AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har møtt en mann noen ganger nå, og hver gang har han hatt dårlig ånde. Alle kan jo ha dårlig ånde en eller annen gang, men når det har vært hver gang begynner man å lure på om det er kronisk. Ser han spiser sånne frisk-sugetabletter så godt mulig han er klar over det. Jeg er utrolig sensitiv på lukter og veldig opptatt av tannhygiene. Vet ikke om jeg kan klare å leve med ånden, selv om han ellers er helt topp. Klarer ikke helt tanken på å være nær og intim med han. Skal jeg si fra? Eller bare avslutte det? Huff😞 Anonymkode: a4940...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg hadde avsluttet… Anonymkode: ebf45...0ed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Avslutt. Anonymkode: ea69b...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Helt klart en dealbreaker ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ga det flere sjanser. Men når jeg bokstavelig talt brakk meg en gang vi klinte under sex var det slutten ja. Hadde aldri dumpet en kjæreste som ikke hadde dårlig ånde men så fikk noe midlertidig som ga problemet, men når det er kronisk er det ikke til å leve med. Anonymkode: d1fc4...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Dere mener ikke at dette er noe man kan si fra om altså? Anonymkode: a4940...a2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Si fra! Gjør ham den tjenesten. Det er jo veldig lett å gjøre noe med. Han må begynne å børste tungen, og evt fjerne mandelstener jevnlig. Anonymkode: a8f4e...6fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Kanskje du kan nevne det for han. Kanskje en tur til tannlegen og behandling? Jeg har forresten dårlig ånde i perioder hvor jeg går ned i vekt. Han driver ikke med sånt vel?😂 Anonymkode: 4802b...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Si fra! Gjør ham den tjenesten. Det er jo veldig lett å gjøre noe med. Han må begynne å børste tungen, og evt fjerne mandelstener jevnlig. Anonymkode: a8f4e...6fc Kan også skyldes tannkjøttbetennelse. Han bør ta en tur til tannlegen. Anonymkode: cea82...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Det er utrolig mange som kun pusser tenner. Og da må en vanlig tannbørste, på helt feil måte. I 20-30 sekunder 🤮 Anonymkode: ebf45...0ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Mandelstein? disse kan man selv fjerne. Anonymkode: 840de...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mandelstein? disse kan man selv fjerne. Anonymkode: 840de...8f7 Lukter ikke helt sånn, mer råttent liksom. 🫣 Anonymkode: a4940...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor så A4 i kommentarfeltet? Kan det hende han har andre kvaliteter som gjør det vært å utforske nærmere? Det er jo ikke sikkert dette er en permanent greie. Anonymkode: 7cdbb...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Lukter ikke helt sånn, mer råttent liksom. 🫣 Anonymkode: a4940...a2c Problemer med lukkemuskelen? GERD? mandelstein kan lukte råttent Anonymkode: 840de...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Kan være mange årsaker. Mye kaffe m.m. Denne fungerer gull og anbefales :https://www.apotek1.no/produkter/sb12-duo-munnskyll-250ml-903702p Anonymkode: bdcf2...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå