AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:31 #141 Del Skrevet torsdag kl 18:31 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er nettopp dette. Hvis en mann er "badboy" lyser det lang vei. Samme, er man snill, lyser det også lang vei. Og når de har valgt badboyen, som absolutt alle menn kunne spottet på ti mil avstand, og brukt masse tid på å finne ut at BIG SURPISE, han var en badboy, så gnager man på om at han virket snill, han manipulerte, han fikk meg på kroken og SÅ ble han fæl. Nei, nei, nei, kvinnen valgte drittsekken FORAN den snille, fordi den snille oppførte seg snilt. Snille folk er ikkke kjærestemateriale, i hvert fall ikke for kvinner under 40. Anonymkode: f687c...088 Du overvurderer din egen (og andres) vurderingsevne noe voldsomt. Det er jo ofte ikke synlig for noen, jeg har ikke tall på hvor mange saker der en mann har drept kona eller hele familien, og alle som kjenner han sier at det er helt utrolig, han var jo slik en kjernekar. De riktig fæle fyrene skjuler det godt til det er for sent. Anonymkode: 49942...f37 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:35 #142 Del Skrevet torsdag kl 18:35 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Får faktisk litt vondt av at de bruker tiden sin på det, nok en gang. Av meg selv også. Så nå er jeg ferdig. Anonymkode: b563f...0e3 Sier meg ferdig jeg også. Trodde ts først var oppriktig nysgjerrig, men virker jo mer som han er forstyrret. Takk for meg. Anonymkode: c4384...29b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:37 #143 Del Skrevet torsdag kl 18:37 Reyl1 skrev (6 minutter siden): Tror ikke noen kan hjelpe denne fyren.. Du har i det minste beholdt væremåten din fra ungdomsskolen. Kudos 😊 Anonymkode: a0aa4...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reyl1 Skrevet torsdag kl 18:40 #144 Del Skrevet torsdag kl 18:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har i det minste beholdt væremåten din fra ungdomsskolen. Kudos 😊 Anonymkode: a0aa4...201 Og du fremstår som en psykopat som frastøter ethvert kvinnemenneske i denne tråden, og etter all sannsynlighet også alle damer i det virkelige liv. Gratulerer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet torsdag kl 18:41 #145 Del Skrevet torsdag kl 18:41 (endret) Jeg trodde drittsekkene var fantastisk snille og gode menn. Var ikke eneste som ble lurt heller. Verste fremsto som svigermors drøm i så stor grad at det var vanskelig å bli trodd da jeg opplevde helt andre sider. Eksen etter var ikke generelt en drittsekk, men han sviktet meg grovt. Kalte det et feiltrinn og jeg tror han oppriktig mente det også, men det var en skikkelig drittsekkhandling som knuste vårt forhold. Jeg håper og tror han lærte at enkelte "feil" gjør man rett og slett ikke. Mannen jeg endte opp med virket ikke snillere enn mine ekser, han bare viste seg å ha det mer i seg å ordne opp i ting som ble galt. Ja jeg hadde nok funnet ham attraktiv uansett når jeg traff ham. Er nok lett å fremstå som snill og grei i starten av dating og i begynnelsen av et forhold, men dette må jo vedvare for å få et vedvarende godt forhold. Der har vi sikkert noe å jobbe med alle og enhver. Dessuten lærer vi nok mye av tidligere feiltrinn. Min snille mann er drittsekken til sin eks. Han lærte mye av hva som gikk galt ovenfor henne. Jeg lærte også mye angående hva som gikk galt i tidligere forhold. Endret torsdag kl 19:08 av Trolltunge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 #146 Del Skrevet torsdag kl 18:44 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Burde kunne vite hvorfor. Anonymkode: a0aa4...201 Jeg tror det du ønsker, er et enkelt, generelt, altomfattende svar på en mer kompleks problemstilling. Det vil du ikke få, for det finnes ikke. Kvinner er ulike, akkurat som menn. Det finnes ikke èn "oppskrift" på hvorfor noen kvinner roter seg borti drittsekker. Hvis man stiller spørsmålet fordi man er en "snill mann som aldri blir valgt", og at årsaken til dette er at "jenter/kvinner alltid velger bad boys", så vil jeg anbefale å jobbe med holdninger og kvinnesyn. Og slutte å legge ansvaret på ytre omstendigheter eller andre mennesker i stedet for å ta ansvar selv.. Anonymkode: 5f996...38b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MikkelStrev Skrevet torsdag kl 18:44 #147 Del Skrevet torsdag kl 18:44 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har i det minste beholdt væremåten din fra ungdomsskolen. Kudos 😊 Anonymkode: a0aa4...201 Sorry mann, men i denne tråden er det faktisk du som høres ut som om du går på ungdomsskolen og sitter i kjellerstua hos mamma og pappa. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:53 #148 Del Skrevet torsdag kl 18:53 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er ikke min erfaring. Det finnes både menn og kvinner som er gode, generøse og «hel ved». Det må ikke forveksles med det å la seg tråkke på som kan være farlig. Anonymkode: e1208...fe1 Selvfølgelig finnes det en god del folk som er verdt å være kjæreste med. Men å være usedvanlig snill er såpass spesielt - og ettertraktet! - at jeg tviler på at disse mennene som føler seg forbigått av bad guys tilhører den typen menn selv. De er mest sannsynlig helt normalt snille. Fravær av tydelige drittsekk-trekk er ikke å være usedvanlig snill, bare normal. Anonymkode: 346ee...639 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet torsdag kl 19:01 #149 Del Skrevet torsdag kl 19:01 Man har typiske "bad boys" som blir beskrevet i tråden og så har man andre dårlige menn som snakker nedlatende om kvinner, dømmer kvinner nedom og hjem, er bitre, sure, sinna og klarer ikke kontrollere bitterheten eller sinnet sitt. Er ikke interessert i noen av delene, nå har jeg en snill mann. Men en åpenlyst badboy er ikke verre en menn som TS, med null selvinnsikt og proppet full av kvinnehat. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:02 #150 Del Skrevet torsdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det du ønsker, er et enkelt, generelt, altomfattende svar på en mer kompleks problemstilling. Det vil du ikke få, for det finnes ikke. Kvinner er ulike, akkurat som menn. Det finnes ikke èn "oppskrift" på hvorfor noen kvinner roter seg borti drittsekker. Hvis man stiller spørsmålet fordi man er en "snill mann som aldri blir valgt", og at årsaken til dette er at "jenter/kvinner alltid velger bad boys", så vil jeg anbefale å jobbe med holdninger og kvinnesyn. Og slutte å legge ansvaret på ytre omstendigheter eller andre mennesker i stedet for å ta ansvar selv.. Jeg tenkte på åpenbare drittsekker da jeg lagde tråden, Jeg har mer forståelse for de som ble lurt av en manipulator. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:09 #151 Del Skrevet torsdag kl 19:09 MikkelStrev skrev (18 minutter siden): Sorry mann, men i denne tråden er det faktisk du som høres ut som om du går på ungdomsskolen og sitter i kjellerstua hos mamma og pappa. Sorry, det er mer enn en person som har holdt på væremåten, men dette blir avsporing moderatorene vil gå etter. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:10 #152 Del Skrevet torsdag kl 19:10 Såm alle andre sier. Han viste det ikke før det hadde gått lang tid og da trodde jeg at jeg var feilen. Ja, jeg hadde gått for samboeren min om han dukket opp på den tiden. Anonymkode: 86f2f...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:14 #153 Del Skrevet torsdag kl 19:14 Hannabanna skrev (7 minutter siden): Man har typiske "bad boys" som blir beskrevet i tråden og så har man andre dårlige menn som snakker nedlatende om kvinner, dømmer kvinner nedom og hjem, er bitre, sure, sinna og klarer ikke kontrollere bitterheten eller sinnet sitt. Er ikke interessert i noen av delene, nå har jeg en snill mann. Men en åpenlyst badboy er ikke verre en menn som TS, med null selvinnsikt og proppet full av kvinnehat. Spot on! Det er svært tydelig for mennesker med litt livserfaring når noen har holdninger om at livet/verden/kvinner/menn skylder dem noe og at det er (fyll inn det som passer) sin skyld at det går dårlig for dem. Anonymkode: 56d87...3ea 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet torsdag kl 19:18 #154 Del Skrevet torsdag kl 19:18 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenkte på åpenbare drittsekker da jeg lagde tråden, Jeg har mer forståelse for de som ble lurt av en manipulator. Anonymkode: a0aa4...201 Åpenbare drittsekker har jeg egentlig truffet få av i løpet av livet. Hvem mener du da? Det kvinner frykter mest er nok ikke playboys men menn som hater/forakter kvinner. Første kan man bli såret av, andre kan man bli ødelagt av. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:23 #155 Del Skrevet torsdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg tenkte på åpenbare drittsekker da jeg lagde tråden, Jeg har mer forståelse for de som ble lurt av en manipulator. Anonymkode: a0aa4...201 Skjønner, men det finnes fortsatt ikke et enkelt, generelt svar på hvorfor noen kvinner faller for slike. Flere har delt sine erfaringer med deg i tråden her, er ikke det tilstrekkelig? Anonymkode: 5f996...38b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:30 #156 Del Skrevet torsdag kl 19:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ville dere vært interessert i deres nåværende partner på den tiden? Anonymkode: a0aa4...201 Nei, fordi hans oppførsel gjorde meg utrygg. Husk at det som er kjent vil alltid føles tryggere enn det som er ukjent. Har man hatt en vanskelig barndom, avvisende foreldre, opplevd omsorgssvikt eller overgrep som barn, hatt foreldre med narsissistiske trekk eller første kjæresten var voldelig, så vil mennesker som minner om dette absurd nok gi en form for trygghet. Det ubevisste sinnet er overbevist om at alt man tror man kan forutse er tryggere enn det uforutsigbare. Det er derfor man ofte ser at disse damene velger samme type menn flere ganger også. Jeg har gjort det to ganger. Og angående nåværende kjæreste, som jeg føler jeg låner midlertidig fordi jeg klarer ikke tro at han egentlig vil ha meg: Nei, jeg hadde nok ikke vært interessert i han på den tiden. Eller så fort vi hadde snakket litt hadde interessen min blitt borte. Jeg slet fryktelig i starten av forholdet vårt, og gjør til dels enda. At han ikke ble sur når jeg skulle treffe ei venninne gjorde meg nervøs (for hvis han ikke viste frem irritasjon da, når kom han til å vise det?), at han ikke ble sjalu da jeg hadde snakket i telefonen med en kompis (er han egentlig glad i meg da, om han er glad i meg burde han vel skreket nå, eller er han ikke redd for å miste meg?), og at jeg ikke fikk titalls meldinger med store kjærlighetserklæringer hvert døgn i starten, var så stor påkjenning at jeg gikk rundt som et skjelvende nervevrak (for hvis han ikke sendte meg massevis av store ord, var han da motsatt, var han sint? Hadde jeg gjort noe galt? Hvordan skal jeg vite hva han føler når han ikke pøser på? Hvordan kan han være interessert hvis han klarer å finne på noe alene?) osv osv. Så det å stå i utryggheten, fordi jeg nå i 40-årene VET at hjernen forsøker å lure meg, det hadde jeg ikke klart i 20-årene. Både fordi jeg ikke visste, men også fordi jeg ikke var sterk nok i meg selv. Jeg har heldigvis ei venninne med samme erfaringer, og hun er den som holder meg på jorda når jeg raser av gårde i overtenking. Hun minner meg på at han er normal, at han respekterer meg og det er noe positivt, at han ikke har tenkt å eksplodere rundt hvert hjørne. Anonymkode: 2deeb...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet torsdag kl 19:31 #157 Del Skrevet torsdag kl 19:31 Fordi jeg faktisk trodde at jeg var i ett forhold med noen som var snille og gode, for det var nemlig den maska de sendte ut i verden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet torsdag kl 19:32 #158 Del Skrevet torsdag kl 19:32 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke? Anonymkode: a0aa4...201 Man har kanskje andre verdier og ønsker når man er yngre. Tenker at det ikke er unaturlig at man forandrer "type" fra man er 20 til man er 30, for eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:42 #159 Del Skrevet torsdag kl 19:42 Hannabanna skrev (39 minutter siden): Men en åpenlyst badboy er ikke verre en menn som TS, med null selvinnsikt og proppet full av kvinnehat. Jag er ikke enig at dette er "kvinnehat", men det får så være, trenger ikke å diskutere akkurat det. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:54 #160 Del Skrevet torsdag kl 19:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg er mann, og jeg har masse erfaring. Jeg har sett venninner falle for de verste drittsekkene, FORDI de er kuuule og sååå RÅ. De snille knipset man vekk. Anonymkode: f687c...088 Mye av det kan være gruppe mentalitet, det er vanlig i tenårene. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå