AnonymBruker Skrevet 31. januar #21 Del Skrevet 31. januar Du trenger ikke å vente på at han skal godta valget, bare gjør det. Anonymkode: b2321...cbb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 31. januar #22 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): hva skal jeg si for å få han til å forstå? Han forstår når aborten er gjennomført. Hvorfor er det så viktig for deg at han skal forstå når dere ikke en gang er sammen? Jeg ville ha sagt til han at jeg trengte ro nå og ikke hatt mer kontakt med han før det var ferdig. Men det kan godt være at denne relasjonen er over, TS. Hvis det ikke var et spesielt sterkt forhold i utgangspunktet, så er det jo virkelig ikke noen grunn til å tro at det blir bedre av en slik uenighet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #23 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ble uplanlagt gravid, og vet at jeg ikke ønsker barn. Rett etter at jeg fant ut av det var jeg dessverre litt forvirret og frem og tilbake, noe som ga faren feil inntrykk. Jeg har nå mange ganger sagt klart hva jeg vil og prøvd å forklare, men ingenting synker inn. Han prøver igjen og igjen å overtale meg til å beholde. Er dette vanlig oppførsel? Tiden løper ut og jeg er superstresset over denne enorme ekstrabelastningen på meg oppi dette, hva skal jeg si for å få han til å forstå? Noen tips? Anonymkode: 43900...82c Ville tatt abort, dere er ikke sammen, og du ønsker jo ikke barn. Mitt valg ville vært enkelt her. Anonymkode: 7ccf9...715 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:55 #24 Del Skrevet mandag kl 09:55 Det er den som er gravid som velger. Han kan ikke bestemme for deg, men har rett til å føle på en sorg over barnet dere kunne ha fått. Når du er for abort, så skjønner jeg at du ikke ønsker å føde et barn som skal flytte mellom to hjem hele oppveksten sin. Anonymkode: 99548...d82 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:57 #25 Del Skrevet mandag kl 09:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er den som er gravid som velger. Han kan ikke bestemme for deg, men har rett til å føle på en sorg over barnet dere kunne ha fått. Når du er for abort, så skjønner jeg at du ikke ønsker å føde et barn som skal flytte mellom to hjem hele oppveksten sin. Anonymkode: 99548...d82 Han har jo egentlig ikke rett til å føle på noe sorg, så lenge han ikke ønsker å forplikte seg til TS. Anonymkode: d2651...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet mandag kl 10:03 #26 Del Skrevet mandag kl 10:03 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 8.38): Stakkars mann! Uansett situasjon så blir han aldri hørt! Hadde du villet beholde, og han ikke, så hadde alle skreket; for en drittmann! Hvis DU ønsker barnet, SKAL barnet fødes.... Ja, det er en vanskelig situasjon, men det kan være like tungt for mannen.... Anonymkode: 24f77...d90 ære du babbler om!?!? STAKKARS MANN? ÆKKENO STAKKARS MANN NÅR HAN HAR FÅTT FORTALT RETT I TRYNET DET IKKE SKAL BLI NOE BARN. At den "STAKKARS" mannen har lykkes å gjøre henne gravid MOT HENNES VILJE og kanskje tilogmed MED VILJE jada staaaaaaakars mann ja! Nei. Typisk søppledrittmanm som prøver nå å få det barnet han i hemmelighet har gått å håpa på heeeeeeeeeeeeele tiden og så låse fast dama også vise sine ekte farger. Bare gjett hva som skjer når hun tar abort nå, han kommer å KLIKKE I VINKEL. Endret mandag kl 10:05 av ufiltrert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:09 #27 Del Skrevet mandag kl 11:09 ufiltrert skrev (59 minutter siden): ære du babbler om!?!? STAKKARS MANN? ÆKKENO STAKKARS MANN NÅR HAN HAR FÅTT FORTALT RETT I TRYNET DET IKKE SKAL BLI NOE BARN. At den "STAKKARS" mannen har lykkes å gjøre henne gravid MOT HENNES VILJE og kanskje tilogmed MED VILJE jada staaaaaaakars mann ja! Nei. Typisk søppledrittmanm som prøver nå å få det barnet han i hemmelighet har gått å håpa på heeeeeeeeeeeeele tiden og så låse fast dama også vise sine ekte farger. Bare gjett hva som skjer når hun tar abort nå, han kommer å KLIKKE I VINKEL. Oida 😳 Det må da være innafor for mannen å føle på dette her. Samtidig så må han vel vite at det ikke er hans avgjørelse... Jeg blir både litt skremt og litt oppgitt over dette voldsomme hatet mot menn. Det har åpenbart skjedd noe med deg, men heldigvis er det langt ifra alle menn du beskriver over her. Ts, jeg har aldri vært i situasjonen din men støtter rådene om å gjøre det som er riktig for deg ❤️. Han trenger ikke forstå. Han trenger å akseptere. Og et faktum kan være enklere å akseptere enn en eventualitet. Lykke til Anonymkode: 1a7b8...940 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet mandag kl 11:20 #28 Del Skrevet mandag kl 11:20 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oida 😳 Det må da være innafor for mannen å føle på dette her. Samtidig så må han vel vite at det ikke er hans avgjørelse... Jeg blir både litt skremt og litt oppgitt over dette voldsomme hatet mot menn. Det har åpenbart skjedd noe med deg, men heldigvis er det langt ifra alle menn du beskriver over her. Ts, jeg har aldri vært i situasjonen din men støtter rådene om å gjøre det som er riktig for deg ❤️. Han trenger ikke forstå. Han trenger å akseptere. Og et faktum kan være enklere å akseptere enn en eventualitet. Lykke til Anonymkode: 1a7b8...940 Vel siden jeg er en på minst 10.000 med min diagnose og IQ så kan jeg tryggt si at de fleste 9.999 andre er søppel. Nei ikke alle. De fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:41 #29 Del Skrevet mandag kl 11:41 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 8.38): Stakkars mann! Uansett situasjon så blir han aldri hørt! Hadde du villet beholde, og han ikke, så hadde alle skreket; for en drittmann! Hvis DU ønsker barnet, SKAL barnet fødes.... Ja, det er en vanskelig situasjon, men det kan være like tungt for mannen.... Anonymkode: 24f77...d90 Han slipper f**n meg å gå gravid, så nei han har ikke like mye stemmerett nei. Han må naturligvis sørge, men kvinner bestemmer over egen kropp. Anonymkode: bad8e...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:53 #30 Del Skrevet mandag kl 11:53 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 8.42): Gjør det noen forskjell at vi ikke bor sammen eller er offisielt et par en gang? Synes du likevel at han kan kreve resten av livet og viljen min, når jeg ikke engang er damen hans? Anonymkode: 43900...82c Når dere ikke er sammen en gang, så behøver du vel ikke få han til å forstå hvorfor du tar abort. Blokker han, og gjennomfør aborten. Anonymkode: 55c96...0b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:59 #31 Del Skrevet mandag kl 11:59 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Oida 😳 Det må da være innafor for mannen å føle på dette her. Samtidig så må han vel vite at det ikke er hans avgjørelse... Jeg blir både litt skremt og litt oppgitt over dette voldsomme hatet mot menn. Det har åpenbart skjedd noe med deg, men heldigvis er det langt ifra alle menn du beskriver over her. Ts, jeg har aldri vært i situasjonen din men støtter rådene om å gjøre det som er riktig for deg ❤️. Han trenger ikke forstå. Han trenger å akseptere. Og et faktum kan være enklere å akseptere enn en eventualitet. Lykke til Anonymkode: 1a7b8...940 Nei, det må ikke være innenfor. Han har ikke brukt prevensjon sammen med sin knullekompis. Det er uansvarlig og teit. Han kunne ha blitt smittet med noe. Det er ikke et hat, men menn må også ta ansvar for prevensjon, ikke bare skyve hele ansvaret over på kvinnen. De må også ta ansvar for å stifte familie før de begynner å få barn. Dagens menn vil gjerne leke og ha sex i øst og vest, men samtidig at de får en "fortsettelse" av seg selv i form av et barn som mor oppdrar alene. Anonymkode: d2651...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:00 #32 Del Skrevet mandag kl 12:00 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han slipper f**n meg å gå gravid, så nei han har ikke like mye stemmerett nei. Han må naturligvis sørge, men kvinner bestemmer over egen kropp. Anonymkode: bad8e...6fe Denne mannen har ikke engang tilbudt kvinnen som bærer barnet han vil ha, et forhold. Han har altså ingenting han skulle ha sagt. De knuller. Han ønsker ikke å beskytte seg mot graviditet. Hun tar konsekvensen av uønsket graviditet. Ferdig snakket. Anonymkode: d2651...742 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:02 #33 Del Skrevet mandag kl 12:02 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 8.42): Gjør det noen forskjell at vi ikke bor sammen eller er offisielt et par en gang? Synes du likevel at han kan kreve resten av livet og viljen min, når jeg ikke engang er damen hans? Anonymkode: 43900...82c Hadde vært lurt å bruke beskyttelse da kanskje. Uansett din kropp, ditt valg. Anonymkode: d27ea...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:12 #34 Del Skrevet mandag kl 12:12 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 8.38): Stakkars mann! Uansett situasjon så blir han aldri hørt! Hadde du villet beholde, og han ikke, så hadde alle skreket; for en drittmann! Hvis DU ønsker barnet, SKAL barnet fødes.... Ja, det er en vanskelig situasjon, men det kan være like tungt for mannen.... Anonymkode: 24f77...d90 Fortsatt ts sin kropp. Hun kan ikke bære frem et barn for å please mannen… Anonymkode: 7762c...bd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:15 #35 Del Skrevet mandag kl 12:15 Du gjør som du vil med din kropp. Men hvorfor i all verden involverte du han i det hele tatt i at du er gravid, når han altså ikke er din partner, sambo, dere ikke er et par? Hva var hensikten med å fortelle han at du er gravid, når du egentlig har bestemt deg for abort, og dere ikke har en relasjon? Du må jo forvente at han mener noe om situasjonen, og at når du forteller han dette så vil han oppleve det som han har mulighet til et valg / en påvirkning av valget. Synes du har rotet det litt til for deg selv, og kan ikke være sur på han fordi han maser nå. Men du bestemmer selvsagt om du tar abort eller ei. Anonymkode: 29499...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:46 #36 Del Skrevet mandag kl 15:46 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det må ikke være innenfor. Han har ikke brukt prevensjon sammen med sin knullekompis. Det er uansvarlig og teit. Han kunne ha blitt smittet med noe. Det er ikke et hat, men menn må også ta ansvar for prevensjon, ikke bare skyve hele ansvaret over på kvinnen. De må også ta ansvar for å stifte familie før de begynner å få barn. Dagens menn vil gjerne leke og ha sex i øst og vest, men samtidig at de får en "fortsettelse" av seg selv i form av et barn som mor oppdrar alene. Anonymkode: d2651...742 Du, man må faktisk være to for å havne i den situasjonen. Ansvaret er like stort hos begge og prevensjon kan svikte. Men du sporer av helt her. Lag heller en egen tråd for kvinner som hater menn, så slipper ts at denne tråden, der hun ber om råd, blir kuppet og spammet. Anonymkode: 1a7b8...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:55 #37 Del Skrevet mandag kl 15:55 Siden abort har ingenting med kvinnens kropp å gjøre, men barnets kropp, så burde du la barnet få bli 18 år gammel før det bestemmer om det vil leve eller bli drept. Anonymkode: 8084e...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:13 #38 Del Skrevet mandag kl 16:13 Du lytter til deg selv og tar abort uansett hva han sier og føler. Du kan ikke sette et barn til verden som du ikke ønsker. Og han burde aldri MASE på noen til å beholde et barn som ikke er ønsket. Ta abort med eller uten han. ♥️♥️♥️ Anonymkode: af438...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:15 #39 Del Skrevet mandag kl 16:15 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 8.42): Gjør det noen forskjell at vi ikke bor sammen eller er offisielt et par en gang? Synes du likevel at han kan kreve resten av livet og viljen min, når jeg ikke engang er damen hans? Anonymkode: 43900...82c Han vil gjerne at du skal bli damen hans og så skal han mase på deg til å beholde barnet fordi han tror det vil gjøre at du MÅ være sammen med han. Har opplevd lignende. Mitt råd er å ta abort. Anonymkode: af438...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet mandag kl 16:20 #40 Del Skrevet mandag kl 16:20 ufiltrert skrev (6 timer siden): ære du babbler om!?!? STAKKARS MANN? ÆKKENO STAKKARS MANN NÅR HAN HAR FÅTT FORTALT RETT I TRYNET DET IKKE SKAL BLI NOE BARN. At den "STAKKARS" mannen har lykkes å gjøre henne gravid MOT HENNES VILJE og kanskje tilogmed MED VILJE jada staaaaaaakars mann ja! Nei. Typisk søppledrittmanm som prøver nå å få det barnet han i hemmelighet har gått å håpa på heeeeeeeeeeeeele tiden og så låse fast dama også vise sine ekte farger. Bare gjett hva som skjer når hun tar abort nå, han kommer å KLIKKE I VINKEL. Flink til å uttrykke deg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå