AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Har vært i et forhold i snart 20 år, men sliter alltid med at jeg må bruke glidemiddel for å kunne gjennomføre et samleie. Er dette noe som kan behandles? Noe annet som kan hjelpe? forholdet har nå tatt slutt, å jeg må etterhvert på dateren… Hva gjør dere dersom dere har ons? Drar frem flaska med glidekrem liksom? Det virker så jævlig flaut Anonymkode: f8af3...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Glidekrem er ingenting å skamme seg over, de fleste menn vet at det kan være nødvendig samt høyner opplevelsen. Anonymkode: 4ecc2...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det er ikke unormalt, spesielt ikke etter start på overgangsalder da kroppen produserer mindre østrogen. Det er ikke flaut med glidemiddel - heller et produkt som hjelper deg, i stedet for at du får smerter og ubehag. Det er ikke flaut å fortelle en ny partner eller et engangsligg at du ønsker å bruke litt glidemiddel. Det finnes produkter på apotek som kan være verdt å teste ut, f.eks "Replens". Har ingen erfaring selv med produktet. Anonymkode: cec0b...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde et ONS med ei som ikke dro frem glidemiddelet. Den sexy dama, men dessverre en tørr og ubehagelig opplevelse. Det er null stress om du trenger litt hjelp. Anonymkode: 734dd...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Ikke unormalt! Ikke noe å skamme seg over. Selv spytter jeg litt i hånda, det tar under ett sek å fikse, og lar det stå til. Anonymkode: 74677...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå