Mari21 Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! Jeg er på utredning for epilepsi, har tatt EEG og MR og ingen funn på epilepsi, snakket med noen leger/nevrolog og de forteller at man kan ha epilepsi selvom man ikke får det påvist på prøvene, jeg er fortsatt under utredning. Og går foresten fortsatt på epilepsi medisiner. Jeg har prøvd å trappe ned, og fikk tilbake symptomene som jeg har hatt, nå har jeg trappet opp igjen og er bedre, synes dette er veldig rart at de funker, men de finner ingen ting, og når prøver og slutte så blir jeg dårlig igjen, er det noe her som har opplevd dette? Det som skjer med meg, er at jeg blir helt fjern, sansene mine blir helt rare. Akk som jeg er et helt annet sted, får stirre blikk, kan falle om/ bli svimmel. Har skjedd at jeg har falt om fått rykninger, men det er ikke ofte. Når jeg kommer til meg selv igjen, så er jeg ofte veldig sliten og husker ikke hva jeg tenkte på, og får vondt i hodet. Prøver ofte og tenke når jeg har kommet til meg selv igjen, og hva som egt skjedde, men jeg husket at jeg ble borte/ fjern, men hva som var i tankene er helt borte. Har også opplevd flere ganger før jeg begynte/ trappet ned på medisinene. At jeg kunne våkne flere ganger på natten og være helt fjern, sovner igjen, våkner er fjern og sovner igjen. Når jeg da våkner på morgen, har jeg veldig vondt i hodet og utslitt i kroppen. Flere som har opplevd dette? Føler dessverre ikke at legen min tar meg seriøst. Er i 30 åra og føler livet egt bare er satt på vent, vil bare få et svar. Vet det finnes flere typer epilepsi, og kjenner meg igjen i noe. Men frustrerende at de ikke finner noe, har også kjøreforbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det er en del typer epilepsi, særlig de dypt i hjernen, som kan gi anfall selv om det ikke synes på EEG. Det stedet som gir anfallene ligger rett og slett så langt inne/dypt at overflateregistreringen ikke fanger det opp. Det kan også være at du ikke hadde anfall/forskjeller i den elektriske aktiviteten som kan måles akkurat da registreringen ble tatt. Det at du har mindre anfall på medisiner og at de kommer tilbake når du trapper ned tyder jo på at du har anfall. Hva er det som gjør at du ikke føler deg tatt seriøst da? Du er utredet og har fått en forklaring og medisiner. Anonymkode: 80242...ad7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari21 Skrevet 2 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 2 timer siden Takk for svar! Føler jeg ble tatt seriøst av nevrologen jeg var hos på sykehuset, var de som sendte meg videre og satt meg på medisiner, men er fastlegen min som jeg ikke føler tar meg helt seriøst. Jeg skal fortsatt bli fulgt opp, han sier han skal ringe meg opp når jeg har prøvd og ta kontakt, han ringer ikke opp igjen, spør jeg om time fort som mulig, får jeg det ikke før leeenge senere, Og ikke sender meg videre når jeg har fått beskjed om dette. Er akk dette jeg er usikker på, fikk beskjed av sykehuset at jeg blir fulgt opp videre av poliklinikken, meg har ikke hørt noe mere om dette på flere måneder, er det legen eller sykehuset som da skal sette opp time for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Mari21 skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Føler jeg ble tatt seriøst av nevrologen jeg var hos på sykehuset, var de som sendte meg videre og satt meg på medisiner, men er fastlegen min som jeg ikke føler tar meg helt seriøst. Jeg skal fortsatt bli fulgt opp, han sier han skal ringe meg opp når jeg har prøvd og ta kontakt, han ringer ikke opp igjen, spør jeg om time fort som mulig, får jeg det ikke før leeenge senere, Og ikke sender meg videre når jeg har fått beskjed om dette. Er akk dette jeg er usikker på, fikk beskjed av sykehuset at jeg blir fulgt opp videre av poliklinikken, meg har ikke hørt noe mere om dette på flere måneder, er det legen eller sykehuset som da skal sette opp time for meg? Sykehuset. Anonymkode: 80242...ad7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå