Gå til innhold

Hvor mange ganger måtte du forklare at du ikke ville ha barn før partner godtok abort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Siden abort har ingenting med kvinnens kropp å gjøre, men barnets kropp, så burde du la barnet få bli 18 år gammel før det bestemmer om det vil leve eller bli drept.

Anonymkode: 8084e...953

Det er et embryo. Det er celler i en klump. En baby er noe du holder i armene dine, DA er det en baby.

Anonymkode: af438...2fa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er et embryo. Det er celler i en klump. En baby er noe du holder i armene dine, DA er det en baby.

Anonymkode: af438...2fa

Du er en klump med celler.

Anonymkode: 8084e...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 4545 skrev (3 timer siden):

Flink til å uttrykke deg......

Visse sauer må ha et trøkka inn med teskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 8.30):

Ble uplanlagt gravid, og vet at jeg ikke ønsker barn. Rett etter at jeg fant ut av det var jeg dessverre litt forvirret og frem og tilbake, noe som ga faren feil inntrykk. Jeg har nå mange ganger sagt klart hva jeg vil og prøvd å forklare, men ingenting synker inn. Han prøver igjen og igjen å overtale meg til å beholde. 

Er dette vanlig oppførsel? Tiden løper ut og jeg er superstresset over denne enorme ekstrabelastningen på meg oppi dette, hva skal jeg si for å få han til å forstå? Noen tips?

Anonymkode: 43900...82c

Det er jo en veldig vanskelig situasjon, der han ønsker barn, og du ikke. Siden du bærer graviditeten, er det til syvende og sist ditt valg. Jeg tror ikke at problemet er at han ikke forstår, men at han ikke ønsker at du skal ta abort. 

Anonymkode: d3054...b71

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns egentlig du skulle bestemt deg først siden dere ikke er ilag. Om du ville beholde kunne du sagt noe til han å om du bestemte deg for abort så hadde ikke han trengt å vite noe. Om han ønsker seg barn, så er det jo ganske kjipt å vite at han kunne fått et barn hadde ikke du tatt abort. 

Anonymkode: d2822...437

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man behøver ikke vente til en partner godtar abort? Vi lever ikke i Afghanistan eller Saudi-Arabia, det er din kropp og du bestemmer. Selv om en partner ikke vil at du skal ta abort bestemmer han ikke over kroppen din. Det som er i kroppen nå er et potensiale til å bli et barn, men du velger selv om du vil fjerne dette.

Anonymkode: 0b142...f23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man behøver ikke vente til en partner godtar abort? Vi lever ikke i Afghanistan eller Saudi-Arabia, det er din kropp og du bestemmer. Selv om en partner ikke vil at du skal ta abort bestemmer han ikke over kroppen din. Det som er i kroppen nå er et potensiale til å bli et barn, men du velger selv om du vil fjerne dette.

Anonymkode: 0b142...f23

Akkurat hva jeg gikk inn her for å svare. Hvorfor trenger du at han godtar det?

Anonymkode: 8a6ef...b70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...