askjiir Skrevet 1. februar #41 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 19.12): Du høres ut som meg, jeg kjører samme løp. Minus maraton og jeg har vært notorisk utro siste året🫣med en ung kjekkas. k47 Anonymkode: c3842...381 Enda en 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 1. februar #42 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Begynte dere flørtinga på snap? Er det bra hjemme med mannen din også, eller går det trått. Føler veldig på at skal det være noen andre seksuelt nå så må det liksom skje nå. Vet jeg ikke er et dårlig menneske, selv om det jeg gjør ikke er rett. En av de tingene jeg virkelig setter pris på er at jeg er over 40, men kroppen responderer veldig bra på trening fortsatt:) Anonymkode: b0bcd...497 Skill deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #43 Del Skrevet 1. februar For meg handler det om kroppen og dens endringer. En klassiker kanskje.. Behov for å ta tatoveringer, være fit, ønsker kosmetisk operasjon og botox. Det er rett og slett helt jævlig og føler meg gammel. Ble nettopp 40 år. Må legge til at jeg nettopp har brutt etter et 15 års trygt forhold også. Så det har kanskje litt å si også. Anonymkode: d4f40...f0b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #44 Del Skrevet 1. februar Ingen krise. Gikk fra ektefelle da jeg var 38, riktignok, men det hadde ligget i kortene siden jeg var nærmere tredve enn førti. Mulig femti blir annerledes. Det er omtrent da barna er ute av redet, noe som fremstår som en stor overgang. Anonymkode: 973f7...4fd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #45 Del Skrevet 1. februar Jeg har ikke noen slike kriser, nylig fylt 50, kjente bare litt på at jeg vil gjerne vil opprettholde formen av helsemessige grunner. Men ellers klarer jeg meg fint, jeg har opplevd så mye og fortsatt gjør jeg noe målrettet hvert år. Har fått barn (det viktigte og største for meg!), konkurrert i idrett, starter flere firmaer, bor i boligen jeg har drømt om, har vært alvorlig syk men er nå frisk igjen og godt trent, har mistet mange nære så jeg setter veldig pris på alle omkring meg, og håper jeg bare er halvveis i livet nå som 50-åring! Anonymkode: b2bf1...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #46 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det typiske er vel å revurdere ekteskapet. En av mine venninner kom dit da hun var 37-38. Jeg tror det skjer underbevisst - «skal jeg ha en bedre mann må jeg gjøre det nå». De er nå skilt, og jeg vet ikke om livet er så mye bedre…da er det bedre å løpe maraton. Anonymkode: 1dc04...ac5 Dette skjer ofte hos damer som gifter seg i begynnelsen av 20 årene. Anonymkode: a3255...4c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #47 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 23.14): Samme her😁 K41 Anonymkode: 3c0b5...e6a Mye utro damer i denne tråden 🤷♂️ Anonymkode: a3255...4c3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #48 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Føler veldig på at skal det være noen andre seksuelt nå så må det liksom skje nå. Vet jeg ikke er et dårlig menneske, selv om det jeg gjør ikke er rett. Anonymkode: b0bcd...497 Veldig uenig der. Forresten er det allerede noe seksuelt. Anonymkode: a3255...4c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #49 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi ble kjent på et nettsted og fortsatte på snap før vi begynte å møtes fysisk. Det går trått med mannen, er derfor jeg ble kjent med han andre. Dessverre bor denne andre karen noen mil unna, så treff må planlegges litt. Jeg tenker som deg, er ikke noe dårlig menneske selv om jeg vet det jeg gjør er galt. Det gir meg så altfor mye til at jeg ønsker å gi slipp. Jeg skal begynne å trene mer også, bra det gir deg god effekt. Ps, ikke bry deg om de som kritiserer. Er alltid lett å kommentere andres liv når man ikke har gjort seg samme erfaring selv. Anonymkode: c3842...381 Takk for fine ord:) ønsker deg alt godt og masse lykke til med løpinga:) kanskje vi løper samme halvmaraton en dag💪 Anonymkode: b0bcd...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #50 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for fine ord:) ønsker deg alt godt og masse lykke til med løpinga:) kanskje vi løper samme halvmaraton en dag💪 Anonymkode: b0bcd...497 Råtne greier her. Anonymkode: a3255...4c3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #51 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk for fine ord:) ønsker deg alt godt og masse lykke til med løpinga:) kanskje vi løper samme halvmaraton en dag💪 Anonymkode: b0bcd...497 Takk i like måte:) Ja det hadde vært kult! Anonymkode: c3842...381 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 1. februar #52 Del Skrevet 1. februar Min krise fikk jeg når jeg var i midten av 30-årene. Jeg slet med mye angst som gjorde at jeg følte meg helt ubrukelig. Isolerte meg mye og unngikk mange ting jeg egentlig hadde lyst å gjøre. Følte plutselig veldig mye på at kroppen hadde forandret seg mye etter å ha fått to barn og begynte å se aldringstegn i ansiktet som ga meg litt panikk. Kjente mye på at de "gode årene" var forbi uten at jeg hadde fått det med meg. Jeg mistet jobbet fordi bedriften gikk konkurs. Faktisk var dette det beste som kunne skjedd meg, for i stedet for å stresse med å finne ny jobb tok jeg meg velfortjent fri. Gikk masse turer på ski og i fjellet. Fokuserte mye på min egen mentale helse. Begynte å presse meg selv ut fra komfortsonen. Fikk masse kvalitetstid med mann og barn. Nå er jeg tilbake i jobb igjen, og på et mye bedre sted mentalt. Men utrolig nok så var nesten 1 år utenfor arbeidslivet redningen for meg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #53 Del Skrevet 1. februar Jeg har kommet tidlig i overgangen, men føler ikke jeg kom i noen krise pga 40 årene for det. Jeg gikk ut av mitt 20 år lange forhold da jeg var 40. Men det hadde jeg drømt om i minst 10 år. Har heller ikke noe ønske om å oppleve noe mer enn tv titting og god mat hjemme. Ser frem til pensjonisttilværelsen da Anonymkode: 144eb...b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #54 Del Skrevet 1. februar 40 om en måned og føler meg helt lik som når jeg var 28. Fremdeles rynkefri og relativt lik i kroppen. Kan løpe en mil uten å føle meg nevneverdig sliten. Men spør meg igjen om fem år når begge barna er tenåringer på 15 og 17. Sikkert mer bekymringer og grå hår da… Anonymkode: df1bd...bab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #55 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk i like måte:) Ja det hadde vært kult! Anonymkode: c3842...381 Dere kommer så godt overens. Dere burde ligge med hverandre i stedet 👍 Anonymkode: c9b7d...5d8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #56 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 18.01): Verre bli 50. 40 er helt greit. Anonymkode: c80b6...460 Det håper jeg for all del ikke, for har hatt livskrise siden dagen før jeg ble 40, og orker snart ikke mer. Ser frem mot de 50, men håper også det retter seg før jeg kommer dit…. Anonymkode: 1087a...24b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet torsdag kl 15:01 #57 Del Skrevet torsdag kl 15:01 (endret) . Endret torsdag kl 15:46 av Akkarogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:05 #58 Del Skrevet torsdag kl 15:05 47 k Gikk fra ekteskapet pga ensomhet da eg var 40. Bedre å være alene enn gift og ensom. Trives som singel. Føler ting blir bedre med årene. ☺️ Anonymkode: 1c8f3...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 15:05 #59 Del Skrevet torsdag kl 15:05 Jeg er 38 og ja, hvis jeg ikke har fått barn innen da kommer jeg garantert til å få en 40-årskrise. Ikke som i at jeg går fra mannen osv, men heller at jeg kommer til å bli lei meg og det kommer til å være skikkelig kjipt å være 40. Jeg gruer meg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:19 #60 Del Skrevet torsdag kl 15:19 SPOCA skrev (9 minutter siden): Jeg er 38 og ja, hvis jeg ikke har fått barn innen da kommer jeg garantert til å få en 40-årskrise. Ikke som i at jeg går fra mannen osv, men heller at jeg kommer til å bli lei meg og det kommer til å være skikkelig kjipt å være 40. Jeg gruer meg allerede. Om dere prøver for øyeblikket og ikke har tenkt på akkurat dette. Nå gir jeg kun en veldig yms tilfeldig info som kanskje kan hjelpe, mener ikke å blande meg sånn egentlig for vet jo ingenting om din reise. Det er ikke bare kvinners helse som påvirker om egget blir befruktet og forblir over tid. Og ikke bare fruktbarhet, men også helse. Om noen, begge, en av dere ikke har god helse kan det ha en sjangse å være årsaken. Som om det er røyking inn i bildet, dårlig kosthold, lite trening, alt sånnt. Sykdom også. Men jeg vet ikke hva dette dreier seg om, ville bare si det om du ikke visste og det virker som om det er knapt med tid før du blir veldig trist. 40 er en fin alder, men det er skummelt å komme til et nytt tall. Jeg tipper du vil finne ut det er ganske likt som å være 38. Anonymkode: ea6c5...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå