Gå til innhold

Kvinner som ikke liker forplay

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, men kanskje en ønsketenkning fra mannens side?

Anonymkode: b690b...93f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare de som vil ha det overstått, fordi de vet at de ikke får noe ut av det likevel

Anonymkode: 78b79...513

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare de som vil ha det overstått, fordi de vet at de ikke får noe ut av det likevel

Denne 💯

Anonymkode: 592d8...954

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt usikker på hva du mener med «foreplay»?

Vi deler ikke sex opp på den måten. Vi har liksom ikke «forspill».. Hva er da «hoveddelen»?

Anonymkode: 42817...5f1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Veldig gammeldags å dele opp i forplay og annen sex. 

Anonymkode: 549df...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kjenner meg så godt at vi ikke trenger lang tid før jeg er klar (1-2 minutter ca) og kommer som regel før han. Liker forplay noen ganger, om barn er ute av huset eller vi er alene. Men én kjappis eller to i løpet av dagen er nydelig det også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vi sa forspill før. bedre ord, men for å svare på spørsmålet ditt litt seriøst:

Husker en dame jeg knulla, hun nærmeste stappet pikken min inn med én gang på første ligg. litt uvant.

Anonymkode: 7d779...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel litt an på hva du ser på som forspill. 

Personlig liker jeg ikke å bli slikket, men finnes da andre måter å kose seg på=) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært med ganske mange kvinner, og de fleste liker det, litt avhengig av hvordan en definerer det. Men min nåværende kjæreste er ikke helt der, hun vil ha kuk så fort som mulig, nesten litt for utålmodig når hun først er klar, ikke helt typisk for damer 

Anonymkode: c71fe...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe definert «forspill» eller «hoveddel» når vi har sex.

Jeg får inntrykket av at mange ser på samleie/penetrasjon som «hoveddel» og at det som skjer før samleie er «forspill», men mulig jeg tar feil?

Når vi har sex, så tipper jeg vi har samleie 6 av 10 ganger kanskje. Da som oftest som en liten  avslutning. Mest tid/største delen av sexen vår når vi har sex, er helt andre ting en akkurat samleie/penetrasjon.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir helt gal av kåthet da han suger og slikker på brystvortene mine, mens han stryker på brystene mine samtidig. Det er så deilig at jeg ikke greier å være stille eller ligge stille. Kjenne tunga hans som sirkler rundt, det er så ekstremt deilig.

Anonymkode: 64152...9b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Synd de ikke er i stand til å delta.

Anonymkode: 8d681...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir helt gal av kåthet da han suger og slikker på brystvortene mine, mens han stryker på brystene mine samtidig. Det er så deilig at jeg ikke greier å være stille eller ligge stille. Kjenne tunga hans som sirkler rundt, det er så ekstremt deilig.

Anonymkode: 64152...9b4

Det er jo et bra forspill, for da blir jo begge kåte før sexen begynner.. Og det er jo det som er hensikten med forspill👍

Forspillet er for mange en kjærlighetsbekreftelse, for det blir mye kosing og kyssing. Og når det skjer kjenner de fleste på kåthet og opphisselse. Så forspillet er den tiden den tar for å bli opphisset nok til hovedspillet. Tålmodighet er alltid en vinner.. for kroppen trenger responstid, for å klargjøres for vellykket sex😉

Hovedspillet er jo for direkte stimulering som trigger frem orgasmen.. vanligvis tilpasser vi oss slik, at nytelsen blir likt fordelt. Begge bør kjenne seg "tømt for kåthet", for det er da homonene gir ut lykkefølelse som premie

Etterspillet blir sjeldent nevnt, men det er tiden vi har i koseputepraten etter sex. En slags evaluering av hva som var så deilig i sexen, eller kanskje vi diskuterer endringer som gjør sexen bedre. Så suss på munnen, og "God natt elsklingen min!"🥰

Kjapisser skjer jo, men det er jo et usynlig forspill.. kanskje allerede vært kåt en time eller mere? Da er vi jo så kåte på forhånd, at vi vrenger av oss klærne..

Dette er iallefall mitt skille på de 3 "spillene".. "Tålmodighet før stimuli, er alltid en vinner"🤭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De aller, aller fleste kvinner trenger litt mer tid enn menn for å bli seksuelt opphisset. Kanskje derav ordet "forspill". 

Men alle er vi forskjellige. 

Noen er "rett på", mens andre trenger mer tid. Jeg tror ikke normalen er at kvinner ikke liker "forspill".. Første tanken som slår meg, er at enten er hun over snittet kåt, eller så vil hun bare ha det unnagjort😅 

Anonymkode: 96e8c...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tja, jeg er ingen fan av typisk forplay med oralsex, fingring og den biten der, før selve penetreringen kan det faktisk gjøre meg litt anspent og mindre kåt.
Så Det dropper jeg helst når vi først går i gang med liggingen, men, jeg blir veldig kåt av mer subtile ting, som blikk, annen type "flørtete" berøring og ord, over en lengre periode.
Det er liksom nok forplay for meg å gå en dag eller to å bli små teasa, uten noe form for vulgaritet eller veldig sexuelle handlinger.
min partner vet veldig godt om det, så han er flink til å skape den spenningen mellom oss på rett måte. Så når det er tid for ligging er jeg stort sett klar for penetrering, men under selve akten tar vi gjerne et parr avbrekk med litt oral eller fingring, da er jeg kommet nok in the mode til å nyte det, og økta varer lenger, så jeg ser på det som vinn vinn. 

Anonymkode: 69fd2...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...