AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Hvis jeg har prøvd alt på å finne drømmedama, men blir konstant avvist av nesten alle. Skal jeg bare gi opp da og akseptere at skjebnen har bestemt at jeg skal leve alene? Anonymkode: f0288...964 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Eller er det på tide å gjøre ting annerledes? Du vet, det er dumt å fortsette å gjøre det samme om og om igjen og forvente et annet resultat. Anonymkode: 6274f...98e 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Dessverre er det mange som har det sånt. En løsning er prøve å gå opp i stilling for bedre lønn så satse på å reise rundt i verden, er mange flotte damer andre steder i verden. Anonymkode: 0b79c...cbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar ALT? Virkelig? Og om du blir avvist av alle, så prøver du deg på hvem som helst da? Da ser du jo ikke etter drømmedama Anonymkode: 737c1...075 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Hvor gammel er du? Anonymkode: 19ed0...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar Ja. For det er da de ofte dukker opp Anonymkode: d356e...df6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar En ide om hva som er drømmedama gjør vell at du ekskluderer en del altfor fort? Eller prøver du deg på alle? Litt vanskelig å forstå HI.. Mannen min er milevis unna hva jeg trodde var drømmemannen da jeg var 18-19. Heldigvis, han er helt fantastisk. Ikke verdens kjekkeste, nerd til de grader og har en herlig avslappet forhold til hva andre mener om han. Verdens beste pappa og partner, ikke det jeg trodde første gangene jeg traff han. Bra for meg at jeg la vekk litt fordommer og vant det lotteriet. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis jeg har prøvd alt på å finne drømmedama, men blir konstant avvist av nesten alle. Skal jeg bare gi opp da og akseptere at skjebnen har bestemt at jeg skal leve alene? Anonymkode: f0288...964 Som en annen her sier, prøv noe annet. Du har prøv alt sier du. Har du prøvd å la være å prøve? La ting skje uten å prøve å fremprovosere noe? Anonymkode: bfd6f...c7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Del Skrevet 31. januar Litt lite informasjon her. Du sier ikke hvor gammel du er eller hva som skal til for at hun skal være din type dame, heller ikke hva du gjør for å framstå som en attraktiv fyr osv osv. Livet er hardt for alle, de fleste opplever avvisning på en eller annen måte. Du kan gi opp det du har forsøkt så langt som ikke har fungert. Å stå i avvisning er også god trening (jeg har jobbet med telefonsalg så alt preller av på meg) Om du er ung så kan du teste noen nye arenaer, folkehøyskole, nytt studiested, ny by eller en annen type damer enn det du tror du liker «på papiret». Anonymkode: 3dfec...2ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis jeg har prøvd alt på å finne drømmedama, men blir konstant avvist av nesten alle. Skal jeg bare gi opp da og akseptere at skjebnen har bestemt at jeg skal leve alene? Anonymkode: f0288...964 Eller du må slutte å jakte på de peneste av de peneste og begynne å sjekke opp damer på ditt eget nivå. Og nei, ditt nivå er ikke 20 år gamle supermodeller. Anonymkode: cb6b4...7fa 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #11 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dessverre er det mange som har det sånt. En løsning er prøve å gå opp i stilling for bedre lønn så satse på å reise rundt i verden, er mange flotte damer andre steder i verden. Anonymkode: 0b79c...cbe Eller begynne å gå etter vanlige damer på sin egen alder. Anonymkode: cb6b4...7fa 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #12 Del Skrevet 31. januar Hva er en "Drømmepartner"? Jeg er høy, slank og veltrent. Jeg er selvstendig og uavhengig og jeg finnes ikke sjalu eller usikker. Jeg er trygg på meg selv og egen seksualitet. Jeg har mørk humor, er en god mor og jeg er en som fokuserer på nuet. Det jeg ville ha i en partner var de samme egenskapene og grunnleggende verdiene som matcher mine. At vi har samme syn på økonomi, barneoppdragelse og livssyn. Og at vi kan ha en åpen, ærlig og god kommunikasjon. At han lytter, ser meg og jeg føler meg verdsatt. Jeg ville ha en bestevenn, kjæreste, partner og elsker. Utseendet er mindre viktig. Jeg fant meg en fantastisk mann. Han er grå sprengt og har litt mage. Han har de vakreste øynene og de fineste smilet. Og han er alt det overnevnte. Sjansen for å finne en perfekt match er vanskelig. At du møter den ene personen som er alt du vil ha. Holdningen din på det lille du skrev får meg automatisk til å tenke at du er bitter. Og det utstråler negativ energi, noe som øyeblikkelig ville gjort at jeg ville unngått deg. For meg handler det om hva en mann utstråler. At han trives med seg selv og har en god energi. Anonymkode: 89e99...ba0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Del Skrevet 31. januar Du kan fortsatt finne drømmedama, men du må innse at hun kanskje ikke er som du tror. Om du stadig blir avvist så går du etter damer som ser etter noe annet enn det du kan tilby. Ta en kritisk vurdering av hva du selv har å tilby, og finn så damer som er tilsvarende deg selv. Og ikke undervurder hvor viktig det er å ha en positiv holdning! Anonymkode: 0cb3e...4e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #14 Del Skrevet 31. januar Har du lett i alle skuffer og skap? Menn sier ofte de har sett overalt, men så er det de leter etter rett foran nesa dems likevel. poenget er at du har en definisjon på hva drømmedama er. Når man ser dette klart for seg, da finner man det ikke, og du ekskluderer alt annet samtidig. Anonymkode: be21b...20e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 31. januar #15 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis jeg har prøvd alt på å finne drømmedama, men blir konstant avvist av nesten alle. Skal jeg bare gi opp da og akseptere at skjebnen har bestemt at jeg skal leve alene? Anonymkode: f0288...964 Hva med de du ikke har blitt avvist av? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #16 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller du må slutte å jakte på de peneste av de peneste og begynne å sjekke opp damer på ditt eget nivå. Og nei, ditt nivå er ikke 20 år gamle supermodeller. Anonymkode: cb6b4...7fa Han skal begynne å sjekke opp damer han ikke er tiltrukket av? Anonymkode: a1ddb...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #17 Del Skrevet 31. januar Flintis skrev (25 minutter siden): Hva med de du ikke har blitt avvist av? Godt poeng. Avvist av NESTEN alle drømmedamene. Bare det at han har drøssevis av drømmedamer høres litt merkelig ut. Den ene drømmedama vil jo gjerne kjenne seg litt spesiell, og ikke bare være en i mengden av drømmedamer. Anonymkode: 5711e...bfa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #18 Del Skrevet 31. januar Ja det er bare å gi opp, skjebnen har nok bestemt at du skal leve alene. Anonymkode: fe00b...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #19 Del Skrevet 31. januar Du får sikte deg inn på et lavere nivå, da. Det er jo åpenbart at du sikert for høyt når ALLE drømmedamene (😅) avviser deg. Anonymkode: 02046...ea1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #20 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får sikte deg inn på et lavere nivå, da. Det er jo åpenbart at du sikert for høyt når ALLE drømmedamene (😅) avviser deg. Anonymkode: 02046...ea1 Neida, det er NESTEN alle Anonymkode: 5711e...bfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå