Gå til innhold

Jeg ødela akkurat en forlovelse og kunne ikke vært mer fornøyd

Nysgjerrig95
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg fikk akkurat et forlovet par til å gjøre det slutt. Kom i kontakt med en på Jodel som viste seg å være forlovet. Jeg tok kontakt med dama hans og fortalte alt. Hun ble så utrolig glad, og jeg er så glad for at jeg tok den riktige beslutningen. Jeg ser så mange som vet om utroskap men velger å «passe dine egne saker». Hvorfor i all verden gjør folk sånt?

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gratulerer? 

Litt spesielt å være fornøyd med å aplitte et par, kanskje litt ekstra glad i drama du?

Anonymkode: 7809f...8e0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fant du ut av dama?

Endret av Stoltskeiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Gratulerer? 

Litt spesielt å være fornøyd med å aplitte et par, kanskje litt ekstra glad i drama du?

Tror det heller er ment som å være glad for å ha gjort noe bra. Ville du levd uviten om det og andre hadde visst det?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis min forlovede hadde flagra rundt, hadde jeg satt pris på å få vite om det i stedet for å sitte igjen som en uvitende dust til slutt... 

Anonymkode: 0b08a...f18

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var vel heller han som ødela forholdet sitt. 

Anonymkode: f47fc...19c

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

100%

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil heller si at du bidro til at en kvinne slapp å gifte seg med en mann som ikke er trofast enn at du ødela en forlovelse. Men bra for henne!

Har selv vurdert å oppsøke kvinner gift med menn som jeg har møtt på på Tinder tidligere. Men det har blitt med en trussel til mennene om at jeg vet at de er gift, og hvem de er gift med, inkludert kontaktdata. Så håper jeg de tenker seg om. Men om jeg hadde møtt på noen som var forlovet så ville jeg helt klart sagt fra til dama ja. Så hun slipper å gå gjennom ydmykelsen med å være gift med en utro dust.

Anonymkode: 04e75...573

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig viktig poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoltskeiv skrev (13 timer siden):

Hvordan fant du ut av dama?

Han sa det, spurte meg om jeg var singel, hvor jeg svarte ja, så sa han at han hadde en forlovede, noe han ikke burde ha fortalt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Gratulerer? 

Jeg var selv kvinnen som ble traumatisert av en utro eks. Det var en seier for meg å kunne bidra til at hun fikk vite sannheten om sin forlovede. Drama holder jeg meg utrolig nok vanligvis unna

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis min forlovede hadde flagra rundt, hadde jeg satt pris på å få vite om det i stedet for å sitte igjen som en uvitende dust til slutt... 

Anonymkode: 0b08a...f18

Akkurat! Hun var evig takknemlig og vi snakket faktisk lenge sammen i går, jeg er glad jeg gjorde det rette.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Absolutt, men det kunne tatt et helt liv før hun fant ut av det, så jeg er glad for å kunne påskynde prosessen hihi

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vil heller si at du bidro til at en kvinne slapp å gifte seg med en mann som ikke er trofast enn at du ødela en forlovelse. Men bra for henne!

Har selv vurdert å oppsøke kvinner gift med menn som jeg har møtt på på Tinder tidligere. Men det har blitt med en trussel til mennene om at jeg vet at de er gift, og hvem de er gift med, inkludert kontaktdata. Så håper jeg de tenker seg om. Men om jeg hadde møtt på noen som var forlovet så ville jeg helt klart sagt fra til dama ja. Så hun slipper å gå gjennom ydmykelsen med å være gift med en utro dust.

Anonymkode: 04e75...573

Absolutt, ønsket bare å skrive det på en litt spennende måte for å vekke litt reaksjoner. Jeg gjorde faktisk ekstra detektivarbeid og fant ut av samme mannen hadde laget mange jodeler den dagen der han ønsket å pule fremmede kvinner. Og han skrev til meg etter hun gjorde det slutt «du sa du var ok med at jeg forlovet jo:( ukult dude». HAN HAR AKKURAT MISTET FORLOVEDEN SIN OG DET ER DET HAN KLARER Å SI? 

Ja, dama virket så utrolig hyggelig og reflektert, vet om folk som helst ikke vil vite hva som skjer bak ryggen dems (couldn’t me me), men hun her tok det som en champion!

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nysgjerrig95 skrev (15 timer siden):

Kom i kontakt med en på Jodel som viste seg å være forlovet.

Ligger du med alle du møter på Jodel eller bare noen?

Anonymkode: 8160b...8ef

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ligger du med alle du møter på Jodel eller bare noen?

Anonymkode: 8160b...8ef

Har aldri ligget med noen på Jodel:)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Nysgjerrig95 skrev (7 minutter siden):

Har aldri ligget med noen på Jodel:)

Det er ikke sikkert han har gjort heller.

Anonymkode: 5f9d1...141

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke sikkert han har gjort heller.

Anonymkode: 5f9d1...141

Nei, men han prøver ganske eksplisitt og spurte meg et titalls ganger om å sende bilder av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nysgjerrig95 skrev (15 timer siden):

Jeg fikk akkurat et forlovet par til å gjøre det slutt. Kom i kontakt med en på Jodel som viste seg å være forlovet. Jeg tok kontakt med dama hans og fortalte alt. Hun ble så utrolig glad, og jeg er så glad for at jeg tok den riktige beslutningen. Jeg ser så mange som vet om utroskap men velger å «passe dine egne saker». Hvorfor i all verden gjør folk sånt?

Så bra!! Enig

Anonymkode: d69d0...d84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville også ha visst om enn å være den eneste som ikke vet. 

Anonymkode: 54e8e...4ec

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...