AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Må ta ny synstest, ser nå at det å bare bruke brille ved behov ikke alltid er nok lenger. Så tenkte å teste progressive linser. Så hva er din erfaring, er det en optiker kjede som er bedre eller dårligere enn resten? Synes det er så vanskelig å velge. Anonymkode: f8fa0...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Vi var innom to optikere og testet over 10 ulike typer linser, det fungerte rett og slett ikke med progressive linser. Siste optiker er en forretning som er uavhengig av kjeder og sa at det hender det fungerer men ofte gjør det ikke det. Anonymkode: b1e56...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har brukt progressive linser i mange år, hos Specsavers. Fungerer veldig bra. Anonymkode: dbd35...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi var innom to optikere og testet over 10 ulike typer linser, det fungerte rett og slett ikke med progressive linser. Siste optiker er en forretning som er uavhengig av kjeder og sa at det hender det fungerer men ofte gjør det ikke det. Anonymkode: b1e56...73a Samme her, heg har prøvd så og si alle progressive linser som finnes på markedet, og jeg klarer ikke å bruke noen av de. Jeg håper de kommer lengre i utviklingen av disse snart, for jeg er SÅ fornøyd med de linsene jeg har - merker overhodet ikke at de er på. De progressive derimot var fryktelig uebagelig - alle som en Anonymkode: 3cf64...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Argh, det er ikke dette jeg vil høre. Har nå progressive briller til bilkjøring, men ser at jeg siter mer og mer med vanlig tekst i hverdagen så må gjøre noe. Men hater å bruke briller annet enn i bilen, så lesebriller er utelukket, spesielt siden jeg da må bruke det på jobb. Er det noen garanti på linser slik at man kan teste uten ekstra utgifter, eller er det tusenvis kastet ut av vinduet hvis det ikke fungerer? TS Anonymkode: f8fa0...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Argh, det er ikke dette jeg vil høre. Har nå progressive briller til bilkjøring, men ser at jeg siter mer og mer med vanlig tekst i hverdagen så må gjøre noe. Men hater å bruke briller annet enn i bilen, så lesebriller er utelukket, spesielt siden jeg da må bruke det på jobb. Er det noen garanti på linser slik at man kan teste uten ekstra utgifter, eller er det tusenvis kastet ut av vinduet hvis det ikke fungerer? TS Anonymkode: f8fa0...9cc Ja du får med deg testlinser. Anonymkode: c069d...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå