AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ser ofte at hjemmesykepleien kjøper lunsj hos bakeren eller i butikken, har de lov til det? Anonymkode: d2185...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor skulle de ikke det? Anonymkode: fc9c2...cb2 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor skal dem ikke få lov til det? Dem må spise dem å som oss alle andre. Anonymkode: 7430b...197 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle de ikke det? Anonymkode: fc9c2...cb2 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal dem ikke få lov til det? Dem må spise dem å som oss alle andre. Anonymkode: 7430b...197 Er ikke de hjemme hos mange syke folk og drar med seg bakterier og virus rundt? Anonymkode: d2185...339 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Selvfølgelig har vi lov til det. 🤦♀️ Anonymkode: 4ae33...b27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke de hjemme hos mange syke folk og drar med seg bakterier og virus rundt? Anonymkode: d2185...339 Tror du virkelig at folk gidder å jobbe i hjemmesykepleien dersom de ikke får lov til å gå på butikken eller bakeren? Anonymkode: 7a7c9...03a 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Nei, hjemmesykepleien har kun lov til å kjøpe lunsj hvis de har signert attest fra kommunelegen om at de har spist hjemme. Alternativt kan de høste egen mat i offentlige parker, men kun mellom kl. 14:03 og 14:07 på torsdager. Anonymkode: d3712...be2 25 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke de hjemme hos mange syke folk og drar med seg bakterier og virus rundt? Anonymkode: d2185...339 Det er nok ikke det verste du kan utsette deg for om du benytter deg av bakerier og butikker. Hjemmesykepleiere har nok over gjennomsnittet god håndhygiene blandt kundene der. Nylig desinfiserte hender utenfor pandemitiden. Anonymkode: fc9c2...cb2 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke de hjemme hos mange syke folk og drar med seg bakterier og virus rundt? Anonymkode: d2185...339 Det er jo lærere og barnehagepersonale også… og fastleger.. og pleiere på sykehjem…og… skal ingen av dem heller få gå på butikker da? Anonymkode: b66c3...8e2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden I arbeidstiden er det vel ikke lov. På fritiden har de selvfølgelig lov. Anonymkode: b652c...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke de hjemme hos mange syke folk og drar med seg bakterier og virus rundt? Anonymkode: d2185...339 Jeg regner med at de vasker seg godt før og etter hvert besøk, og er sannsynligvis mer hygieniske enn mange andre kunder. Anonymkode: a8f6e...2c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo lærere og barnehagepersonale også… og fastleger.. og pleiere på sykehjem…og… skal ingen av dem heller få gå på butikker da? Anonymkode: b66c3...8e2 🤭 Anonymkode: fc9c2...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Jeg vet ikke om du vet dette, men de aller fleste som har hjemmesykepleie lider av kreft, alderdom eller kroniske sykdommer. Jeg kan ta feil, men jeg tror ikke du eldes førti år av å stå bak en hjemmesykepleier i køen på Rema.. Anonymkode: 96ae4...081 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Hva med rørleggere da, som kanskje åler seg rundt på skitne badegulv? Elektrikere? Bønder? Barn rett fra barnehagen? Eldre mennesker som dusjer 1 gang i uka? Narkomane? Best å legge ned alle matbutikker og bakerier tenker jeg, er nok best. Anonymkode: a0342...b65 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Ja det har de da. Der jeg bor ser vi hjemmesykepleie er innom å handler, samme med ambulanse tjenesten, politi, brann tilogmed pleierne på legesenteret når de har pause 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er ikke de hjemme hos mange syke folk og drar med seg bakterier og virus rundt? Anonymkode: d2185...339 Du vet syke folk går også ut på butikken og hos bakeren? Anonymkode: 7c404...189 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Selvsagt har vi det. Og det i arbeidstiden også. Det gjør til og med enhetslederen vår også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden I vår sone får vi ikke gå på butikken i arbeidstøy. Men jeg ser mange fra andre soner gjøre det. Anonymkode: 411c7...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er ikke de hjemme hos mange syke folk og drar med seg bakterier og virus rundt? Anonymkode: d2185...339 Jeg er tryggere på rensligheten til et menneske som jobber i hjemmesykepleien (og faktisk er på jobb) enn jeg er i forhold til noen som helst andre, for å si det slik 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I arbeidstiden er det vel ikke lov. På fritiden har de selvfølgelig lov. Anonymkode: b652c...09e Hvorfor ikke? De har da rett på pause som alle andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå