Blåttvann Skrevet 15 timer siden #21 Del Skrevet 15 timer siden Jeg synes jo kanskje man heller burde si at den sveisen liker man ikke og spørre om personen har tenkt å klippe lugg fremover. Man ønsker jo å være fint for partneren sin, partner skal tross alt se deg hver dag og helst tenne på deg. Men å dumpe noen for det er jo rimelig spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): TS her. Tenk om det er jeg som har klipt luggen da? Han sa han elsket den sylskarpe midtskillen min, den "sydet av ungdommelighet", eller noe sånt. Trodde det var en spøk, men det kan se ut som han har blokkert meg overalt. Anonymkode: bd178...a1a Å dumpe noen pga. en lugg er selvsagt like overflatisk og dustete uansett om det er han eller du som gjør det, så svarene du har fått er akkurat like relevante. Anonymkode: 9267a...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): TS her. Tenk om det er jeg som har klipt luggen da? Han sa han elsket den sylskarpe midtskillen min, den "sydet av ungdommelighet", eller noe sånt. Trodde det var en spøk, men det kan se ut som han har blokkert meg overalt. Anonymkode: bd178...a1a Like greit at søpla bærer seg selv ut da. Anonymkode: 2408c...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14 timer siden #24 Del Skrevet 14 timer siden Om det er den eneste grunnen, nei ikke innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokolade2922 Skrevet 14 timer siden #25 Del Skrevet 14 timer siden Ja det er innafor, kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #26 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 19.40): Hva tenker dere? Innafor å dumpe noen fordi de har klipt lugg? Anonymkode: bd178...a1a Kanskje neste dame du er med dumper deg for en klipt tånegl. Anonymkode: c610e...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 13 timer siden #27 Del Skrevet 13 timer siden Umodent og barnslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 13 timer siden #28 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 19.40): Hva tenker dere? Innafor å dumpe noen fordi de har klipt lugg? Anonymkode: bd178...a1a Ja, fordi det at du i det heletatt vurderer det viser at du ikker er moden nok til å forstå hva kjærlighet er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden Morsom overskrift/tråd. 8-10. Anonymkode: 7bea9...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12 timer siden #30 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 19.40): Hva tenker dere? Innafor å dumpe noen fordi de har klipt lugg? Anonymkode: bd178...a1a Nei, da er du jaggu shallow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå