AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:58 #161 Del Skrevet torsdag kl 19:58 Nå skal jeg være helt ærlig her. Jeg har alltid vært fascinert av menn som har hatt draget på mange damer. Jeg har vært nyskjerrig på hvorfor damene liker dem og det har vel indirekte gjort at jeg har ville testa de ut går jeg ut i fra. Den ene var en supersnill fyr som bare hadde draget og derfor hadde hatt en del damer. Han andre var en drittsekk jeg gifta meg med og skilte meg fra for han var utro hele tiden. Han jeg er med nå er ikke sånn. Han er vel en snill gutt som for all del har hatt damer, men ikke vært i den kategorien som nevnt over. Nå når jeg er voksen appellerer de mennene som 1. ikke spiller spill 2. viser hva de vil ha og holder seg kun til det 3. viser ekte følelser. Dette er egenskaper som jeg synes er super attraktivt og meget maskulint. Min eksmann hadde en hel horde av yngre damer i årene etter vi har blitt skilt, det har nå dabbet av naturligvis ettersom han er blitt eldre, håper han finner seg ei stødig dame, ønsker han ikke noe vondt. Anonymkode: d3ced...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reyl1 Skrevet torsdag kl 19:58 #162 Del Skrevet torsdag kl 19:58 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sorry, det er mer enn en person som har holdt på væremåten, men dette blir avsporing moderatorene vil gå etter. Anonymkode: a0aa4...201 Tipper Mikkel gruer seg nå. Grunnen til at folk blir ufine med deg er at de starter med å svare deg seriøst, saklig og ærlig- og så svarer du på en måte som gjør at det blir håpløst å ha en ålreit diskusjon. Du mistror hun som har funnet lykken med en mann som var kjekk, morsom og tidligere badboy. Kvinner som åpner seg om hvorfor de liker eller har likt badboys blir latterliggjort og du er nedlatende i svarene dine. Du stiller folk til veggs for at de har utviklet hjernen fra de var 20 til 40.æ(!) Du forventer at folk skal ha et svar på hvorfor smaken deres har forandret seg fra de var tenåringer til voksne. Og du blir ubehagelig når du ikke får de svarene du ønsker deg. Det skinner gjennom at du egentlig ikke liker kvinner. Mener du dette er feil så må du starte med å se på måten du kommuniserer, for her er det mye som går galt for deg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:00 #163 Del Skrevet torsdag kl 20:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal man føle da? Er det bittert å ha vært usynlig/kjedelig for jenta du hadde følelser for en gang, til fordel for en spennende fyr som ikke var snill mot henne? Joda, spesielt der og da. Men vi tar våre valg i livet. Det er sikkert noen jenter som har opplevd noe lignende. Å bli forbigått av ei som er vakker og har utstråling men som viser seg å være en dårlig kjæreste. Anonymkode: e1208...fe1 Ca alle damer som ikke er de peneste har opplevd dette. Det er en veldig vanlig erfaring. Anonymkode: b563f...0e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:11 #164 Del Skrevet torsdag kl 20:11 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mye av det kan være gruppe mentalitet, det er vanlig i tenårene. Anonymkode: a0aa4...201 På hele grunnskolen, ungdomsskolen og videregående var det ingen problemer for rasshøla å få seg kjæreste. Det gjaldt både jenter og gutter. Gutter er ikke de eneste som blir forbigått i et hierarki med usikker og lettpåvirkelig ungdom. Har selv vært der, som jente. Synes det er ekstremt rart at gutter tror dette bare skjer dem. Har de fulgt med i det hele tatt, eller har de bare siklet etter de populære jentene (som de upopulære jentene, og egentlig mange, visste var bitches) som gikk etter de populære guttene (som alle guttene, og egentlig mange, visste var drittsekker)? Dette hierarkiet tar slutt og mennesker blir voksne. Hvis man bor et sted hvor dette hierarkiet henger igjen så må man flytte eller søke mot andre typer grupperinger. . Anonymkode: b563f...0e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:11 #165 Del Skrevet torsdag kl 20:11 Reyl1 skrev (4 minutter siden): Tipper Mikkel gruer seg nå. Grunnen til at folk blir ufine med deg er at de starter med å svare deg seriøst, saklig og ærlig- og så svarer du på en måte som gjør at det blir håpløst å ha en ålreit diskusjon. Du mistror hun som har funnet lykken med en mann som var kjekk, morsom og tidligere badboy. Kvinner som åpner seg om hvorfor de liker eller har likt badboys blir latterliggjort og du er nedlatende i svarene dine. Du stiller folk til veggs for at de har utviklet hjernen fra de var 20 til 40.æ(!) Du forventer at folk skal ha et svar på hvorfor smaken deres har forandret seg fra de var tenåringer til voksne. Og du blir ubehagelig når du ikke får de svarene du ønsker deg. Det skinner gjennom at du egentlig ikke liker kvinner. Mener du dette er feil så må du starte med å se på måten du kommuniserer, for her er det mye som går galt for deg. De damene som har blitt lurt av den perfekte manipulatoren eller er i en sårbar posisjon har jeg sympati for. De damene som er godt oppegående, som vet at mannen er en bølle og et dårlig menneske, men allikevel går etter han fordi de synes han er så kjekk har jeg ikke sympati for. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:16 #166 Del Skrevet torsdag kl 20:16 For min del ønsket jeg mer spenning som ung, jeg likte dramaet litt. Heldigvis roer man seg og blir litt mer oppegående med årene. Anonymkode: 54e69...6dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:16 #167 Del Skrevet torsdag kl 20:16 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De damene som har blitt lurt av den perfekte manipulatoren eller er i en sårbar posisjon har jeg sympati for. De damene som er godt oppegående, som vet at mannen er en bølle og et dårlig menneske, men allikevel går etter han fordi de synes han er så kjekk har jeg ikke sympati for. Anonymkode: a0aa4...201 Jeg var en sånn🙋♀️gikk etter drittsekken, han var utro hele tiden. Nå er jeg gift med en snill fyr! Anbefales! Anonymkode: d3ced...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:17 #168 Del Skrevet torsdag kl 20:17 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De damene som har blitt lurt av den perfekte manipulatoren eller er i en sårbar posisjon har jeg sympati for. De damene som er godt oppegående, som vet at mannen er en bølle og et dårlig menneske, men allikevel går etter han fordi de synes han er så kjekk har jeg ikke sympati for. Anonymkode: a0aa4...201 Har noen bedt deg om sympati? Anonymkode: 5f996...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #169 Del Skrevet torsdag kl 20:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har noen bedt deg om sympati? Anonymkode: 5f996...38b Okei, dropp sympatien da. Jeg viser forståelse for det første, ikke det andre Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:23 #170 Del Skrevet torsdag kl 20:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For min del ønsket jeg mer spenning som ung, jeg likte dramaet litt. Heldigvis roer man seg og blir litt mer oppegående med årene. Anonymkode: 54e69...6dd Skulle ønske jeg var like impulsiv på den tiden. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:24 #171 Del Skrevet torsdag kl 20:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På hele grunnskolen, ungdomsskolen og videregående var det ingen problemer for rasshøla å få seg kjæreste. Det gjaldt både jenter og gutter. Gutter er ikke de eneste som blir forbigått i et hierarki med usikker og lettpåvirkelig ungdom. Har selv vært der, som jente. Synes det er ekstremt rart at gutter tror dette bare skjer dem. Har de fulgt med i det hele tatt, eller har de bare siklet etter de populære jentene (som de upopulære jentene, og egentlig mange, visste var bitches) som gikk etter de populære guttene (som alle guttene, og egentlig mange, visste var drittsekker)? Dette hierarkiet tar slutt og mennesker blir voksne. Hvis man bor et sted hvor dette hierarkiet henger igjen så må man flytte eller søke mot andre typer grupperinger. Anonymkode: b563f...0e3 Jeg tror egentlig at TS etterlyser innrømmelse og en beskrivelse av hva som var tiltrekkende med "rasshøla". At guttene likte de peneste jentene tror jeg er opplagt, og de har heller ingen problemer med å innrømme dette. Guttene kan også beskrive ganske nøyaktig hvorfor de likte de populære jentene. Jeg tror ikke at kvinner går etter drittsekker. Men de går heller ikke etter menn som er like snille med absolutt alle rundt seg. Det TS mener er kanskje nettopp det - å behandle alle helt likt. Anonymkode: a03b5...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:24 #172 Del Skrevet torsdag kl 20:24 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For min del ønsket jeg mer spenning som ung, jeg likte dramaet litt. Heldigvis roer man seg og blir litt mer oppegående med årene. Anonymkode: 54e69...6dd Der tror jeg du er inne på noe. Anonymkode: a03b5...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:28 #173 Del Skrevet torsdag kl 20:28 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): På hele grunnskolen, ungdomsskolen og videregående var det ingen problemer for rasshøla å få seg kjæreste. Det gjaldt både jenter og gutter. Gutter er ikke de eneste som blir forbigått i et hierarki med usikker og lettpåvirkelig ungdom. Har selv vært der, som jente. Synes det er ekstremt rart at gutter tror dette bare skjer dem. Har de fulgt med i det hele tatt, eller har de bare siklet etter de populære jentene (som de upopulære jentene, og egentlig mange, visste var bitches) som gikk etter de populære guttene (som alle guttene, og egentlig mange, visste var drittsekker)? Dette hierarkiet tar slutt og mennesker blir voksne. Hvis man bor et sted hvor dette hierarkiet henger igjen så må man flytte eller søke mot andre typer grupperinger. . Anonymkode: b563f...0e3 Tror du overvurderer mange voksne. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:29 #174 Del Skrevet torsdag kl 20:29 Jeg datet konsekvent feil menn helt til jeg var godt over 30... I etterpåklokskapens lys ser jeg veldig tydelig at det handlet om min egen lave selvfølelse. De hadde bagasje og jeg tenkte jeg kunne hjelpe/redde dem på et vis. Jeg kunne være den sterke, den de kunne lene seg på, den stabile med ting på stell. På den måten slapp jeg å være sårbar og risikerte ingenting. Men i lengden ga det meg heller ikke det jeg trengte. Så møtte jeg en snill mann som syv år og tre barn senere fortsatt er akkurat det jeg trenger - hver dag. ❤️ Anonymkode: 64f7e...cf6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet torsdag kl 20:45 #175 Del Skrevet torsdag kl 20:45 Vel man lærer så lenge man lever 🤷 jeg var ung og dum , visste ikke hva red flags var, så jeg visste ikke engang hva man skulle se etter 😐 har snakket med terapeut og vet bedre nå. Lært å sette grenser og hva jeg ser og ønsker i en mann. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet torsdag kl 20:49 #176 Del Skrevet torsdag kl 20:49 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke? Anonymkode: a0aa4...201 Teit spørsmål , man kan ikke leve live baklengs . Ting skjer når de skal , å alt som skjer i livet er lærerikt . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:56 #177 Del Skrevet torsdag kl 20:56 NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Teit spørsmål , man kan ikke leve live baklengs . Ting skjer når de skal , å alt som skjer i livet er lærerikt . Du tar lett på ting, bra for deg Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:56 #178 Del Skrevet torsdag kl 20:56 NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Teit spørsmål , man kan ikke leve live baklengs . Ting skjer når de skal , å alt som skjer i livet er lærerikt . Ting skjer? Tror ikke at TS blir så mye klokere av dette. Anonymkode: a03b5...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 21:00 #179 Del Skrevet torsdag kl 21:00 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nettopp dette. Hvis en mann er "badboy" lyser det lang vei. Samme, er man snill, lyser det også lang vei. Og når de har valgt badboyen, som absolutt alle menn kunne spottet på ti mil avstand, og brukt masse tid på å finne ut at BIG SURPISE, han var en badboy, så gnager man på om at han virket snill, han manipulerte, han fikk meg på kroken og SÅ ble han fæl. Nei, nei, nei, kvinnen valgte drittsekken FORAN den snille, fordi den snille oppførte seg snilt. Snille folk er ikkke kjærestemateriale, i hvert fall ikke for kvinner under 40. Anonymkode: f687c...088 At snille folk ikke er kjærestmateriale for damer under førti..Hva så? Er jo dems tap det...En varm, god kvinne setter pris på det hun har. Alle mennesker burde lære seg å sette pris på det dem har, så sant dem ikke blir behandlet dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:01 #180 Del Skrevet torsdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ting skjer? Tror ikke at TS blir så mye klokere av dette. Anonymkode: a03b5...2e6 Nope. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå