AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvordan har dere klart det? Skal ikke ned mye. Men likevel vanskelig. Anonymkode: 08fae...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Disiplin, kaloriunderskudd og økt aktivitet. Anonymkode: 4db82...6eb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Hva spiser dere? Anonymkode: 00509...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har klart det nå en periode jeg har vært sykemeldt. Hopper over frokost, nutrilett Shake til lunsj, en god porsjon middag, evt en frukt på kvelden. Drikker vann, kaffe og te mellom måltidene. Sikkert ikke sunt dette her, men jeg går ned i vekt. Ca 1 kg per uke Anonymkode: 9e3c8...4a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva spiser dere? Anonymkode: 00509...d28 Mindre. Anonymkode: 8c210...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Spiser annhver dag, slik at det i snitt blir ca 1500 kalorier per dag. Anonymkode: 04d16...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spiser annhver dag, slik at det i snitt blir ca 1500 kalorier per dag. Anonymkode: 04d16...f09 Høres trist og usunt ut! Anonymkode: 57766...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres trist og usunt ut! Anonymkode: 57766...dd2 Hva er trist? Jeg spiser helt normal mengde mat i stedet for å måtte spise små porsjoner. Kan også spise litt ekstra uten å måtte vurdere om det ødelegger noe. Anonymkode: 04d16...f09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Lavkarbo. Da kan jeg spise meg helt mett til alle måltider og slipper å tenke på kalorier. Anonymkode: c30b6...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Har gått ned 10 kilo siden jeg av desember. Ingen annen forklaring enn at jeg har b12 mangel🤷♀️. Men det er vel ikke så lett å skaffe seg. Anonymkode: 59489...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har gått ned 10 kilo siden jeg av desember. Ingen annen forklaring enn at jeg har b12 mangel🤷♀️. Men det er vel ikke så lett å skaffe seg. Anonymkode: 59489...7f2 * begynnelsen Anonymkode: 59489...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå