AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:29 #41 Del Skrevet torsdag kl 16:29 Fordi de framstod som snille og ærlige. Jeg visste ikke at han løy Anonymkode: bf9ec...1e3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:31 #42 Del Skrevet torsdag kl 16:31 Hvorfor tar kvinner dårlige valg? Anonymkode: 93ba3...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:31 #43 Del Skrevet torsdag kl 16:31 Mye av problemet virker å være at kvinner ofte ikke kjenner igjen drittsekker og "badboys" i samme grad som menn gjør, menn ser det oftest på lang avstand. Så da trenger de litt vonde erfaringer før de lærer desverre Anonymkode: 6cdab...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:31 #44 Del Skrevet torsdag kl 16:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tar kvinner dårlige valg? Anonymkode: 93ba3...5e6 Hvorfor tar menn dårlige valg? Anonymkode: c10b9...c83 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:32 #45 Del Skrevet torsdag kl 16:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye av problemet virker å være at kvinner ofte ikke kjenner igjen drittsekker og "badboys" i samme grad som menn gjør, menn ser det oftest på lang avstand. Så da trenger de litt vonde erfaringer før de lærer desverre Anonymkode: 6cdab...700 Alle lærer via erfaringer. Ingen kommer ut perfekte og feilfrie. Anonymkode: c10b9...c83 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:36 #46 Del Skrevet torsdag kl 16:36 Fordi de kjekkeste ofte er badguys. Kanskje fordi de er vant til å kunne ture frem?? Og man faller jo for kjekk og sexy da, en stund. Dessuten byr de på moro og spenning.. Jeg har forsåvidt aldri datet noen som har vært slemme med meg, men badguys i form at at de alltid havnet i bråk, fant på vel mange spillopper og lignende. Men slapp av, det går over. Det er bare unge jenter som faller for badguys. Og evt umodne eller skada damer. Velkjent fenomen at dame som har blitt behandlet dårlig feks av far da hun var barn tiltrekkes av menn som behandler henne dårlig. Uansett hvor stusselig det virker, dette er "kjærligheten" hun er vant til, dette er det hun tror hun fortjener, og dette er det hun søker. Dette er bare trist og absolutt ikke noe å gjøre narr av for de kvinnene som har denne type bagasje. Anonymkode: 87272...541 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:36 #47 Del Skrevet torsdag kl 16:36 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor tar kvinner dårlige valg? Anonymkode: 93ba3...5e6 Hvorfor tar menn dårlige valg? Anonymkode: b563f...0e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:36 #48 Del Skrevet torsdag kl 16:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye av problemet virker å være at kvinner ofte ikke kjenner igjen drittsekker og "badboys" i samme grad som menn gjør, menn ser det oftest på lang avstand. Så da trenger de litt vonde erfaringer før de lærer desverre Anonymkode: 6cdab...700 Det er en alt for enkel konklusjon. De største drittsekkene går under radaren, de er gode til å maniulere der de får en gevinst av å gjøre det. Noen går under radaren for en del. Enten vi snakker om kvinner eller menn. Anonymkode: 23af4...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:36 #49 Del Skrevet torsdag kl 16:36 Ble ødelagt av en narsissist far i barndommen, og ble et lett offer for første person som tilbydde meg “kjærlighet”. Jeg ble oppdratt til å alltid tilpasse meg og please min far for å bli sett, så en kan vel si at jeg var ferdig opplært og vandt til å bli ydmyket. Anonymkode: 73e4b...630 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:37 #50 Del Skrevet torsdag kl 16:37 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle lærer via erfaringer. Ingen kommer ut perfekte og feilfrie. Anonymkode: c10b9...c83 Klart. Og er vel egentlig ikke så rart at menn ser dette lettere enn kvinner, vi kjenner menn bedre og gjennomskuer slikt, derfor er det litt frustrende å se på kvinner lurer seg inn i slike forhold gang etter gang uten å forstå hvorfor, men da gjelder det å reflektere godt over egne valg, så man slipper den fellen Anonymkode: 6cdab...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:37 #51 Del Skrevet torsdag kl 16:37 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mye av problemet virker å være at kvinner ofte ikke kjenner igjen drittsekker og "badboys" i samme grad som menn gjør, menn ser det oftest på lang avstand. Så da trenger de litt vonde erfaringer før de lærer desverre Anonymkode: 6cdab...700 Joda, det kan du være sikker på at de gjør, men de tar sjansen likevel. Anonymkode: 87272...541 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:38 #52 Del Skrevet torsdag kl 16:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): De aller fleste som har vært med en slik mann eller dame for så vidt har jo trodd de var sammen med en som var god og snill og så endret han seg når han følte seg trygg på at hun kom til å bli værende. De alle fleste vet jo dette, det er drittsekk 101. Anonymkode: b60d1...a3f Ja, mange av disse er regnet som sååå snille og så viser det seg at de ikke er det. De har normale jobber, normale klær, mange venner og alt tilsynelatende på stell. Men, innenfor husets fire vegger er det ingen andre enn samboer/ektefelle som ser. Anonymkode: c6331...aec 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:39 #53 Del Skrevet torsdag kl 16:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, det kan du være sikker på at de gjør, men de tar sjansen likevel. Anonymkode: 87272...541 Og hvordan vet du det? Er du tankeleser..? Neeei. Du er bare bitter og sur, har bare bestemt deg for at sånn er det. Et strålende eksempel på en "snill" mann. Anonymkode: c10b9...c83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:40 #54 Del Skrevet torsdag kl 16:40 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mye av problemet virker å være at kvinner ofte ikke kjenner igjen drittsekker og "badboys" i samme grad som menn gjør, menn ser det oftest på lang avstand. Så da trenger de litt vonde erfaringer før de lærer desverre Anonymkode: 6cdab...700 Er også riktig i tilfeller, ja. Slik damer kan se at andre damer er dårlige o.l. Tror ikke menn at damer også har tenkt: herregud, hvorfor velger han henne, hun er jo sånn og sånn, og ikke meg som er hyggelig og trofast? Sannheten er jo som sagt at både kvinner og menn innimellom tar dårlige valg, også når det gjelder partner. Noen ganger aner de det, andre ganger aner de det ikke, men andre aner eller vet det eller andre aner eller vet det heller ikke. Anonymkode: b563f...0e3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:42 #55 Del Skrevet torsdag kl 16:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en alt for enkel konklusjon. De største drittsekkene går under radaren, de er gode til å maniulere der de får en gevinst av å gjøre det. Noen går under radaren for en del. Enten vi snakker om kvinner eller menn. Anonymkode: 23af4...231 Helt klart er det noen som går under radaren. Men helt klart er det også at man innimellom har en følelse og likevel prøver og blir viklet inn, for så enten å bryte kjapt eller lenger inn. Gjelder da en del menn og. Anonymkode: b563f...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:43 #56 Del Skrevet torsdag kl 16:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvordan vet du det? Er du tankeleser..? Neeei. Du er bare bitter og sur, har bare bestemt deg for at sånn er det. Et strålende eksempel på en "snill" mann. Anonymkode: c10b9...c83 Jeg er dame 😂 og som jeg skrev over så har jeg hatt en greie med badguys jeg, men det varte til jeg ble voksen. Hvis dere snakker om streite menn med alt på stell som viser seg å være konemishandler så snakker vi om forskjellige ting. Trodde det var de typiske badguys'ene som lyser trøbbel. For oss som har lagt oss etter dem så kan jeg garantere at vi vet hva vi har vi vente, men vi gjør det likevel. Anonymkode: 87272...541 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:45 #57 Del Skrevet torsdag kl 16:45 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klart. Og er vel egentlig ikke så rart at menn ser dette lettere enn kvinner, vi kjenner menn bedre og gjennomskuer slikt, derfor er det litt frustrende å se på kvinner lurer seg inn i slike forhold gang etter gang uten å forstå hvorfor, men da gjelder det å reflektere godt over egne valg, så man slipper den fellen Anonymkode: 6cdab...700 Noen kvinner opplever store traumer i barndommen som gjør at vold føles normalt og normalt føles utrygt. Man sitter fast i en slags rus, der man hele veien leter etter nedturen. Det er som å være en slags rusmisbruker som hele tiden leter etter rusen sin, som blir desperat og gal når det ikke skjer. At dere blir frustrerte... vel fuck you guys.. sier jeg bare. Anonymkode: c10b9...c83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurendreieren Skrevet torsdag kl 16:48 #58 Del Skrevet torsdag kl 16:48 Jeg tror dette med å sette pris på at folk er snille og koselige er noe som kommer med alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:49 #59 Del Skrevet torsdag kl 16:49 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er dame 😂 og som jeg skrev over så har jeg hatt en greie med badguys jeg, men det varte til jeg ble voksen. Hvis dere snakker om streite menn med alt på stell som viser seg å være konemishandler så snakker vi om forskjellige ting. Trodde det var de typiske badguys'ene som lyser trøbbel. For oss som har lagt oss etter dem så kan jeg garantere at vi vet hva vi har vi vente, men vi gjør det likevel. Anonymkode: 87272...541 Anonymkode: c10b9...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:49 #60 Del Skrevet torsdag kl 16:49 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fordi de kjekkeste ofte er badguys. Kanskje fordi de er vant til å kunne ture frem?? Og man faller jo for kjekk og sexy da, en stund. Dessuten byr de på moro og spenning.. Jeg har forsåvidt aldri datet noen som har vært slemme med meg, men badguys i form at at de alltid havnet i bråk, fant på vel mange spillopper og lignende. Men slapp av, det går over. Det er bare unge jenter som faller for badguys. Og evt umodne eller skada damer. Velkjent fenomen at dame som har blitt behandlet dårlig feks av far da hun var barn tiltrekkes av menn som behandler henne dårlig. Uansett hvor stusselig det virker, dette er "kjærligheten" hun er vant til, dette er det hun tror hun fortjener, og dette er det hun søker. Dette er bare trist og absolutt ikke noe å gjøre narr av for de kvinnene som har denne type bagasje. Anonymkode: 87272...541 Min erfaring er at de kjekkeste mennene er de snilleste. Handler vel om at mindre kjekke menn må hevde seg og trenger bekreftelse i større grad pga dårlig selvtillit Anonymkode: bf9ec...1e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå