Gå til innhold

Tinder date med barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har møtt en fyr 2 ganger og er veldig usikker på om jeg vil fortsette å date ham. Han er ulik menn jeg har vært sammen med og virker som en fin og klok mann. Vi har lange og dype samtaler, noe jeg verdsetter høyt. Ulempen er null fysisk tiltrekning t, og at har han flere barn. Jeg har ikke barn selv og heller ingen ønske om egne barn. Burde jeg gitt det flere sjanser? Jeg føler kanskje kaster bort både min og hans tid når jeg er så usikker. Jeg er bekymret for utfordringer som følger av å date en med barn men samtidig virker han lojal, noe jeg har dårlig erfaring med av menn som ikke har et ønske om egne barn. 

Anonymkode: 2969a...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har null fysisk tiltrekning til ham, og du ønsker ikke barn? Nei, da tenker jeg dette ikke er mannen for deg. Både du og han fortjener bedre. Han fortjener å ikke bli lurt inn i et forhold med deg på falske premisser, og du fortjener å finne noen du faktisk har det bra med uten å måtte fire på ganske viktige ting (som å velge å ha barn).

Og egentlig det viktigste: barn er ikke leketøy. De skal ikke lekes med. De fortjener noen som kommer inn i livene deres (når det blir aktuelt) som faktisk vil det med hele sitt hjerte. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (6 minutter siden):

Du har null fysisk tiltrekning til ham, og du ønsker ikke barn? Nei, da tenker jeg dette ikke er mannen for deg. Både du og han fortjener bedre. Han fortjener å ikke bli lurt inn i et forhold med deg på falske premisser, og du fortjener å finne noen du faktisk har det bra med uten å måtte fire på ganske viktige ting (som å velge å ha barn).

Og egentlig det viktigste: barn er ikke leketøy. De skal ikke lekes med. De fortjener noen som kommer inn i livene deres (når det blir aktuelt) som faktisk vil det med hele sitt hjerte. 

Dette ☝️❤️

Det finnes en perfekt for deg, der ute, vet du. Jeg tror ikke han du beskriver er den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SPOCA skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig med deg, og ville aldri introdusert meg selv til hans barn uten et ønske om et varig forhold. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gammel er han og du da? 

Anonymkode: 34e98...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor gammel er han og du da? 

Anonymkode: 34e98...3ea

Han er 35 og jeg er 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...