AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hunden min har en bamse han er veldig glad i og liker at jeg kaster, så må han hente den, etter en stund begynner han å jokke på bamsen. Er det tegn på at han er overstimulert? Anonymkode: a4400...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det var et lignende tilfelle i Fra bølle til bestevenn på NRK, husker ikke nøyaktig hva de gjorde, men du kan jo ta en titt og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ja, det er somregel stress/overstimulert. Ville tatt bort bamsen etter lek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Seff skrev (40 minutter siden): Det var et lignende tilfelle i Fra bølle til bestevenn på NRK, husker ikke nøyaktig hva de gjorde, men du kan jo ta en titt og se. Berit 😅 Anonymkode: db50a...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Ja, det er tegn på overstimulering. Jeg ville sluttet å kastet bamsen. Evt kaste den i skogen/høyt gress slik at han må bruke nesen for å finne den og ikke bare løpe blindt frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå