Nysgjerrig95 Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg fikk akkurat et forlovet par til å gjøre det slutt. Kom i kontakt med en på Jodel som viste seg å være forlovet. Jeg tok kontakt med dama hans og fortalte alt. Hun ble så utrolig glad, og jeg er så glad for at jeg tok den riktige beslutningen. Jeg ser så mange som vet om utroskap men velger å «passe dine egne saker». Hvorfor i all verden gjør folk sånt? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Gratulerer? Litt spesielt å være fornøyd med å aplitte et par, kanskje litt ekstra glad i drama du? Anonymkode: 7809f...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Hvordan fant du ut av dama? Endret 9 timer siden av Stoltskeiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gratulerer? Litt spesielt å være fornøyd med å aplitte et par, kanskje litt ekstra glad i drama du? Anonymkode: 7809f...8e0 Tror det heller er ment som å være glad for å ha gjort noe bra. Ville du levd uviten om det og andre hadde visst det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Hvis min forlovede hadde flagra rundt, hadde jeg satt pris på å få vite om det i stedet for å sitte igjen som en uvitende dust til slutt... Anonymkode: 0b08a...f18 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Var vel heller han som ødela forholdet sitt. Anonymkode: f47fc...19c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var vel heller han som ødela forholdet sitt. Anonymkode: f47fc...19c 100% 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå