AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #41 Del Skrevet 6 timer siden Jeg jobber i hjemmesykepleien og har friheten til å kjøpe mat ettersom jeg har en jobb som innebærer å farte rundt. Av og til har jeg ikke tid til å kjøre inn til pauserommet for lunsj, så det er en grei mulighet. Likt er det med annleggsarbeidere etc. Er mange arbeidere som stikker innom butikker i pausetiden. Anonymkode: e893d...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #42 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ofte at hjemmesykepleien kjøper lunsj hos bakeren eller i butikken, har de lov til det? Anonymkode: d2185...339 Hvem mener du skal stoppe voksne mennesker i arbeidsfør alder å handle hos bakeriet i lunsjen deres? Har du et problem med at noen handler på bakeriet, siden du måtte opprette en tråd og spørre? Neste gang stiller du deg opp utenfor bakeriets dør, og stopper dem når de kommer ut. Så spør du DEM om de har lov til å handle der, da får du korrekt svar. Eller du sender bekymringsmelding til arbeidsgiver. Husk å ta bilder, slik at du har bevis Anonymkode: 59b5f...75c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 6 timer siden #43 Del Skrevet 6 timer siden Kommer an på hva som står i håndboka for hjemmesykepleien Men ser støtt og stadig ansatte fra sykehuset går ned på butikken med uniform og reagerer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #44 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): I arbeidstiden er det vel ikke lov. På fritiden har de selvfølgelig lov. Anonymkode: b652c...09e Selvsagt er det lov. Hvor har du det i fra, at det ikke er lov? Anonymkode: 255ff...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #45 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser ofte at hjemmesykepleien kjøper lunsj hos bakeren eller i butikken, har de lov til det? Anonymkode: d2185...339 Er du seriøs med det spørsmålet ditt 🙄🤦 Anonymkode: 07b01...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå