AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Er akkurat ferdig med min 4 antibiotikakur (forskjellige typer) på 3 uker, og kjenner at symptomene er på vei tilbake for fullt. Noen som har opplevd dette, og hva gjør man? Er veldig frustrert nå.. Anonymkode: 05591...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Har de dyrket urinen? Er bare å ta seg en tur til legen igjen. Jeg slet med urininfeksjon i mange uker og gikk på diverse kurrer. Til slutt forsvant den Anonymkode: 62fda...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Den har vært til dyrkning, og fant ut hvilken antibiotika den var resistent mot. Men de andre hjelper jo ikke heller, så begynner å bli bekymret nå. Godt du ble kvitt den til slutt. Da er det kanskje håp her også🙂 Anonymkode: 05591...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Men da må du faktisk se på egne vaner og hvorfor du bli smittet hele tiden. Hvilket undertøy bruker du? Vaskes det godt nok (30-40grader på kortprogram er for lite f.eks)? Hvordan tørker du deg når du er på toalettet? Hvordan vasker du deg? Bruker du sexleketøy som ikke er skikkelig rengjort? Tisser du etter sex? Tar du tablettene rett? Du bør gjerne teste deg for sos også. Anonymkode: f64de...860 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er akkurat ferdig med min 4 antibiotikakur (forskjellige typer) på 3 uker, og kjenner at symptomene er på vei tilbake for fullt. Noen som har opplevd dette, og hva gjør man? Er veldig frustrert nå.. Anonymkode: 05591...6ec Da må legen sende urin på brosjyre til eksternt laboratorium, der de og gjør resistens bestemmelse. Kan det være en feildiagnose o at det er en kjønnssykdom eller noe annet som er problemet? Er du i overgangsalderen, så får du lettere uvi. Fryser du på beina, kan det gi ny oppblomstring av uvi. Neste er hygiene, med vask av kluter og undertøy som kan gi selvsmitte om dette ikke er vasket på høy nok temperatur. Du må komme med mer info, om du vil ha mer hjelp. Anonymkode: aa739...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men da må du faktisk se på egne vaner og hvorfor du bli smittet hele tiden. Hvilket undertøy bruker du? Vaskes det godt nok (30-40grader på kortprogram er for lite f.eks)? Hvordan tørker du deg når du er på toalettet? Hvordan vasker du deg? Bruker du sexleketøy som ikke er skikkelig rengjort? Tisser du etter sex? Tar du tablettene rett? Du bør gjerne teste deg for sos også. Anonymkode: f64de...860 Pluss en ting til, fyren og hans væsker og renslighet. Jeg fikk UVi 10 ganger og det viste seg å være at det var fyren jeg ikke tålte. Anonymkode: 6dafd...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå