. Men hun hadde mye planer så det var søndag som passet for henne. Og vi vil jo gjerne se på det sammen. Jeg tenkte at da kunne jeg og samboer reise rett fra hytta til pappa for å se på det, så reise hjem. Det er ikke snakk om å være lenge, det sa jeg til han og. Men han vil ikke. Sier han vil rett hjem når vi har vært på hytta i 2 dager. Jeg prøvde å si hvorfor jeg gjerne ville, men han sa nei.. Nå kjenner jeg at jeg er egentlig veldig skuffet, og litt irritert på han. Dette er ikke en stor ting, men jeg syns han kunne blitt med. Han ser sine foreldre hver eneste dag, og er nesten aldri med til mine. Og nå er vi jo ikke langt unna. Ber jeg om for mye her? Eller har han rett? Anonymkode: 86e5a...bbe 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar For en dust!! Selvfølgelig er ikke det for mye å be om. Anonymkode: 6117f...8c6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Synes ikke du ber om for mye denne ene gangen. Veldig sært at han ikke ser at dette betyr mye for deg. Anonymkode: dc659...973 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Jeg synes ikke at det er for mye å be om, er jo ikke akkurat sånn at dette skjer ofte. Er det ev. noen mulighet for å plukke han opp på hytta på tilbaketuren, eller blir det mye omvei? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Og hvorfor har han vetorett på om dere skal gjøre det sånn eller ikke? Anonymkode: dc659...973 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Dropp hytteturen helt, og så tar du bilen på søndag og kjører hjem til foreldrene dine. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 31. januar #7 Del Skrevet 31. januar Nei, du ber ikke om for mye, og det minner meg litt om min eks, alt skulle være på hans j... premisser. Han følte han ga så enormt mye når han gjorde helt selvsagte ting. ble så drita lei av å være sammen med en fyr som ikke ville rikke seg en millimeter for å gjøre meg glad. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Del Skrevet 31. januar Du må bare si at du skal til faren din på søndag rett fra hytta. Vil han være med, bli henta på hytta etterpå, eller noe annet? Hvirdan skal vi planlegge dette? Anonymkode: b290f...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Del Skrevet 31. januar Er det du som bor med han fyren med svigermor i nærheten? Han som er kjip ellers og? Impliserer det jeg mener om denne handlingen. Kjip, negativ og lite givende. Partnere som ikke bryr seg om det som er viktig for den andre. Ug. Anonymkode: a0f34...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det du som bor med han fyren med svigermor i nærheten? Han som er kjip ellers og? Impliserer det jeg mener om denne handlingen. Kjip, negativ og lite givende. Partnere som ikke bryr seg om det som er viktig for den andre. Ug. Anonymkode: a0f34...c51 Ts her. Nei, det er ikke meg.. han er ikke kjip ellers.. men i denne situasjonen, ikke så imponert.. resultatet ble at vi er på hytta til i morgen, så reiser jeg til pappa på søndag:) Anonymkode: 86e5a...bbe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 1. februar #11 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han ser sine foreldre hver eneste dag, og er nesten aldri med til mine. Og nå er vi jo ikke langt unna Høres ut som om han har noe imot dine foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #12 Del Skrevet 1. februar hvalstad45 skrev (11 timer siden): Nei, du ber ikke om for mye, og det minner meg litt om min eks, alt skulle være på hans j... premisser. Han følte han ga så enormt mye når han gjorde helt selvsagte ting. ble så drita lei av å være sammen med en fyr som ikke ville rikke seg en millimeter for å gjøre meg glad. Jeg har også denne erfaringen og tenkte på det samme når jeg leste innlegget. Eksen min oppførte seg som om det fortjente en medalje at han var normalt høflig mot meg, og hadde han gjort et unntak og gjort noe bare jeg ville, fikk jeg høre det i månedsvis. "Den gangen vi dro på den restauranten DU ville så gjerne". Herregud. Anonymkode: 8e357...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #13 Del Skrevet 1. februar Leser at han er ok ellers. Når det "låser seg" mellom meg og mannen har jeg lært at det beste er å gjøre en innsats for å forstå den andre. Har han gode argumenter for hvorfor han ikke ønsker? Personlig hadde det sittet veldig langt inne for meg å bruke 2 ekstra timer i bil, samt være tilskuer mens mann og søsken mimret over bilder, og det var den søndagen... Så ville søkt å finne løsninger der besøket kan gjennomføres uten at partner må henge på. Anonymkode: 5a3ed...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #14 Del Skrevet 1. februar Sett igjen gubben hjemme også gjør du som du vil. Senere tar du mamge turer til din familie og ofte. Anonymkode: 33529...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå