AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Noen som kan anbefale en strømpebukse til bruk nå på vinteren? Skal brukes sammen med strikkekjoler. Drømmen er jo en som holder litt på plass, men det er kanskje ikke mulig når den må være litt tykk. Hva bruker dere? 😊 Anonymkode: deb46...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Etter å ha prøvd mye forskjellig (bruker stort sett kjoler og skjørt hele året) sverger jeg til ullstrømpene fra Pierre Robert, synes de holder seg godt, lenge. Så i vinter at de nå også har kommet med hold in, men de har jeg ikke testet. Bakdelen er at de kommer kun i svart så om du er ute etter andre farger må du nok over på annet merke (mulig de har flere farger på nettsiden…). Anonymkode: 2bc61...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Jeg bruker slike: https://ortorex.no/p/womens-warm-fleece-tights/?utm_source=Google Shopping&utm_medium=cpc&utm_term=woocommerce_gpf_306919&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIyY-Ir7ufiwMVaQuiAx0MmheUEAQYASABEgJHjPD_BwE https://www.zalando.no/pieces-pcsophie-stroempebukser-black-detail-nude-fleece-pe381f03k-q11.html?ssku=PE381F03K-Q11000L000&lang=no&otid=default&wmc=SEM470_NB_GO._8547063993_710858624_36657267065.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-294505072980||9198600||g|c||163890259613||pla|PE381F03K-Q11000L000|294505072980|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIyY-Ir7ufiwMVaQuiAx0MmheUEAQYAiABEgKPVvD_BwE https://www.fruugonorge.com/magic-ekstra-tykk-varm-vinter-dobbel-foret-stretch-termisk-fleece-strompebukser-for-kvinner/p-106311677-224414276?language=no&ac=ProductCasterAPI&asc=pmax&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIyY-Ir7ufiwMVaQuiAx0MmheUEAQYFSABEgJMXPD_BwE Ser ut som tynne, er varmere og mer behagelig enn bukser og noen andre strømpebukser jeg har prøvd. Str. er ofte litt liten, så gå opp en str. Anonymkode: b6449...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Thermo fleece strømpebuksene på bonprix er kjempegode og varme. De har flere varianter og farger. Her er en jeg er fornøyd med: https://www.bonprix.no/produkt/termo-fleecestrompebukse-140den-2-pack-sort-sort-960005/?landmark=Entry&typ=SoM&anbieter=Share&aktion=SocialMedia&wkz=98&iwl=513 Anonymkode: 00702...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som kan anbefale en strømpebukse til bruk nå på vinteren? Skal brukes sammen med strikkekjoler. Drømmen er jo en som holder litt på plass, men det er kanskje ikke mulig når den må være litt tykk. Hva bruker dere? 😊 Anonymkode: deb46...502 Behøver den egentlig å være tykk, skal du være lenge ute? bruker stort sett tynne hele året, om vinteren bruker jeg en lang dunparkas som går nedenfor kneet og med støvletter føler jeg ikke at det blir kaldt. Anonymkode: 5d862...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Tusen takk for svar! Da er en med fleece på veg fra zalando, og en i ull fra Pierre Robert er kjøpt inn. Med hold! Så får vi se 😊 Til AB over her, neida, den trenger vel egentlig ikke å være så tykk. Er ikke mye ute. Men synes det blir fryktelig kaldt bare å gå inn fra parkeringen til jobb og tilbake når det er skikkelig kaldt. Anonymkode: deb46...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar Jeg er også fornøyd med Pierre Robert. Ikke super kvalitet, men betaler jeg dobbelt så mye for en fra Wolford varer den uansett ikke dobbelt så lenge, så da er PR mest for pengene. De har 40 prosent avslag på Coop Mega nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Kunert Warm Up 60 den! Ikke alt for tykk, men varm og god + ekstra isolert under sålen! Anonymkode: d16dd...994 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:38 #9 Del Skrevet tirsdag kl 21:38 Jeg har to strømpebukser fra Safa som jeg har hatt i noen år. Tykke med ribbestrikk som jeg bruker til strikkeskjørt. Tror jeg kjøpte de på et lagersalg et sted. Likker veldig godt at det er skikkelig fot i de med god såle. Vet ikke hvor du kan få tak i de nå. Anonymkode: 49a99...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå