AnonymBruker Skrevet 30. januar #81 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke? Anonymkode: a0aa4...201 Jeg har ingen nåværende eller fremtidig partner, jeg tok konsekvensen av at jeg "valgte så dårlig"; ble sammen med en som sa alle de riktige tingene og la inn såpass mye krefter for at det skulle bli oss over tid at jeg trodde ham. Han ville ha en stor og kjærlig familie, dele alt med hverandre og få mange barn. Han ønsket seg gård og var familiekjær og hadde et nært og godt forhold til familien sin. Disse holdningene og verdiene delte vi visst helt til jeg var gravid, da sluttet han å jobbe, være grei eller gjøre noe som helst annet for oss/barnet som var på vei. Noen uker før jeg fødte barnet vårt fant jeg ut at han hadde oppsøkt prostituerte. Fortvilet situasjon å bo med en som plutselig endret seg som natt og dag. Det var psykisk vold, ettervold, trusler, terrorisering og stalking, full pakke. Jeg er oppegående nok til at jeg ikke fant meg i det, og også nok til at jeg ikke utsetter meg selv eller barnet jeg per i dag oppdrar 100% alene, for en ny mann. Han har ødelagt såpass mye, og det har vært så slitsomt å stå i at jeg blir helt kvalm av tanken på å være nær en ny mann snart 5 år etter, takk faen for at jeg har gode mannlige slektninger ellers hadde jeg blitt mannevond:) Anonymkode: 56d87...3ea 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #82 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kvinner er ikke dumme, de kan ofte se at mannen er tvilsom på en eller annen måte, men de er rett og slett tiltrukket av mannen. Det er følelsene som rår her Anonymkode: a0aa4...201 Dette var det jeg sa fra starten av. Dette er en ny sutretråd over "Buhu, stakkars meg, ingen velger meg.. jeg er så snill og god.. alle damer er så dumme, fæle.." Supert? Føler du deg bedre nå over at ingen velger deg? Finne på masse unnskyldninger oppi hodet ditt.. Anonymkode: c10b9...c83 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #83 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Trodde det var de typiske badguys'ene som lyser trøbbel. For oss som har lagt oss etter dem så kan jeg garantere at vi vet hva vi har vi vente, men vi gjør det likevel. Anonymkode: 87272...541 Det var de jeg tenkte på. Hvorfor gjør dere det? Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #84 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette var det jeg sa fra starten av. Dette er en ny sutretråd over "Buhu, stakkars meg, ingen velger meg.. jeg er så snill og god.. alle damer er så dumme, fæle.." Supert? Føler du deg bedre nå over at ingen velger deg? Finne på masse unnskyldninger oppi hodet ditt.. Anonymkode: c10b9...c83 Jeg har allerede sagt til deg at jeg ikke er en spesielt snill person. Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #85 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skulle likt å høre hva menn føler om dette. Anonymkode: a0aa4...201 Tror du alle menn setter seg ned og griner fordi at dama har hatt en kjæreste før dem? Asså.. 😂 Anonymkode: c10b9...c83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #86 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har allerede sagt til deg at jeg ikke er en spesielt snill person. Anonymkode: a0aa4...201 Og jeg har allerede svart på dette for mange sider siden. Anonymkode: c10b9...c83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 30. januar #87 Del Skrevet 30. januar Var vel det at jeg var mer godtroende og naiv før da jeg var ung. Ville aldri fallt for den samme drittsekken jeg gjorde da jeg var ung. Jeg hadde gått med en gang han gjorde sin første drittsekk handling. Mens før så jeg vel ikke det så klart og håpet at han skulle bli dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #88 Del Skrevet 30. januar Jeg hadde så lyst til å oppleve hvordan det var å være sammen med en kjekk hunk av et rasshøl før jeg gikk for den snille mannen som ingen så, men som fortjente så mye bedre... 🙄 Anonymkode: abe48...b20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #89 Del Skrevet 30. januar Lurendreieren skrev (45 minutter siden): Jeg tror dette med å sette pris på at folk er snille og koselige er noe som kommer med alderen. Hvorfor ikke sette pris på det tidligere? Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #90 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror du alle menn setter seg ned og griner fordi at dama har hatt en kjæreste før dem? Asså.. 😂 Anonymkode: c10b9...c83 Nei det var ikke det jeg mente. Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #91 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke sette pris på det tidligere? Anonymkode: a0aa4...201 Vi er mange som har satt pris på dette hele livet. Anonymkode: abe48...b20 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #92 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor tar kvinner dårlige valg? Anonymkode: 93ba3...5e6 Se på alle statistikker, det er ikke kvinner som tar dårligst valg. Dessuten er det mennene som er voldelige som tar dårlige valg ved å banke dama si. Kvinner velger ikke å bli banket. Anonymkode: a2be7...de1 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #93 Del Skrevet 30. januar Myrmica skrev (42 minutter siden): Dere menn som er sammen med damer som etter hvert ikke vil ha sex med dere lenger, hvorfor ble dere sammen med en slik dame i utgangspunktet, for så å klage over mangel på sex senere? Personligheten til mange av disse bad boysa lyser 👎 lang vei, men flere damer går etter dem allikevel. Anonymkode: a0aa4...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #94 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke? Anonymkode: a0aa4...201 Hvordan vet man at man blir sammen med en drittsekk? Det er vel noe man erfarer etterhvert som man blir kjent ikke noe man typisk "går etter". Den drittsekken jeg var sammen med gav meg masse oppmerksomhet og komplimenter, var snill mot foreldrene mine, var morsom, lagde supergode middager og fikk alle vennene mine også til å falle pladask for han. Helt til han en dag ble illsint fordi jeg kom for sent hjem etter jobb. Det eskalerte og jeg fikk både blåveis og hjernerystelse. Min nåværende partner er ganske lik som min tidligere med tanke på gode sider. Jeg aner ikke om han en dag også vil klikke. Jeg går støtt og stadig med vondt i magen over at det muligens kan skje. Men, vi snakker mye om fortiden og han lover jo på tro og ære at han ikke er sånn. Jeg er og har aldri vært en type jente som tenker. "ÅÅÅ han der er attraktiv fordi han nettopp banka opp 17 stk på byen og har rykte på seg til å være en fuckboy." Man blir vel sammen med en mann pga de gode sidene en ser i starten og selvfølgelig at man syntes at personen er attraktiv? Man blir vel ikke sammen med en fordi man vet at han er en drittsekk? Anonymkode: 0acf7...b65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #95 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var de jeg tenkte på. Hvorfor gjør dere det? Anonymkode: a0aa4...201 Fordi vi finner dem sexy, spennede og morsomme å henge med. Ikke meg du siterte men jeg kjenner meg igjen. Jeg har blitt voksen og "endre smak", som jeg tror er ganske vanlig for jenter/kvinner. I mitt tilfelle var jeg sammen med de pene gutta som alltid lagde bråk, slåss og drev med mye rart, men jeg har aldri vært med en som har behandlet meg dårlig egentlig... Mulig jeg hadde for mye selvtillit til at den type menn prøvde seg på meg, tror disse typene har en egen evne til å snuse frem jentene med dårlig selvbilde. Jeg var også ung og full av liv, jeg hadde også lyst på fart og spenning. Vet ikke noen annen grunn egentlig. Så ble jeg roligere og da var ikke disse guttene/mennene noe jeg ønsket meg lenger. Så enkelt. Anonymkode: c4384...29b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #96 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er og har aldri vært en type jente som tenker. "ÅÅÅ han der er attraktiv fordi han nettopp banka opp 17 stk på byen og har rykte på seg til å være en fuckboy." Man blir vel sammen med en mann pga de gode sidene en ser i starten og selvfølgelig at man syntes at personen er attraktiv? Man blir vel ikke sammen med en fordi man vet at han er en drittsekk? Anonymkode: 0acf7...b65 Det ser ut til å variere. Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #97 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi vi finner dem sexy, spennede og morsomme å henge med. Ikke meg du siterte men jeg kjenner meg igjen. Jeg har blitt voksen og "endre smak", som jeg tror er ganske vanlig for jenter/kvinner. I mitt tilfelle var jeg sammen med de pene gutta som alltid lagde bråk, slåss og drev med mye rart, men jeg har aldri vært med en som har behandlet meg dårlig egentlig... Mulig jeg hadde for mye selvtillit til at den type menn prøvde seg på meg, tror disse typene har en egen evne til å snuse frem jentene med dårlig selvbilde. Jeg var også ung og full av liv, jeg hadde også lyst på fart og spenning. Vet ikke noen annen grunn egentlig. Så ble jeg roligere og da var ikke disse guttene/mennene noe jeg ønsket meg lenger. Så enkelt. Anonymkode: c4384...29b Så hva slags type menn liker du nå da? Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #98 Del Skrevet 30. januar Fordi jeg var ung og visste ikke bedre. Likte oppmerksomheten han ga meg i starten, og de røde flaggene ble ikke synlige før etter en stund. Visste ikke helt hvordan et sunt forhold skulle være heller, da foreldrene mine skilte seg da jeg var barn, så jeg hadde ingen forbilder på den fronten. Etter jeg hadde gjort det slutt var det VELDIG klart for meg hvilken type jeg ikke ønsket neste gang. Anonymkode: d8da7...4bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reyl1 Skrevet 30. januar #99 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor ikke sette pris på det tidligere? Anonymkode: a0aa4...201 Hvordan mener du damer skal svare på det egentlig? Hvorfor likte jeg ikke baggy jeans i 2009 liksom og hvorfor hadde du dust hårsveis i 2005. Vet da faen jeg. Man utvikler seg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #100 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Se på alle statistikker, det er ikke kvinner som tar dårligst valg. Dessuten er det mennene som er voldelige som tar dårlige valg ved å banke dama si. Kvinner velger ikke å bli banket. Anonymkode: a2be7...de1 Menn tar dårlige valg fordi de velger å bli sammen med kvinner som uansett går fra dem. Det er jo kvinnen som går i de fleste tilfeller så menn bør vel begynne å stille litt strengere krav til fremtidig trofasthet eller unngå å involvere seg i noen som bare drar når det butter litt i mot eller noe flottere dukker opp. Anonymkode: f687c...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå