AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er mer tørst, går oftere på do og tisser, er sliten og trøtt...gikk du ned i vekt? Anonymkode: e9bfb...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Var ikke veldig tørst, og tisset ikke så mye mer enn vanlig. Men følte allmentilstanden var elendig. Dro til legen, og ble sendt rett til sykehus i ambulanse, kode gul 🙃. Gikk ned i vekt, uten å ønske det. Var normalvektig. De fant ut at jeg hadde genetisk diabetes (arvelig). Anonymkode: f22d4...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Svarer for mannen min som ble påvist Dia2 i fjor. Han hadde ikke de klassiske symptomene på diabetes, men livsstilen og vekten ga jo symptomer. Var mye sliten, orket ikke trene eller faktisk bevege seg så mye. Legen sa at han med stor sannsynlighet kunne normalisere blodsukker gjennom å gå ned i vekt og begynne å være aktiv, men ville også skrive ut Ozempic. Sta som han er så valgte han det første. Gikk ned 20 kg fra april-desember og blodsukker ble helt optimalt. Nå har dessverre gamle vaner krøpet tilbake, i julen har han lagt på seg en del igjen, og jeg har anbefalt at han begynner med medisinen. Får se om han tar til vettet. Anonymkode: 4f4cc...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå