AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Heii. Jeg skulle bestille legetime idag på nett, men så at de to neste mnd er utilgjengelige, så må ringe i morgen for å høre om de har noe annet å tilby. De tre siste ukene har jeg følt meg usannsynlig sliten. Det har vært dager hvor jeg har sovnet flere enn to ganger på sofaen, den ene dagen hvor jeg ikke klarte å gå på jobb og sov i seks timer i strekk. Kroppen min føles ut som den konstant har lavt blodsukker. Feks etter sukkerholdig drikke eller mat, kan jeg føle meg grei i en halvtime, før jeg blir svak, skjelven og sliten. Føler meg nummen og susete i hodet. Har hatt slik tidligere om det har vært bursdag eller inntak av kake og brus, hvor det noen timer senere har dalt litt og jeg har fått ubehag. Det har alltid hjulpet med noen grove brødskiver eller næringsrik mat for å komme ovenpå, men nå er det konstant, selv etter å ha spist sunn mat til lunsj (knekkebrød, avokado, salater, yoghurter etc) Jeg har mistet matlysten, og ingenting smaker godt lenger. Jeg spiser selvfølgelig for å holde energinivået oppe, men det er hazzle for jeg har ikke lyst på noe. Jeg klarer heller ikke spise på morgenen pga alt gjør meg kvalm. Vurderer å bare ta jern, d vitamin og det jeg har hjemme og droppe legen og hvis det ikke funker så går jeg dit senere. Blør også når jeg har avføring, men tror det kanskje er hemoroider. Jeg vil bare vite om noen her har hatt noe av de samme symptomene og har litt tanker om hva som gjør dette og evt hva jeg kan gjøre selv ? Anonymkode: a630a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Ikke gjør noe selv før du har vært hos legen og tatt blodprøver. Legen vil også gi deg test du skal utføre hjemme mtp blod i avføring. Ring i morgen tidlig å be om time fortløpende. Anonymkode: 958aa...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke gjør noe selv før du har vært hos legen og tatt blodprøver. Legen vil også gi deg test du skal utføre hjemme mtp blod i avføring. Ring i morgen tidlig å be om time fortløpende. Anonymkode: 958aa...411 Jeg er ganske sikker på at det er hemoroider når jeg googler fordi det er friskt lyst blod og svie bak. Jeg har ekstremt angst når det kommer til bakdelen så ikke sikkert jeg kommer til å nevne det mtp jeg ikke tør å bli berørt der nede. Må ihvertfall ha sterke beroligende først. Jeg skal ringe i morgen Anonymkode: a630a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ganske sikker på at det er hemoroider når jeg googler fordi det er friskt lyst blod og svie bak. Jeg har ekstremt angst når det kommer til bakdelen så ikke sikkert jeg kommer til å nevne det mtp jeg ikke tør å bli berørt der nede. Må ihvertfall ha sterke beroligende først. Jeg skal ringe i morgen Anonymkode: a630a...e82 Legen kommer nok ikke til å berøre deg bak, men ønsker at du skal ta avføringsprøve hjemme for å utelukke andre ting. Anonymkode: 958aa...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Gravid? Anonymkode: 02559...300 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar Ta en legetime du. Lurt å sjekke ut ting man ikke forstår hva kan være. Anonymkode: d336e...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar Jern og d-vitamin er ikke noe du skal ta uten å konferere med lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gravid? Anonymkode: 02559...300 Umulig. Er skilt AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ta en legetime du. Lurt å sjekke ut ting man ikke forstår hva kan være. Anonymkode: d336e...b1d Ja nemlig AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Legen kommer nok ikke til å berøre deg bak, men ønsker at du skal ta avføringsprøve hjemme for å utelukke andre ting. Anonymkode: 958aa...411 Æsj. Ja.. Anonymkode: a630a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Del Skrevet 30. januar Var som om å lese om meg selv de siste tre ukene, men jeg har små narn og har vært mye våken om nettene så skylder på søvnmangel.. Fæler mer deg..Skriv gjerne en oppdatering etter at du har vært hos legen Anonymkode: 5081a...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå