Gå til innhold

Strømpebukse vinter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kan anbefale en strømpebukse til bruk nå på vinteren? Skal brukes sammen med strikkekjoler. Drømmen er jo en som holder litt på plass, men det er kanskje ikke mulig når den må være litt tykk.

Hva bruker dere? 😊

Anonymkode: deb46...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Etter å ha prøvd mye forskjellig (bruker stort sett kjoler og skjørt hele året) sverger jeg til ullstrømpene fra Pierre Robert, synes de holder seg godt, lenge. Så i vinter at de nå også har kommet med hold in, men de har jeg ikke testet. Bakdelen er at de kommer kun i svart så om du er ute etter andre farger må du nok over på annet merke (mulig de har flere farger på nettsiden…).

Anonymkode: 2bc61...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som kan anbefale en strømpebukse til bruk nå på vinteren? Skal brukes sammen med strikkekjoler. Drømmen er jo en som holder litt på plass, men det er kanskje ikke mulig når den må være litt tykk.

Hva bruker dere? 😊

Behøver den egentlig å være tykk, skal du være lenge ute? bruker stort sett tynne hele året, om vinteren bruker jeg en lang dunparkas som går nedenfor kneet og med støvletter føler jeg ikke at det blir kaldt. 

Anonymkode: 5d862...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for svar! Da er en med fleece på veg fra zalando, og en i ull fra Pierre Robert er kjøpt inn. Med hold! Så får vi se 😊

Til AB over her, neida, den trenger vel egentlig ikke å være så tykk. Er ikke mye ute. Men synes det blir fryktelig kaldt bare å gå inn fra parkeringen til jobb og tilbake når det er skikkelig kaldt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fornøyd med Pierre Robert. Ikke super kvalitet, men betaler jeg dobbelt så mye for en fra Wolford varer den uansett ikke dobbelt så lenge, så da er PR mest for pengene. 

De har 40 prosent avslag på Coop Mega nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunert Warm Up 60 den! Ikke alt for tykk, men varm og god + ekstra isolert under sålen!

Anonymkode: d16dd...994

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to strømpebukser fra Safa som jeg har hatt i noen år. Tykke med ribbestrikk som jeg bruker til strikkeskjørt. Tror jeg kjøpte de på et lagersalg et sted. Likker veldig godt at det er skikkelig fot i de med god såle. Vet ikke hvor du kan få tak i de nå.

Anonymkode: 49a99...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...