AnonymBruker Skrevet 2. februar #21 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er riktig å gjøre hvis det er mennesker man ikke går overens med på jobb? Jeg har et par hurper på min jobb som er veldig glad i det dramatiske og hersketeknikk. De tråkker ned andre for å fremheve seg selv. Jeg setter grenser for meg selv og holder avstand, jeg orker ikke det tullet. Jeg hilser, jobber med dem når jeg må, men ellers holder jeg meg unna. Minst mulig smalltalk, setter meg unna i lunsjen hvis mulig. Det føler kanskje at jeg gir silent treatment fordi jeg ikke oppsøker dem for koseprat. Ser ikke så mye andre muligheter, som ikke kverker min trivsel helt. Anonymkode: 26399...005 Du kan kanskje lage en egen tråd om det? Anonymkode: 9becd...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 2. februar #22 Del Skrevet 2. februar Nei, det synes jeg ikke er greit uansett. Greit å være uenig og bli sur på noen, men da prøver man å skvære opp når man har roa seg ned. Silent treatment er ikke greit, hverken på jobb eller i privatlivet. Takke meg til folk som mister besinnelsen innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #23 Del Skrevet 3. februar Nordmenn er ikke så sosialt kompetente. Jeg blir ignorert og behandlet dårligere enn de andre, men responderer med å gjøre det litt tilbake også i tillegg til å delvis alliere meg med en som også har dårlig inntrykk av andre på jobben. Jeg forteller vedkommende hva de andre gjør og ikke gjør. Anonymkode: 2c05e...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå