Gå til innhold

Hvor mange ganger måtte du forklare at du ikke ville ha barn før partner godtok abort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du trenger ikke å vente på at han skal godta valget, bare gjør det.

Anonymkode: b2321...cbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

hva skal jeg si for å få han til å forstå?

Han forstår når aborten er gjennomført. Hvorfor er det så viktig for deg at han skal forstå når dere ikke en gang er sammen? Jeg ville ha sagt til han at jeg trengte ro nå og ikke hatt mer kontakt med han før det var ferdig. Men det kan godt være at denne relasjonen er over, TS. Hvis det ikke var et spesielt sterkt forhold i utgangspunktet, så er det jo virkelig ikke noen grunn til å tro at det blir bedre av en slik uenighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ble uplanlagt gravid, og vet at jeg ikke ønsker barn. Rett etter at jeg fant ut av det var jeg dessverre litt forvirret og frem og tilbake, noe som ga faren feil inntrykk. Jeg har nå mange ganger sagt klart hva jeg vil og prøvd å forklare, men ingenting synker inn. Han prøver igjen og igjen å overtale meg til å beholde. 

Er dette vanlig oppførsel? Tiden løper ut og jeg er superstresset over denne enorme ekstrabelastningen på meg oppi dette, hva skal jeg si for å få han til å forstå? Noen tips?

Anonymkode: 43900...82c

Ville tatt abort, dere er ikke sammen, og du ønsker jo ikke barn. Mitt valg ville vært enkelt her. 

Anonymkode: 7ccf9...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...