AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Tok synstest i dag, hadde +1,5 på begge øyne. Usikker på om jeg skal kjøpe briller, eller la det skure og gå litt til. Anonymkode: 95670...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Bruker lesebriller og ikke til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har omtrent den styrken. Ikke sjans til å lese uten briller. Kunne nok klart meg med lesebriller men går med briller hele tiden for jeg har ikke den aller minste mulighet til å sjekke tlf, se hva klokka er eller lese på matvarer på butikken uten briller Anonymkode: c2a56...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har omtrent den styrken. Ikke sjans til å lese uten briller. Kunne nok klart meg med lesebriller men går med briller hele tiden for jeg har ikke den aller minste mulighet til å sjekke tlf, se hva klokka er eller lese på matvarer på butikken uten briller Anonymkode: c2a56...619 Hjelper det ikke å ha mobilen på 1m avstand heller? Anonymkode: 78981...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Det svaret vil variere veldig etter alderen til den som svarer. Styrken i seg selv er ikke avgjørende for om du bør kjøpe briller, men årsaken til at du undersøke synet og om optikeren tror en brille kan løse problemet bør være det avgjørende. Anonymkode: 5ede3...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå