AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg hentet en kattunge i dag. Han har funnet sin trygge plass i kattedoen, (helt ren selvsagt), nå ligger han og sover der. Han har ikke gått på do ennå og jeg er redd dette kan gjøre til at han velger å gå på do andre steder når han må? Hva gjør jeg? Lar han sove der, eller tar han ut og legger i buret rett ved? Han er litt redd og skeptisk, naturlig nok siden det er første dag. Trenger raskt svar! Anonymkode: 8215f...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Tror ikke det er så viktig om du lar ham ligge der eller flytter ham, men jeg tror kanskje jeg bare hadde latt ham ligge der i fred den første natten hvis han har slått seg til ro. Han kommer helt sikkert til å bruke doet senere uansett. Kanskje han må lære det hvis han ikke har gjort det før, men det går helt sikkert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden La den vesle pusen ligge der han er. Det han trenger aller mest nå er en trygg plass ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Kan hende han utforsker mer i natt når du/dere sover, og finner seg en ny trygg plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Takk for svar! Han kom ut til slutt og har gått litt rundt og utforsket. Han har ikke vært på do ennå, men går nok til slutt. ☺️ Anonymkode: 8215f...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tror det er ganske normalt. I hvert fall har jeg sett at flere av de hjemløse kattene jeg har fanget inn, og også kattunger som nettopp har flyttet hjemmefra, legger seg nettopp i (den rene) kattekassa. Mulig det er noe de kjenner igjen som føles trygt eller at det er noe sanden som virker tiltrekkende/beroligende? Jeg vet ikke, men alle har tatt i bruk kassa når behovet melder seg og unngått å bruke den som seng siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå