Gå til innhold

Dame krevde å bruke barnevogna som støtte på bussen?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sikkert på sin plass at hun fikk klar beskjed, hu er kanskje ikke vandt til at folk sier imot og trenger det. 

Anonymkode: eac6b...61a

Dette.  Jeg er overbevist om at en viss type mennesker er så vant til å få viljen sin i ett og alt at de mister hodet helt når noen gir dem berettiget motstand. Men det har de SÅ godt av. Drittkjerringa skulle prøvd seg på meg, da hadde hun fått så ørene flagret. 

Anonymkode: 81044...dc2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 19.25):

Det ironiske er at jobben min er hovedsaklig mekling 😩 Aldri opplevd slik før og aldri vært så kverrulant som nå disse ukene etter fødsel. Håper det er hormoner og at det stabiliserer seg.. men ja, kan nok sørge for at det ikke skjer igjen. 

Anonymkode: eac00...6fc

Man blir litt "hardere" etter man får barn føler jeg, plutselig har man noen å passe på som man må kjempe for, og mab kjenner kanskje også at man ikke orker "unldvendig tull" i like stor grad. Jeg er lærer og har aldri vært synlig irritert på en elev i hele mitt liv, mens etter jeg kom tilbake fra permisjon overhørte jeg av mine nye elever at jeg virket streng. Tenker det å være mer tydelig har sine fordeler også, må bare kjenne til endringen slik at man kan jobbe med å tone det ned ved behov.

Anonymkode: 59560...41f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...