Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Måtte se lenge på dette bildet, for jeg syns det ligner veldig på henne? 🧐Har de bare "lånt" et pent bilde her? https://www.dagbladet.no/tema/jente-trekant-hylles-se-bildene/82582037 Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Hun ligner, men gir meg ikke like mye grøsninger.. https://www.vg.no/nyheter/i/7e7w9/veronica-orderud-slippes-ut-av-fengsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Det der er ikke Veronica Orderud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Jente trekant? Blir ikke det veldig flatt.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar Maia70 skrev (10 timer siden): Hun ligner, men gir meg ikke like mye grøsninger.. https://www.vg.no/nyheter/i/7e7w9/veronica-orderud-slippes-ut-av-fengsel Hmm...undres fremdeles på hva som egentlig hendte og hvem som egentlig begikk hva... Mezzosoprena skrev (10 timer siden): Det der er ikke Veronica Orderud. Åkei. Det bildet kunne ha lurt meg. Lur Venn skrev (8 timer siden): Jente trekant? Blir ikke det veldig flatt.? Jenter er ofte litt "bumpete" i formen, så flatt blir det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hmm...undres fremdeles på hva som egentlig hendte og hvem som egentlig begikk hva... Åkei. Det bildet kunne ha lurt meg. Jenter er ofte litt "bumpete" i formen, så flatt blir det nok ikke. Snakker vi Boller og mus ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar Forfatter #7 Del Skrevet 1. februar Ehh...det gjør jaffal du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 11:19 #8 Del Skrevet søndag kl 11:19 Lur Venn skrev (22 timer siden): Snakker vi Boller og mus ? Med et glass melk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 11:19 #9 Del Skrevet søndag kl 11:19 Er ikke henne, hun er 1 år yngre enn Orderud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 11:21 #10 Del Skrevet søndag kl 11:21 Hoppetaujenta skrev (På 31.1.2025 den 7.59): Måtte se lenge på dette bildet, for jeg syns det ligner veldig på henne? 🧐Har de bare "lånt" et pent bilde her? https://www.dagbladet.no/tema/jente-trekant-hylles-se-bildene/82582037 Hva syns dere? Ligner litt på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 13:55 Forfatter #11 Del Skrevet søndag kl 13:55 For meg ser de to helt forskjellige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 15:55 #12 Del Skrevet søndag kl 15:55 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): For meg ser de to helt forskjellige ut. Synes de ligner mer enn på orderud 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 16:49 Forfatter #13 Del Skrevet søndag kl 16:49 Cid skrev (52 minutter siden): Synes de ligner mer enn på orderud 😛 Så hvis jeg kler meg og fikser hår og sminke sånn, så ser jeg også ut som dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:13 #14 Del Skrevet søndag kl 17:13 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Så hvis jeg kler meg og fikser hår og sminke sånn, så ser jeg også ut som dem? Nei 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:27 #15 Del Skrevet søndag kl 17:27 Du kunne sikkert sendt henne en melding og spurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå