AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Er inni min uke 33 (32+1) og har hatt ett problemfritt svangerskap med unntak av bekkenproblemer, men idag har det vært vondt. Jeg merket dette tidligere idag på butikken, en mensmurrende smerte i venstre lyske/helt nederst i magen. Det kom og gikk, og jeg klarte ikke bevege meg normalt pga smerten. Men var ikke VONDT, kun ubehagelig. Dette har vart siden klokken 15:30. Det kommer når jeg er i bevegelse, sitter og ligger. Altså..ikke bevegelsesrelaterte smerter. Det kan også stråle litt ned i venstre lår. Kan også merkes litt i korsryggen, men ikke mye. Babyen er i aktivitet som normalt, så jeg er ikke bekymret. Bare lurer på om noen har samme erfaring, og om det var noe som var grunnen for smerten? Anonymkode: 4b97f...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Har også til info hatt en del kynnere som tar tak i korsryggen og, slitsomt.Men de er ikke regelmessig og kan ha 10min-1 time mellom hver. Anonymkode: 4b97f...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Er det dette som kalles maserier kanskje?🤔 Anonymkode: 4b97f...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå